Joku on kokenut tämänkin ihan toisin päin. Tai itse asiassa aika moni kai, minäkin olen.
No eiköhän tämä herra kantanut vittu koko illan pöydän täyteen salmaria enkä osaa kieltäytyä tarjotusta juomasta.
Tarkoitatko sitä rentunruusukaraokea? Sellaisen näin.Jaha, ja nyt siirryin sitten salmariin. No tästä tulee sentään fläspäkki siihen @nummenkallio n kanssa ekaa kertaa tapaamiseen (josta video tuolla toisessa ketjussa).
Piitles on melkein aina oikea valinta. Joka viides biisi ehkä Kinkisiä ja sit taas QuarrymenejäTosi kulunutta laittaa mitään Piitlesiä mihinkään, mutta onhan tämä ihan jäätävän kova:
Tarkoitatko sitä rentunruusukaraokea? Sellaisen näin.
Piitles on melkein aina oikea valinta. Joka viides biisi ehkä Kinkisiä ja sit taas Quarrymenejä
Minusta Beatles on ihan hirveää paskaa.
Sanoit, mutta saat sanoa sen puolestani ripiitillä.Ja sanoinko jo, että olen nähnyt Paulin ja Ringon?
Näinhän se on. Ensin oli helterskelter tulevaisuuden särkijäefekteillä ja sitten kohta tulikin Black Sabbath. Ja sitten, mitä näitä on.. Danny ja Paula K.Minä olen sitä mieltä, että heavy metal ja hard rock keksittiin tässä. Beatles vuonna 1968.
Beatles: Helter Skelter
Minusta on hienoa, että sama kundi teki Helter Skelterin, Eleanor Rigbyn ja Penny Lanen. Ja John teki I Am The Walrusin, Strawberry Fieldsin ja Lucy in the Skyn. Ja sitten niillä oli samassa bändissä vielä kundi, joka teki Taxmanin, Somethingin ja Here Comes The Sunin.Kyllähän rakas Iivuli eli @Evil joutuu myöntämään sen, että se vitun Beatles keksi hard rockin ja heavy metalinkin. Tosin sattumalta. Siihen tarvittiin vain todella vittuuntunut Paul, joka päätti tehdä vihaisimman biisin ikinä. Ja se oli hauskaa, että se oli nimenomaan mukavana miehenä tunnettu Paul.
Minusta on hienoa, että sama kundi teki Helter Skelterin, Eleanor Rigbyn ja Penny Lanen. Ja John teki I Am The Walrusin, Strawberry Fieldsin ja Lucy in the Skyn. Ja sitten niillä oli samassa bändissä vielä kundi, joka teki Taxmanin, Somethingin ja Here Comes The Sunin.
Ei missään koskaan ole ollut samanlaista lahjakkuuksien keskittymää kuin Beatlesissa. Kolme ihan järettömän hienoa poplaulun tekijää. Ja Ringo.
Sulla on nyt joku aggro päällä. Ehkä teki. Mutta teki myös Yesterdayn. Ihmisillä on moninaisia tunteita. Vittu, siinä bändissä kaikki teki kaikkea. John teki samalle levylle Happiness is a Warm Gunin ja Julian.Paul teki sen aggressiivisimman biisin.
George teki ne kauneimmat biisit.
Saa täydentää.
Kaipa sen noinkin voi halutessaan tiivistää.Paul teki sen aggressiivisimman biisin.
George teki ne kauneimmat biisit.
Saa täydentää.
Sulla keulii kohta näköjään.Kaikkien kanssa kaikesta suht samaa mieltä, jopa Iivulin @Evil. Se on suuri harmi, ettei Georgea ehtinyt ikinä nähdä. Lennoniin nyt ei ollut mahdollisuuksiakaan.
Beatlesin ja jalkapallon suhteesta keskustelen edelleen mielelläni.
Liverpool on ihan vitun tyhmä seura, kun se on antanut naapurikaupungin ylpeyden omia Hey Juden. Soittakaa vähe sitä omaa paskaa mjötööh?!1
Minä olen jotenkin säästynyt tuolta pallokorvafutikselta. Mutta jos ne on lajin siellä keksinyt niin kippis heille.Pakko kai se on tulla ulos kaapista. Olen saman seuran kannattaja kuin Roger Waters, Johnny Rotten, Mick Jagger, Martin Gore ja Roger Daltrey. Olen Arsenalin miehiä.
Sulla keulii kohta näköjään.
Minä rakastan jalkapalloa ja musiikkia, mutta en sekoita näitä. Ihan sama onko joku Ringo punaisia vai sinisiä. Minä olen Beatlesin miehiä. Joku Oasishan on Cityn kundeja, olkoot. Se on heidän häpeänsä. En silti tykkää Unitedista yhtään sen enempää.
Pakko kai se on tulla ulos kaapista. Olen saman seuran kannattaja kuin Roger Waters, Johnny Rotten, Mick Jagger, Martin Gore ja Roger Daltrey. Olen Arsenalin miehiä.
Pallokorvafutis? Nyt en ymmärrä. Vai verrataanko tässä jalkapalloon, jossa jaloilla ainoastaan juostaan ja pallokaan ei ole pallo vaan joku ihme oliivi jota kannetaan kainalossa? Se on outo laji se.Minä olen jotenkin säästynyt tuolta pallokorvafutikselta. Mutta jos ne on lajin siellä keksinyt niin kippis heille.
Lupasin ottaa kuvan juomistani kameralla, tämmönen tuli. Ei pitäisi olla audioo mukana.