banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On kyllä hiljaista. No, onneksi mun kaverit Moskovassa on kännissä ja soittelee tämän tästä. Siellä kun koronan takia ei saa liikkua suurinpiirtein yhtään.
HIeno ihminen olet. <3Jos sitä vielä kerran menis. Musiikkia ja lonkeroa olkoon illan teema.
John Entwistlehän lähti noin. Tosin hänellä oli kaksi naista ja keko kokaiinia.Mirkkujen onneksi ovat nykyisin minua nuorempia ja vähintään yhtä kiimaisia ja pervoja, että he eivät kuole, vaikka kuinka jörnin, mutta minä saatan kyllä siihen joskus kuolla, vaan eikö tuo olisi juuri oikea tapa kuolla? Krapulassa juuri laueten naiseen (itse valitsemaan paikkaan).
En tiedä kyseistä herraa, mutta on ellisesti lähti hän. Malj hänen muistolle.John Entwistlehän lähti noin. Tosin hänellä oli kaksi naista ja keko kokaiinia.
Minä ostin vain pienehkön puuhapussin. Yhdeksän annosta alkoholia. Sitä aina luulee liian vähän itsestään.Lapset lähti äidilleen ja minä hain repullisen viihdeliuotinta lidlistä. Pitää kai sitä hieman nautiskella tänään vielä ennen "normi"arkeen paluuta.
Pakko kuunnella itsekin kohta. Koskahan olen viimeksi tuon edes kuullut. Ootko pannut viime aikoina?Ilona - Kesäpano saa olla illan ensimäinen biisi. Tästä lähtee!
En, mutta kesään liittyy ensipanoni. Oli se aikaa se.Pakko kuunnella itsekin kohta. Koskahan olen viimeksi tuon edes kuullut. Ootko pannut viime aikoina?
Osuiko valinta petttermäisesti tällä kertaa Nobeen?Lapset lähti äidilleen ja minä hain repullisen viihdeliuotinta lidlistä. Pitää kai sitä hieman nautiskella tänään vielä ennen "normi"arkeen paluuta.
En tiedä kyseistä herraa, mutta on ellisesti lähti hän. Malj hänen muistolle.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanssia ja sukurutsaa.Tuntuu ettei nobe tai mukaan olut enää uppoa näin pitkän rupeaman päätöspäivänä. Joten lonkeroa, kossu purea, pari siideriä ja pari jotain Jameson drinksua (Ginger ale + lime, ei ollut hääviä mutta tulipahan kokeiltua).
Tanssista tulikin mieleen yläasteen itsenäisyyspäivän tanssiaiset. Oli rivitanssia, bugia ja jokin jota en enää muista. Hirveät muistot tulee mieleeni, kun muistan kuinka paska tanssija olin. Toivotovasti ei enää ikinä.Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanssia ja sukurutsaa.
Minä en osaa tanssia pätkääkään. Huono rytmitaju tai jotain muuta heikkoa. Häävalssin vedin aikanaan (-96) läpi enkä ole sen jälkeen tanssinut. En ymmärrä tämän taiteenlajin hienoutta ollenkaan. Ehkä jään paitsi jostain, mutta kun en tiedä mistä, niin en siitä murhetta kanna.Tanssista tulikin mieleen yläasteen itsenäisyyspäivän tanssiaiset. Oli rivitanssia, bugia ja jokin jota en enää muista. Hirveät muistot tulee mieleeni, kun muistan kuinka paska tanssija olin. Toivotovasti ei enää ikinä.
Häävalssin vielä ymmärän, mutta muuten tämä taiteenlaji voi jäädä pimentoon multa. Ei ole ikävä tätä.Minä en osaa tanssia pätkääkään. Huono rytmitaju tai jotain muuta heikkoa. Häävalssin vedin aikanaan (-96) läpi enkä ole sen jälkeen tanssinut. En ymmärrä tämän taiteenlajin hienoutta ollenkaan. Ehkä jään paitsi jostain, mutta kun en tiedä mistä, niin en siitä murhetta kanna.
Emmää ymmärrä mitään häävalssejakaan. Siihen ei mitään vitun vammasta pyörähtelyä tarvi että pistää nimen paperiin maistraatissa.Häävalssin vielä ymmärän, mutta muuten tämä taiteenlaji voi jäädä pimentoon multa. Ei ole ikävä tätä.
Kaiken lisäksi tuossa taitaa vielä pitkän pennin kun ei tartte kirkkoja ynnä muita varata.Emmää ymmärrä mitään häävalssejakaan. Siihen ei mitään vitun vammasta pyörähtelyä tarvi että pistää nimen paperiin maistraatissa.
Juu, sen oon sanonu molemmilla kerroilla kun oon elinkautiseen lupautunut että mitään helvetin sukujuhlia tai kirkkopelleilyjä ei tasan pidetä. En tosin varmaan mitään kirkkohäitä saisikaan kun ei kyllä tullut aikanaan edes mieleeni että kävisin jotain vitun rippikoulua.Kaiken lisäksi tuossa taitaa vielä pitkän pennin kun ei tartte kirkkoja ynnä muita varata.
Ja hameen alta paljastui morssun suunnaton, suonikas kulli...?Häistä tuli mieleen: n.3-4 v. Skruf häissä, karkaa äidin käsistä alttarille morsiammen häämekon alle. Naama oli helvetin punainen kun tämän aikoinaan VHS-kasetilta vahtasin.
Pillu siellä oli kun tämä synnytti pari lasta tämän jälkeen.Ja hameen alta paljastui morssun suunnaton, suonikas kulli...?
Hö.Pillu siellä oli kun tämä synnytti pari lasta tämän jälkeen.
Näinhän se on että faktat pilaa hyvän jutun lähes aina.