Kalsarikänniketju

  • 5 216 361
  • 66 665

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Marabellosta tulee paljon muistoja mieleen. Hyviä ja huonoja. Taskulämmin Mara suoraan pullosta jossain puistonpenkillä...voi niitä aikoja. Millään ei ollut mitään väliä, tosin ei ole nytkään.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Carilloa ovat pulloni minun, ja Gambinaa, ja Marabelloa.

Gambina, tuo jumalainen juoma. Mulla oli pari kuukautta n. 75% juotu Gambina työpöydällä toimistolla ja työkaverin kirjoittamilla "terveisillä". Sattui yhdistä bileistä jäämään juoma osittain vajaaksi ja kaveri+tussi+pullo teki tehtävänsä. Lopulta olosuhteiden pakosta tuli kyseinen pullo "kotiutettua", ja ilman suurta mielenmuutosta tuo pullo tulee jatkossakin kuulumaan osaksi "sisustusta", juomineen päivineen. Joko työpaikalla tai kotona. Tällä hetkellä toki nuo ovat sama asia,

Kysymys tietty kuuluu, miksi mulla oli Gambina firman bileissä? No siksi, että miksi ei.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Gambina, ei vittu! Nyt repesin! :D
 

444

Jäsen
Koskaan en ole Gambinaa maistanut. Pullollinen sitä on kyllä kaapissa, kun joku jätti sellaisen avaamattomana tänne joidenkin tsembaloiden yhteydessä. En tiedä kuka eikä kukaan ole myöskään kaivannut. Tai kehdannut kysyä, että jäiköhän eväät tänne. Saattoi olla riittävästi alkoholia muutenkin tyrkyllä. Mitä se edes on? Gambina siis. Alkoholista olen kyllä kuullut, ehkä jopa joskus maistanut.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Gambina nyt on sen tason myrkkyä, jotta alta pois. Pari huikkaa sitä saa alas kerralla, ja sinne kaapin perälle se jääkin. Tosin pulsujen suosiossa se kyllä on aina ollut.





Tuli tuokin pätkä mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Tutustuin tähän juomaan - yllättäen - Rytmihäiriö nimisen bändin innoittamana, joskus vuonna 2007. Eihän sitä ihan joka vuosi tule juotua, mutta nyt on näköjään kertynyt punaisten juomien kokelmaan. Täytyy korkata viimeistään ulkonaliikkumiskiellon vallitessa.
Toisaalta, ei sitä Carilloakaan maun vuoksi nautiskella.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Tutustuin Gambinaan aikoinaan 18-kesäisenä, se kun oli volttien puolesta ostettavissa pitkäripaisesta. Taskulämpimänä sitä sitten puistossa illan viiletessä.

En ostanut toiste.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aina välillö toivoisi asuvan yksin maaseudulla. Saisi tehdä mitä haluaa eikä olisi isännöitsijää häätämässä. Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta sen verran olen auktoriteettia kunnioittava, etten edes yritä koittaa rajoja. Toiset eivät osaa olla koittamatta.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Muutama kuukausi on tullut oltua selvinpäin. Tänään retkahdin ja ostin laatikon olutta joista 3 (kolme) enää jäljellä ja pikku hiprakka vasta päällä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En kai harrasta yksinpuhelua? Sitä en halua, masennun siitä. Oottakaa vaan mitä kohta laitan, saatana!
Ei kannata. Olen kuullut siitä saavan bannia.

Linkkaa lisää Eppuja, niin voidaan keskustella.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt alkaa Jompalla olemaan kovaa musiikkia tuutissa. Olen nähnyt Aarne Tenkasen livenä! Kikka oli varmaan kuollut ennenkuin pääsin vaipoista. Musiikki on kyllä aika huumoria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös