Kalsarikänniketju

• 5 308 893
  • 66 757

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Tutustuin Gambinaan aikoinaan 18-kesäisenä, se kun oli volttien puolesta ostettavissa pitkäripaisesta. Taskulämpimänä sitä sitten puistossa illan viiletessä.

En ostanut toiste.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aina välillö toivoisi asuvan yksin maaseudulla. Saisi tehdä mitä haluaa eikä olisi isännöitsijää häätämässä. Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta sen verran olen auktoriteettia kunnioittava, etten edes yritä koittaa rajoja. Toiset eivät osaa olla koittamatta.

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Muutama kuukausi on tullut oltua selvinpäin. Tänään retkahdin ja ostin laatikon olutta joista 3 (kolme) enää jäljellä ja pikku hiprakka vasta päällä.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En kai harrasta yksinpuhelua? Sitä en halua, masennun siitä. Oottakaa vaan mitä kohta laitan, saatana!
Ei kannata. Olen kuullut siitä saavan bannia.

Linkkaa lisää Eppuja, niin voidaan keskustella.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt alkaa Jompalla olemaan kovaa musiikkia tuutissa. Olen nähnyt Aarne Tenkasen livenä! Kikka oli varmaan kuollut ennenkuin pääsin vaipoista. Musiikki on kyllä aika huumoria.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt tuli kova! Suosikkiversioni tästä kappaleesta on Pelle Miljoonan, Tumppi Varosen ja Mato Valtosen Possessa esittämä versio. Tosin ehkä minut on aivopesty tykkäämään siitä. Ei tiedä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy