Kalsarikänniketju

• 5 309 166
  • 66 757

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Siteeraan tähän vanhaa inttikaveriani ja hänen sloganiaan: tykkään kaljasta kylmänä ja pimpistä lämpimänä.

Nyt siis on tuon ensimmäisen aika. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Iltaa siis kaikille herroille ja rouville tasapuolisesti. Ja muunsukupuolisille. Tasapuolisesti.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siteeraan tähän vanhaa inttikaveriani ja hänen sloganiaan: tykkään kaljasta kylmänä ja pimpistä lämpimänä.

Nyt siis on tuon ensimmäisen aika. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Iltaa siis kaikille herroille ja rouville tasapuolisesti. Ja muunsukupuolisille. Tasapuolisesti.
Joku on kokenut tämänkin ihan toisin päin. Tai itse asiassa aika moni kai, minäkin olen.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vittu Evil on kehissä taas! Mies joka opetti mulle joskus, että itse sanan kayttö on perseestä! Ja onhan se. Kippis vaan!

(1)
  • Tykkää

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei vaan lähde tänään liitoon. Katsotaan huomenna uusiksi.

Juoppo. Punkkua vedetty jo aamusta ja palaverit vedetty kännissä. Ilmankos väsyttää.

Niin ja vaihtakaa minulle tuohon valkoviini ja väsytys. Ei väsytä!

(1)
  • Tykkää

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kumpi harmitti enemmän? Vai tykkäsitkö, sitähän sinä et maininnut tuossa aiemmin.
Riippuu elämäntilanteesta. Näin nelikutosena lämminkin kalja menee, ja naisethan on kylmiä vanhalle miehelle kuitenkin.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tein nopeesti työpäivän jälkeen pellillisen lämppäreitä ja jos tässä jälkkäriksi joisi pullon aina yhtä herkullista Valdemaria.

Musiikkiakin voisi kuunnella samalla kun makuuttaa täyden mahan ja vähenevän pullon vieressä.

On jopa oikeaoppisesti vain kalsarit jalassa, paita on kyllä vielä päällä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ainahan isot pojat voivat kertoa että näin asia todella oli.

Mieluummin menen kyllä itse nuolemaan pillua kuin kuuntelemaan amiskingien juttuja siitä, mitä kukakin on tehnyt ja miten mikäkin pitää tehdä.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Mieluummin menen kyllä itse nuolemaan pillua kuin kuuntelemaan amiskingien juttuja siitä, mitä kukakin on tehnyt ja miten mikäkin pitää tehdä.

Et mene, koska kylmä nainen ei anna sinun nuolla pilluaan. Tai jos menet, silloin kyseessä ei ole kylmä nainen ja keskustelu onkin jo eri.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Et mene, koska kylmä nainen ei anna sinun nuolla pilluaan. Tai jos menet, silloin kyseessä ei ole kylmä nainen ja keskustelu onkin jo eri.

No koskaan en ole yrittänytkään niiden kylmien naisten. Lämpimiltä naisilta on riittänyt ihan tarpeeksi.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneksi tuli tuossa vuodenvaihteen tienoilla hamstrattua ulkomailta uitettuja viinoja (ja lonkeroa) niin ei pääse ihan heti kuivumaan vaikka kaikki kaupat menisi kiinni. Valdemarit toki loppuu aikanaan kun tulivat kaverin mukana alkosta niin ei tarvinnut vanhanaikasesti rahaa vaihdella.

On kyllä elämä ollut paljon helpompaa ilman olutta, ei meinaa enää pakki edes mäyristä kestää ilman aamun vesipaskailua. Ei auta ees luteenittomat tai muut ihmevatkulit. Täytynee olla juomatta useampaa per ilta tuota nautintoainetta, ehkä se mäyris menny koko alkuvuoden aikana.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
No miten oot ollu väsynyt sieltä saakka?

Ainakin minulle on osunut tuohon selviäkin vuosia.
Silloin aloitin opiskelut yliopistossa. Luentojen ja muun opiskelun lisäksi tein kolmea työtä - postimiehenä, appiukon verstaalla puuseppänä ja kaikki opettajan sijaisuudet mitä tarjottiin. Lisäksi kotona oli pieniä lapsia. Monta vuotta meni parin-kolmen tunnin yöunilla. Sitä univelkaa en vieläkään ole saanut kurottua kiinni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy