Kalsarikänniketju

  • 5 200 361
  • 66 623

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
No joo. En vieläkään ole tehnyt sitä iltaruokaa. Kalja on auttanut nälän siirtoa.
Sama vika. Duunin jälkeen piti syödä, mutta olin unohtanut miltä olut maistuu niin piti korkata yksi. Nyt niitä on mennyt jo sen verran monta, etten ole laskuissa pysynyt. Enkä ole vieläkään syönyt.
 
K

Kiekkokatsoja

Sama vika. Duunin jälkeen piti syödä, mutta olin unohtanut miltä olut maistuu niin piti korkata yksi. Nyt niitä on mennyt jo sen verran monta, etten ole laskuissa pysynyt. Enkä ole vieläkään syönyt.
Ookei.
Mulla ei niinkään käy että maku unohtuu. Paremminkin maku palautuu mieleen, ja herää tarve maistella taas uudestaan.
Söin tossa yhden lihapiirakan. Mistä lie nimi tulee, kun piirakasta on vaikea löytää lihaa.
Mutta ei hätää, sillä tuunasin piirakan täytteillä, lihaa unohtamatta.
Lihapiirakka.. jos olisi tuhman vilkas mielikuvitus, niin siitä voisi herätä mielikuvia. No onneksi ei oo..
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näimpä. Kai se pitäis olla jossain myyrmäessä(?) kuikuilemassa, niin varmaan @Czescku poimis juopun mukaa remmiinsä.

Mutta sitten kun korona on ohi, niin tulet czesckulaan ja lähdet kanssamme laulamaan karaokea Myrtsiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hiljainen ilta. @Czescku on varmaan löytänyt jonkun random juopporemmin kotiinsa ja @banaaninviljelijä on taas painamassa jotain muijaa. Tasan ei käy onnen lahjat.
Ihan tulee tuosta mieleen 90-luku. Josta tosin muistan aika vähän, mutta random juopporemmejä siellä oli ja muijiakin painoin joskus. Nyt juopporemmi olen minä (tosin vaimokin ottaa joskus muutaman seuraksi) ja painaminen on lähinnä 85 kg. 90-luvulla oli samat numerot mutta toisin päin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Siteeraan tähän vanhaa inttikaveriani ja hänen sloganiaan: tykkään kaljasta kylmänä ja pimpistä lämpimänä.

Nyt siis on tuon ensimmäisen aika. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Iltaa siis kaikille herroille ja rouville tasapuolisesti. Ja muunsukupuolisille. Tasapuolisesti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siteeraan tähän vanhaa inttikaveriani ja hänen sloganiaan: tykkään kaljasta kylmänä ja pimpistä lämpimänä.

Nyt siis on tuon ensimmäisen aika. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Iltaa siis kaikille herroille ja rouville tasapuolisesti. Ja muunsukupuolisille. Tasapuolisesti.
Joku on kokenut tämänkin ihan toisin päin. Tai itse asiassa aika moni kai, minäkin olen.



 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vittu Evil on kehissä taas! Mies joka opetti mulle joskus, että itse sanan kayttö on perseestä! Ja onhan se. Kippis vaan!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei vaan lähde tänään liitoon. Katsotaan huomenna uusiksi.

Juoppo. Punkkua vedetty jo aamusta ja palaverit vedetty kännissä. Ilmankos väsyttää.

Niin ja vaihtakaa minulle tuohon valkoviini ja väsytys. Ei väsytä!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kumpi harmitti enemmän? Vai tykkäsitkö, sitähän sinä et maininnut tuossa aiemmin.
Riippuu elämäntilanteesta. Näin nelikutosena lämminkin kalja menee, ja naisethan on kylmiä vanhalle miehelle kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös