Kalsarikänniketju

  • 5 206 901
  • 66 637

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu minä olen ihan kännissä vieläkin. Kiitos @Gennadi (joka kävi kylässä) sekä etäkänneihin osallistuneet @nummenkallio , @Vahva tunne ja @Punamusta . Etäkännitkin keskeytyi kun loppui röökit ja piti pyytää tuttavilta apua. No paikallisen S-marketin eteen tuli virolainen trokari, joka toi 3 askia röökiä ja keissin kaljaa. Kaupan päälle toki tuli sitten nuoret ystävättäreni ja pari homoa tänne viettämään iltaa. Puoli seiskalta kävin nukkumaan. Kalsareita ei ole itse asiassa vieläkään jalassa kun käytiin homppeleitten kanssa saunassa loppuyöstä ja minulla näköjään vieläkin vain saunatakki päällä. Kai se on aloitettava suunta uuteen nousuun.
Sulla riittää turnauskestävyys, kova suoritus. Virtuaalihattua vaan päästä, ite ei enää oikein kahta päivää jaksais. Paitsi juhannuksena. Ja ehkä lomalla. Ja jos on hyvä boogie päällä muuten vaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole @Czescku sta kyllä kuulunut. Olisikohan ollut päiväunien aika. Tunnustan, että itsekin vetäisin päikkärit.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ole @Czescku sta kyllä kuulunut. Olisikohan ollut päiväunien aika. Tunnustan, että itsekin vetäisin päikkärit.
Juuri yritin soittaa, vaan ei kuulunnunna vastausta.

@Vahva tunne mitä turnauskestävyyteen tulee, kannattaa kysyä meiltä Itä-Helsingin poijilta neuvoa. Tähän hymiö, mutta vitun palstasofta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sauna meni pikkuisen liian kuumaksi. Kuutisen tuntia ottanut tässä alkoholia. Rankkaa hommaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Punkkua ja pihviä. Kova sana. Onneksi veli on vieressä katsomassa ettei nukuta uuni ja levy päällä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Nyt kun sukulaiset on käyty läpi ja edelleen pieni dagen efter, niin tekasin ekstempporee daquiri naukut. En tiedä paljon sitä rommia tulee laittaa, mutta litran bacardista meni kolmasosa blenderiin. Hyvin tuntuu potkivan, nyt voi jo uskaltaa mennä parvekkeelle! Vittu lidlistä oli limet loppu, tyydyin sitruunoihin,
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tiedättehän sen tunteen, kun ajattelee, että 12 olutta riittää päivän sivistyneeseen tissutteluun, mutta yhtäkkiä purkit hupenee. No aluksi oli tuo määrä, mutta äsken piti käydä hakemassa lähikaupasta lisää, kun ei ollut enään kuin viisi jäljellä, eikä saunaakaan ole edes laitettu viellä päälle. Iltakin vasta aluillaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eilen sain luvan olla täällä, koska en mene baariin. Vaan saatan, saattaa juomat loppua tänään kesken. Pitäisiköhän kauppaan?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Vahinkoja sattuu paremmissakin piireissä. Hain vähän kaljaa kaupasta kotimatkalla ja kaikki meni tuossa tissutellessa. Nyt joutui hakemaan lisää, kun olo tuli mukavan hilpeäksi. Kai se on sitten juotava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös