Kalsarikänniketju

  • 5 216 079
  • 66 665

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt tuli kova! Suosikkiversioni tästä kappaleesta on Pelle Miljoonan, Tumppi Varosen ja Mato Valtosen Possessa esittämä versio. Tosin ehkä minut on aivopesty tykkäämään siitä. Ei tiedä.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Gösta. Suomalaisen popmusiikin Lennon ja McCartney samassa miehessä. Nero. Pyyhkii juiceilla ja hektoreilla lattiaa.




Göstan tulkinnat olivat yleensä melko melankolisia, siis normi suomalaisia.
Hän oli meidän musiikin yksi Legenda. Sana ja riimit hallussa kuten Juicellakin. Kiitos!
Harmittavasti poistui nuorena tuo meidän sanan Mestari!
Siis nostetaan pienet hänelle, suurelle sanan taitajalle!
Kippis!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mörrör veijarit, täällä taas, pitkästä aikaa. Hetken pienen, olen taas yksi teistä, pieni hento lastu tuulessa tuossa niin kovin voimakkaassa.
 
Evilin kanssa vaihdettiin kuulumisia yöllä. Miun sukulaiset on Nurmeksessa, se on Pohjois-Karjalassa. Evil on Joensuussa, sekin on Pohjois-Karjalassa. Mie olen Etelä-Karjalassa aina ollut. Korvessa. 29v. Mitäs siihen sanotte? Asioille pitäisi varmaan tehdä jotain, mutta miten? Olen kirjoittanut ihan helvetin monta viestiä tästä aiheesta ja kertonut miten asiat on päin persettä. Uskokaa vaan veikkoset, asiat on just niin kuin olen kertonut. Kuinka kauan piina jatkuu? Osaatteko arvioida yhtään tilannettani?
 

Glove

Jäsen
Ei kyllä tee kotiviiniä yhtään mieli, ei juotavana eikä musiikkina. Joskus opiskeluaikoina tuli kotiviiniä tehtyä ahkerastikin. Ruotsista sai käteviä pakkauksia, joissa oli hiivat ja muut aineet ja neljä litraa tiivistettä. Hintaa tuli viinilitralle muistaakseni noin 3 markkaa. Joskus myin kolmen vartin pulloja kympillä. Ei ollenkaan huono kate. Mutta suurimman osan join itse. Kolmessa viikossa ne muistaakseni kävi sinne 15% pintaan. Viikon kirkastus ja sitten nam nam.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös