Itseasiassa omaa laulua on videotallenteella tallessa. mutta ei siitä sen enempää...Harmittaa niiden palstalaisten puolesta, jotka olisivat kesärinkiin osallistuneet.
No joskus sitten.
Itseasiassa omaa laulua on videotallenteella tallessa. mutta ei siitä sen enempää...Harmittaa niiden palstalaisten puolesta, jotka olisivat kesärinkiin osallistuneet.
No joskus sitten.
Et haluaisi täällä julkaista. Nykypäivän trendi täälläkin tuntuu olevan laittaa itsestään tietoja/ kuvia. Videoita en ole nähnyt @Czescku a lukuunottamatta.Itseasiassa omaa laulua on videotallenteella tallessa. mutta ei siitä sen enempää...
Onneksi kyseinen "laulusuoritus" löytyy Rovaniemeltä. Joten ihan heti en ole raiskaamassa muiden tärykalvoja.Et haluaisi täällä julkaista. Nykypäivän trendi täälläkin tuntuu olevan laittaa itsestään tietoja/ kuvia. Videoita en ole nähnyt @Czescku a lukuunottamatta.
Erinomaista Vappua kanssapalstalaiseni!
Nautin illasta hyvän seuran, PES 2019-pelin ja Eversti Sandelsin kera. Oho, nyt tuli Sandels kahdesti. On minulla kuitenkin ihmisseuraa myös. Musiikkia ehkä kohta toiseen korvaan kuitenkin.
Joka kerta, kun tähän ketjuun olen tullut keskustelumielellä, olen väsähtänyt puolessa tunnissa. Nyt olen ajoissa.
Onkohan meillä eri Everstit kylässä? Tällä näyttäisi olevan jonkinlainen pistooli tai jotain. 24 kertaa uhkaa laukaista kohti vatsaani.Eversti tuli jo kahdesti, mutta onneksi sillä on kuudestilaukeava.
Kylläpä oli mainio saunareissu äsken. Melkein lähti taju. Sentään oli vaimo mukana varmistamassa & viina.
En tiedä onko ollut jo kauankin myynnissä, mutta tänään huomasin ensimmäisen kerran, että Stallhagenin Original Pale Lageria on tullut myyntiin 12 tölkin pakkauksissa. Tölkkikoko 0,355 l. Ei nyt ollut mahdottoman kallista, joskaan ei halpaakaan - K-Superissa jotain 19 euroa loota. Sillä mennään. On tuolla nelos-Karhua ja pari Fat Lizardin tuotostakin kyllä varastossa.
Carilloa ovat pulloni minun, ja Gambinaa, ja Marabelloa.