Kalsarikänniketju

  • 5 207 105
  • 66 637

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen nyt viitisen minuuttia kuunnellut tuota JVG:tä. Se on tuntunut viideltä tunnilta.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Pitääpä se tännekin rustata kun ei muista koska viimeksi. Kännit mitä muutakaan. Olenhan tämän ketjun kuningas!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Istun omalla terassilla, katselen kun koira toheloi ympäri pihaa, siemailen viiniä, kuuntelen Vuonna 85 live streamia, ja kääntelen grillissä olevia ribsejä. Aika hyvä olla ihmisen näin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikate ja Hautuumaa, kyllä siellä suunnalla osataa tehä musiikkia, josta tykkään.

Viikatetta ei olekaan tullut kuunneltua pitkään aikaan. Kaivankin Youtubesta muutaman levyn. Tykkäsin ihan tästä uusimmastakin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Viikatetta ei olekaan tullut kuunneltua pitkään aikaan. Kaivankin Youtubesta muutaman levyn. Tykkäsin ihan tästä uusimmastakin.
Tää Viikatteen uusin sinkku on varsin kuunneltava veisu. Taas yksi levy mitä odottaa tältä vuodelta.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Muistelinkin että olet Karhu-miehiä. En tiedä, muisti pätkii vaikka oon vasta 29v. Sen muistan kun veivattiin NHL:ää samassa tiimissä. Tai sä veivasit, mie olin suoraviivainen Jomppa vaan.. :)

Joo, kaikkeen voi jäädä koukkuun ja änäri oli sellainen jota tuli tuolloin pelattua aivan liikaa. Mukavaahan se oli, mutta jäi muuten mieleen ettei sinulla ollut headsettiä lainkaan!? :D Pariin vuoteen nyt ehkä 10 peliä yhteensä ja versionumeroa 19.

Karhu maistunut aina, mutta nyt jostain syystä vähän potkii kun heikonlaiset eväät alla. Kyllähän tämä nyt menee kumminkin...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitääpä se tännekin rustata kun ei muista koska viimeksi. Kännit mitä muutakaan. Olenhan tämän ketjun kuningas!
Tosiaan tuo kirjoitettujen viestien lukumäärälista tyhjeni tai meni ainakin sekaisin, kun palstasofta päivitettiin. Siinä mielessä hyvä, että enää en minäkään ole kovinkaan juoppo. Yksi pehmeimmistä nykyään.
 

Glove

Jäsen
Pitää vissiin mennä hakemaan lähikaupasta vielä muutama lisää. Olen ilmeisesti juonut kuin sieni kun on enää kaksi jäljellä. Hyi minua.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tosiaan tuo kirjoitettujen viestien lukumäärälista tyhjeni tai meni ainakin sekaisin, kun palstasofta päivitettiin. Siinä mielessä hyvä, että enää en minäkään ole kovinkaan juoppo. Yksi pehmeimmistä nykyään.

Kyllähän minä mietin pitkään että miten on mahdollista tämä tilanne, mutta esimerkiksi kalkkifredi on ollut manan mailla jo useamman vuoden ennen palstan uudistumista ja oli aktiivinen täällä. En muista kuitenkaan tarkemmin koska palsta uudistui ja fredi häippäsi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän minä mietin pitkään että miten on mahdollista tämä tilanne, mutta esimerkiksi kalkkifredi on ollut manan mailla jo useamman vuoden ennen palstan uudistumista ja oli aktiivinen täällä. En muista kuitenkaan tarkemmin koska palsta uudistui ja fredi häippäsi.

Se on kyllä jees, että enää ei nimimerkkini perässä lue yli kolmeatuhatta viestiä tähän ketjuun. Sen verran paljon vähemmän tulee nykyään alkoholisoiduttua. Mutta hauskaa on tässäkin ketjussa ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös