Kalsarikänniketju

  • 5 209 473
  • 66 653

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Siwa, aina yllättävän lähellä. Sanon edelleen Siwaksi, koska Siwa se on . Siis sieltä saa lisää, jos nuo loppuu.

Samoin, koska asun erään ex-Siwan (ja ex-Ruokavaraston) lähellä. Tosin nyt notkun kakkosmestoilla, jossa lähikauppa on Prisma. Tosin saman Siwan kohdalla usein mietin, että ennemmin menen viereiseen pubiin, koska olut jo melkein saman hintaista.

Pääsiäiset on itselle jonkinlaisia kalsarointi-turnauksia. Onneksi sukuni ei ole vuosiin vinkunut minua minnekään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
vaan eikö tuo olisi juuri oikea tapa kuolla? Krapulassa juuri laueten naiseen (itse valitsemaan paikkaan).
Eihän vaihtoehtoja ole kuin kolme: Tisseille, persposkille tai naamalle. Tai no mustaan aukkoon on aina tyylikästä kanssa. Siis pimeeseen etelään. Pahaan silmään. Juu nou. Muijan isäukko muuten nussi ittensä hengiltä. Lähti saunasta jäähylle paneen muijan mutsia ja sai laakin. Nau täts ö vei tu kou.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Liitteet

  • received_221478798952357.jpeg
    received_221478798952357.jpeg
    131,6 KB · kertaa luettu: 97
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Miltä maistuu Iisalmen lonkero? Minä ole originaalin kannattaja.
Nainen tykkäs tästä ja eilen hänellä oli tästtä se Karpaloversio. Ei ole ehkä niin hyvää kuin original, mutta näissä on selkeämpi katajanmarjanmaku ja tämä mustikkaversio on oikein herkullista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On kyllä hiljaista. No, onneksi mun kaverit Moskovassa on kännissä ja soittelee tämän tästä. Siellä kun koronan takia ei saa liikkua suurinpiirtein yhtään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mirkkujen onneksi ovat nykyisin minua nuorempia ja vähintään yhtä kiimaisia ja pervoja, että he eivät kuole, vaikka kuinka jörnin, mutta minä saatan kyllä siihen joskus kuolla, vaan eikö tuo olisi juuri oikea tapa kuolla? Krapulassa juuri laueten naiseen (itse valitsemaan paikkaan).
John Entwistlehän lähti noin. Tosin hänellä oli kaksi naista ja keko kokaiinia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lapset lähti äidilleen ja minä hain repullisen viihdeliuotinta lidlistä. Pitää kai sitä hieman nautiskella tänään vielä ennen "normi"arkeen paluuta.
Minä ostin vain pienehkön puuhapussin. Yhdeksän annosta alkoholia. Sitä aina luulee liian vähän itsestään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lapset lähti äidilleen ja minä hain repullisen viihdeliuotinta lidlistä. Pitää kai sitä hieman nautiskella tänään vielä ennen "normi"arkeen paluuta.
Osuiko valinta petttermäisesti tällä kertaa Nobeen?
 

Glove

Jäsen
Tuntuu ettei nobe tai mukaan olut enää uppoa näin pitkän rupeaman päätöspäivänä. Joten lonkeroa, kossu purea, pari siideriä ja pari jotain Jameson drinksua (Ginger ale + lime, ei ollut hääviä mutta tulipahan kokeiltua).
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanssia ja sukurutsaa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanssia ja sukurutsaa.
Tanssista tulikin mieleen yläasteen itsenäisyyspäivän tanssiaiset. Oli rivitanssia, bugia ja jokin jota en enää muista. Hirveät muistot tulee mieleeni, kun muistan kuinka paska tanssija olin. Toivotovasti ei enää ikinä.
 

Glove

Jäsen
Tanssista tulikin mieleen yläasteen itsenäisyyspäivän tanssiaiset. Oli rivitanssia, bugia ja jokin jota en enää muista. Hirveät muistot tulee mieleeni, kun muistan kuinka paska tanssija olin. Toivotovasti ei enää ikinä.
Minä en osaa tanssia pätkääkään. Huono rytmitaju tai jotain muuta heikkoa. Häävalssin vedin aikanaan (-96) läpi enkä ole sen jälkeen tanssinut. En ymmärrä tämän taiteenlajin hienoutta ollenkaan. Ehkä jään paitsi jostain, mutta kun en tiedä mistä, niin en siitä murhetta kanna.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minä en osaa tanssia pätkääkään. Huono rytmitaju tai jotain muuta heikkoa. Häävalssin vedin aikanaan (-96) läpi enkä ole sen jälkeen tanssinut. En ymmärrä tämän taiteenlajin hienoutta ollenkaan. Ehkä jään paitsi jostain, mutta kun en tiedä mistä, niin en siitä murhetta kanna.
Häävalssin vielä ymmärän, mutta muuten tämä taiteenlaji voi jäädä pimentoon multa. Ei ole ikävä tätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös