Just Meltsistä selvisin himaan 560:llä. Jaa Czessu pitää hiljaista profiilia, no johan tässä täytyy kohta käydä maatensa. Jos se huomenna innostuu jälleen,
Tältä levyltä:
Viimeksi muokattu:
Jos tänään ei lähde, niin huomenna kahta kauheammin. Tai oikeastaan tuplasti paremmin.Ei vaan lähde tänään liitoon. Katsotaan huomenna uusiksi.
Ei vaan lähde tänään liitoon. Katsotaan huomenna uusiksi.
Joku on kokenut tämänkin ihan toisin päin. Tai itse asiassa aika moni kai, minäkin olen.Siteeraan tähän vanhaa inttikaveriani ja hänen sloganiaan: tykkään kaljasta kylmänä ja pimpistä lämpimänä.
Nyt siis on tuon ensimmäisen aika. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Iltaa siis kaikille herroille ja rouville tasapuolisesti. Ja muunsukupuolisille. Tasapuolisesti.
Joku on kokenut tämänkin ihan toisin päin. Tai itse asiassa aika moni kai, minäkin olen.
Ei vaan lähde tänään liitoon. Katsotaan huomenna uusiksi.
Hiljainen ilta. @Czescku on varmaan löytänyt jonkun random juopporemmin kotiinsa ja @banaaninviljelijä on taas painamassa jotain muijaa. Tasan ei käy onnen lahjat.
Riippuu elämäntilanteesta. Näin nelikutosena lämminkin kalja menee, ja naisethan on kylmiä vanhalle miehelle kuitenkin.Kumpi harmitti enemmän? Vai tykkäsitkö, sitähän sinä et maininnut tuossa aiemmin.
Vähän kyllä nyt pettynyt veli @Czescku un. Eikö se ryyppääkkään joka ilta?
Mie olen ollut väsynyt vuodesta 2003.Se voi olla joskus väsynyt. Kuten kaikki me.
Riippuu elämäntilanteesta. Näin nelikutosena lämminkin kalja menee, ja naisethan on kylmiä vanhalle miehelle kuitenkin.
Mie olen ollut väsynyt vuodesta 2003.
Ja seuraava kysymys kuuluukin: voiko kylmällä naisella olla lämmin pimppi?
Kylmän naisen lämpöä ei varmaan pääse yleensä kokeilemaan.
Ainahan isot pojat voivat kertoa että näin asia todella oli.
Mieluummin menen kyllä itse nuolemaan pillua kuin kuuntelemaan amiskingien juttuja siitä, mitä kukakin on tehnyt ja miten mikäkin pitää tehdä.
Et mene, koska kylmä nainen ei anna sinun nuolla pilluaan. Tai jos menet, silloin kyseessä ei ole kylmä nainen ja keskustelu onkin jo eri.
Silloin aloitin opiskelut yliopistossa. Luentojen ja muun opiskelun lisäksi tein kolmea työtä - postimiehenä, appiukon verstaalla puuseppänä ja kaikki opettajan sijaisuudet mitä tarjottiin. Lisäksi kotona oli pieniä lapsia. Monta vuotta meni parin-kolmen tunnin yöunilla. Sitä univelkaa en vieläkään ole saanut kurottua kiinni.No miten oot ollu väsynyt sieltä saakka?
Ainakin minulle on osunut tuohon selviäkin vuosia.