Kalsarikänniketju

  • 5 202 467
  • 66 626

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse kun rakastan Ville Valon ääntä, niin nyt täällä päästään asiaan. Ville Valo& Agents. Huumaavaa musiikkia. Sopii olohuoneeseeni, kuten lähiräkäläänkin. Tässä sellaista musiikkia, jota voisin kuvitella laulavani karaokessa. Vitun kamalaahan tuo miun rääkymänä yli promillen humalassassa olisi Rauliin taikka Villeen verrattuna. Siltikin. Tässä mukana luikauttelen.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Itse kun rakastan Ville Valon ääntä, niin nyt täällä päästään asiaan. Ville Valo& Agents. Huumaavaa musiikkia. Sopii olohuoneeseeni, kuten lähiräkäläänkin. Tässä sellaista musiikkia, jota voisin kuvitella laulavani karaokessa. Vitun kamalaahan tuo miun rääkymänä yli promillen humalassassa olisi Rauliin taikka Villeen verrattuna. Siltikin. Tässä mukana luikauttelen.
Täytyy myöntää, että tuo Ville Valo & Agents on omille korville hunajaa. Eikä vähiten Esa Pulliaisen kitaroinnin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos @HPL76, on tuo Slayer omassa genressään varmasti hyvä bändi, kuuleehan sen. Mutta aika paljon se nyt vaatii sulattelua tällaiselta brittipopparilta.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos sitä semmosen kesän avajaisen tänään ottais tai talven päättäjäisen. Noh, kuhan ottaa.

Tänään ja huomenna sopivasti, lauantaina ja sunnuntaina vene kesäkuosiin ja ensi viikolla se sitten alas. Kolmisen kuukautta ennen seuraavaa työpäivää niin ehtinee keskittyä harrastuksiin. Onneks ei oo kun pari autoa ja yks peräkärry tehtävänä mutta kai se siitä.
 

Glove

Jäsen
Harmittaa niiden palstalaisten puolesta, jotka olisivat kesärinkiin osallistuneet.

No joskus sitten.
Kyllä me ollaan niin sinnikkäitä, että jaksetaan vuosi odottaa Jatkoajan Kesärinkiä. Jos pitää odottaa toinenkin vuosi niin voi tehdä tiukkaa. Silloin voisi järjestää johonkin salakapakkaan syksyringin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos ei kesärinki toteudu, niin sitten toteutuu varmaan syysrinki. Kyllä tässä poijjaaat nähdään. Ei hätää.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Et haluaisi täällä julkaista. Nykypäivän trendi täälläkin tuntuu olevan laittaa itsestään tietoja/ kuvia. Videoita en ole nähnyt @Czescku a lukuunottamatta.
Onneksi kyseinen "laulusuoritus" löytyy Rovaniemeltä. Joten ihan heti en ole raiskaamassa muiden tärykalvoja.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Prinssi Eversti illan seuralaisena.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Täällä mennään aika samoilla määrillä kuin @Jomppa_Koo :lla tuossa yllä. Suihkuttelin yhden Auran puolikkaan pitkin seiniä. En suosittele moista, pyyhin pois kun totesin ensin ettei näytä kovin siisteiltä jäljiltä.

Hotakainen Valtteri (eliteprospect), kun luet tämän kumminkin niin saat rannasta töitä kurssin jälkeen niin eiköhän Hermeksessä jatku!

Jatketaan. Spotify pauhaa taustalla. Kasarikokoelmaa soi!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minuun tuo Valom laulu Agentsien kanssa ei iske. Jää hieno äänensä ihan piippuun ja hönkäilyksi.

Onneksi oli Sorsakosken Topi, silloin kun vielä oli.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Topin kuolemasta muistan sen, kun mutsi panikoi, että "onko tuo kuolema totta, ota selvää"- oli se valitetavasti.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Erinomaista Vappua kanssapalstalaiseni!

Nautin illasta hyvän seuran, PES 2019-pelin ja Eversti Sandelsin kera. Oho, nyt tuli Sandels kahdesti. On minulla kuitenkin ihmisseuraa myös. Musiikkia ehkä kohta toiseen korvaan kuitenkin.

Joka kerta, kun tähän ketjuun olen tullut keskustelumielellä, olen väsähtänyt puolessa tunnissa. Nyt olen ajoissa.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Koira oli onnessaan ku pääsi haisteleen tunnin lepikoita. Tuun väkisin takaovesta takasi tanskalaisilla. Kivvaa vappua kaikille!
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Erinomaista Vappua kanssapalstalaiseni!

Nautin illasta hyvän seuran, PES 2019-pelin ja Eversti Sandelsin kera. Oho, nyt tuli Sandels kahdesti. On minulla kuitenkin ihmisseuraa myös. Musiikkia ehkä kohta toiseen korvaan kuitenkin.

Joka kerta, kun tähän ketjuun olen tullut keskustelumielellä, olen väsähtänyt puolessa tunnissa. Nyt olen ajoissa.

Eversti tuli jo kahdesti, mutta onneksi sillä on kuudestilaukeava.

Kylläpä oli mainio saunareissu äsken. Melkein lähti taju. Sentään oli vaimo mukana varmistamassa & viina.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eversti tuli jo kahdesti, mutta onneksi sillä on kuudestilaukeava.

Kylläpä oli mainio saunareissu äsken. Melkein lähti taju. Sentään oli vaimo mukana varmistamassa & viina.
Onkohan meillä eri Everstit kylässä? Tällä näyttäisi olevan jonkinlainen pistooli tai jotain. 24 kertaa uhkaa laukaista kohti vatsaani.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko ollut jo kauankin myynnissä, mutta tänään huomasin ensimmäisen kerran, että Stallhagenin Original Pale Lageria on tullut myyntiin 12 tölkin pakkauksissa. Tölkkikoko 0,355 l. Ei nyt ollut mahdottoman kallista, joskaan ei halpaakaan - K-Superissa jotain 19 euroa loota. Sillä mennään. On tuolla nelos-Karhua ja pari Fat Lizardin tuotostakin kyllä varastossa.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
En tiedä onko ollut jo kauankin myynnissä, mutta tänään huomasin ensimmäisen kerran, että Stallhagenin Original Pale Lageria on tullut myyntiin 12 tölkin pakkauksissa. Tölkkikoko 0,355 l. Ei nyt ollut mahdottoman kallista, joskaan ei halpaakaan - K-Superissa jotain 19 euroa loota. Sillä mennään. On tuolla nelos-Karhua ja pari Fat Lizardin tuotostakin kyllä varastossa.

Mennään Uudenmaan sulusta läpi.....ollaan perukoilla.

Jääskeläisen kiljupata valmistuu takatalvesta huolimatta. Okkosen vanhat kaljapullot kelpaa....Viestirinki laulaa.......pulloja ei kerkiä saatana korkittaa. Kaikki on kuite 0.33. Mähönen soittaa että Vauhkosella kans.....Laitan stopin ja paan viestin savumerkein......Mähösen rantasaunalle. Saat lainaan puimurin viikoksi. Elä sano tullessa kellekkään mittään. Jos jonku rouvalla on assii, niin otetaan vakavuusjärjestykseessä. Varokaa rantakäärmeet kuksii siinä saunan vieresä...kuka kerkiää! Jääskeläinen saatana...oot nää melekone vappupallo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös