Kalsarikänniketju

  • 5 200 361
  • 66 623

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tein nopeesti työpäivän jälkeen pellillisen lämppäreitä ja jos tässä jälkkäriksi joisi pullon aina yhtä herkullista Valdemaria.

Musiikkiakin voisi kuunnella samalla kun makuuttaa täyden mahan ja vähenevän pullon vieressä.

On jopa oikeaoppisesti vain kalsarit jalassa, paita on kyllä vielä päällä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ainahan isot pojat voivat kertoa että näin asia todella oli.

Mieluummin menen kyllä itse nuolemaan pillua kuin kuuntelemaan amiskingien juttuja siitä, mitä kukakin on tehnyt ja miten mikäkin pitää tehdä.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Mieluummin menen kyllä itse nuolemaan pillua kuin kuuntelemaan amiskingien juttuja siitä, mitä kukakin on tehnyt ja miten mikäkin pitää tehdä.

Et mene, koska kylmä nainen ei anna sinun nuolla pilluaan. Tai jos menet, silloin kyseessä ei ole kylmä nainen ja keskustelu onkin jo eri.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Et mene, koska kylmä nainen ei anna sinun nuolla pilluaan. Tai jos menet, silloin kyseessä ei ole kylmä nainen ja keskustelu onkin jo eri.

No koskaan en ole yrittänytkään niiden kylmien naisten. Lämpimiltä naisilta on riittänyt ihan tarpeeksi.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneksi tuli tuossa vuodenvaihteen tienoilla hamstrattua ulkomailta uitettuja viinoja (ja lonkeroa) niin ei pääse ihan heti kuivumaan vaikka kaikki kaupat menisi kiinni. Valdemarit toki loppuu aikanaan kun tulivat kaverin mukana alkosta niin ei tarvinnut vanhanaikasesti rahaa vaihdella.

On kyllä elämä ollut paljon helpompaa ilman olutta, ei meinaa enää pakki edes mäyristä kestää ilman aamun vesipaskailua. Ei auta ees luteenittomat tai muut ihmevatkulit. Täytynee olla juomatta useampaa per ilta tuota nautintoainetta, ehkä se mäyris menny koko alkuvuoden aikana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No miten oot ollu väsynyt sieltä saakka?

Ainakin minulle on osunut tuohon selviäkin vuosia.
Silloin aloitin opiskelut yliopistossa. Luentojen ja muun opiskelun lisäksi tein kolmea työtä - postimiehenä, appiukon verstaalla puuseppänä ja kaikki opettajan sijaisuudet mitä tarjottiin. Lisäksi kotona oli pieniä lapsia. Monta vuotta meni parin-kolmen tunnin yöunilla. Sitä univelkaa en vieläkään ole saanut kurottua kiinni.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hyvää oli tämäkin. Suosittelen.
 

Liitteet

  • amorphisolut2.jpg
    amorphisolut2.jpg
    78 KB · kertaa luettu: 149

redpecka

Jäsen
Joku on kokenut tämänkin ihan toisin päin. Tai itse asiassa aika moni kai, minäkin olen.



Warmbieristä tulee aina mieleen se heebo joka soti yksinään P-Koreaa vastaan siinä kerroksessa mihin ei saanut mennä ja pölli julisteen ja ennen kuolemaansa P-K kohteliaasti vapautti häiskän takas jenkkilään. Jossa se kuoli viikossa ja minuutti siitä poltettiin ja sukulaiset vaativat korvauksia.

Hirvee keissi: Warmbeer, nuori amerikkalainen duudsoni joka kujeilee, joutuu vangituksi = hirveä epätietoisuus lähimmäisille, muuttuu syystä tai kidutuksesta vihannekseksi - vapautetaan ja kotona ei sallita tehdä ruuminavausta, mutta polttojutun jälkeen aletaan väittää tuota että tätä. Hirvee keissi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tosi kulunutta laittaa mitään Piitlesiä mihinkään, mutta onhan tämä ihan jäätävän kova:





Olen nähnyt elävistä Beatleista molemmat, Paulin ja Ringon. Ja kyllä, olen ylpeä siitä.

No eiköhän tämä herra kantanut vittu koko illan pöydän täyteen salmaria enkä osaa kieltäytyä tarjotusta juomasta.

Sellaista se on Nummiksen kanssa, viinaa joutuu juomaan.
 

redpecka

Jäsen
Jaha, ja nyt siirryin sitten salmariin. No tästä tulee sentään fläspäkki siihen @nummenkallio n kanssa ekaa kertaa tapaamiseen (josta video tuolla toisessa ketjussa).
Tarkoitatko sitä rentunruusukaraokea? Sellaisen näin.
Tosi kulunutta laittaa mitään Piitlesiä mihinkään, mutta onhan tämä ihan jäätävän kova:
Piitles on melkein aina oikea valinta. Joka viides biisi ehkä Kinkisiä ja sit taas Quarrymenejä
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tarkoitatko sitä rentunruusukaraokea? Sellaisen näin.

Kyllä. Seuraavalla kerralla tulee Oasista.

Piitles on melkein aina oikea valinta. Joka viides biisi ehkä Kinkisiä ja sit taas Quarrymenejä

Piitles on niin kulunut, mutta kyllähän se niiden loppuaikojen tuotanto on niin timanttia, ettei siihen kyllästy. On se Piitles oikeasti hieno yhtye.

Ja sanoinko jo, että olen nähnyt Paulin ja Ringon?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä olen sitä mieltä, että heavy metal ja hard rock keksittiin tässä. Beatles vuonna 1968.

Beatles: Helter Skelter





Iivuli varmaan sanoo oman mielipiteensä, vaikkei pyydettäisikään.

Oli se Piitles kova yhtye, se keksi tämänkin. Ja vielä Paul, joka keksi tämän kaiken ihan vittuspäissään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täällä pyöri muinoin nimimerkki Uleåborgir, hän ymmärsi Beatlesia. Kääpiö tajuaa, muutama muukin. Onhan se oikeasti maailman paras bändi ikinä. Beatles on populaarimusiikille sama kuin Shakespeare näytelmäkirjallisuudelle, Pele jalkapallolle, Gretzky jääkiekolle, Kubrick elokuvalle ja Da Vinci kuvataiteelle. Ja lihapullat Ikean ravintoloille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän rakas Iivuli eli @Evil joutuu myöntämään sen, että se vitun Beatles keksi hard rockin ja heavy metalinkin. Tosin sattumalta. Siihen tarvittiin vain todella vittuuntunut Paul, joka päätti tehdä vihaisimman biisin ikinä. Ja se oli hauskaa, että se oli nimenomaan mukavana miehenä tunnettu Paul. Beatlesin Helter Skelter on vielä nykyiselläkin mittapuulla todella aggressiivinen esitys. Vetää kaikki trash- ja deathmetallit ihan kölin alta ja nauraa niille vielä paskaiset naurut. Yksi kaikkien aikojen vihaisimpia, raskaimpia ja aggressiivisimpia biisejä.






Minusta Beatles on ihan hirveää paskaa.

Olet väärässä! Myllyt Topparissa! Toisella SaiPa- ja toisella KooKoo-paita!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos nyt tykkää pop- ja rockmusiikista,mutta ei tykkää Beatlesista, niin se on vähän sama kuin jos tykkäisi hengittämsestä mutta ei hapesta. Nykyaikaista rockia ja poppia tällaisena kuin se on ei olisi olemassa ilman Beatlesia. Joo, tykkään ihmisistä mutta Aatamista en.
 

redpecka

Jäsen
Ja sanoinko jo, että olen nähnyt Paulin ja Ringon?
Sanoit, mutta saat sanoa sen puolestani ripiitillä.

Minä olen sitä mieltä, että heavy metal ja hard rock keksittiin tässä. Beatles vuonna 1968.

Beatles: Helter Skelter
Näinhän se on. Ensin oli helterskelter tulevaisuuden särkijäefekteillä ja sitten kohta tulikin Black Sabbath. Ja sitten, mitä näitä on.. Danny ja Paula K.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllähän rakas Iivuli eli @Evil joutuu myöntämään sen, että se vitun Beatles keksi hard rockin ja heavy metalinkin. Tosin sattumalta. Siihen tarvittiin vain todella vittuuntunut Paul, joka päätti tehdä vihaisimman biisin ikinä. Ja se oli hauskaa, että se oli nimenomaan mukavana miehenä tunnettu Paul.
Minusta on hienoa, että sama kundi teki Helter Skelterin, Eleanor Rigbyn ja Penny Lanen. Ja John teki I Am The Walrusin, Strawberry Fieldsin ja Lucy in the Skyn. Ja sitten niillä oli samassa bändissä vielä kundi, joka teki Taxmanin, Somethingin ja Here Comes The Sunin.

Ei missään koskaan ole ollut samanlaista lahjakkuuksien keskittymää kuin Beatlesissa. Kolme ihan järettömän hienoa poplaulun tekijää. Ja Ringo.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minusta on hienoa, että sama kundi teki Helter Skelterin, Eleanor Rigbyn ja Penny Lanen. Ja John teki I Am The Walrusin, Strawberry Fieldsin ja Lucy in the Skyn. Ja sitten niillä oli samassa bändissä vielä kundi, joka teki Taxmanin, Somethingin ja Here Comes The Sunin.

Ei missään koskaan ole ollut samanlaista lahjakkuuksien keskittymää kuin Beatlesissa. Kolme ihan järettömän hienoa poplaulun tekijää. Ja Ringo.

Paul teki sen aggressiivisimman biisin.

George teki ne kauneimmat biisit.

Saa täydentää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun Iivuli miettii, niin laitetaan tämä uudestaan. Tämä soi aina Manchester Cityn peleissä puoliajalla, kun joukkue tulee kentälle. Jotain ihan järjettömän hienoa.





Liverpool on niin tyhmä, ettei ole tätä älynnyt käyttää. City tyylikkäänä seurana on ymmärtänyt. Siksi Manchester City onkin Chelsean ohella niitä pallokorvaseuroja, joista tykkään. Niissä on tyyliä. Ne flirttailevat koko ajan 60-luvun suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös