banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oon aika hippi. Ai saatana.Mähän käyttäydyn aina hyvin. Modejen, poliisien ja hippien mielipiteitä ei lasketa.
Oon aika hippi. Ai saatana.Mähän käyttäydyn aina hyvin. Modejen, poliisien ja hippien mielipiteitä ei lasketa.
Älä höpötä. Ei ruaskatukka ja vapaa seksi miestä pilaa, vaikka hippein kuvaukseen nämä kuuluukin. Hieno mies olet. Ei ole hippiverta Banskussa. Kunnon mies on Chiquitain viljelijä. Ei ole takkutukkaa veljen mielessä. Luonnon omia dildoja viljelevä veli on kaiken rakkauden ansaiinut.Oon aika hippi. Ai saatana.
Minäkin olin satoja viestejä edellä ja saatoin jopa Freddien kantaan ehtiä.Mulla oli aikoinaan tähän ketjuun eniten viestejä, ei näy enää palstasofta uudistuksen jälkeen, mutta olkoot. Kunhan käyttäydyt hyvin. ❤️
Kaatamassa?Missä on palstan nuorikkojen kaataja, veli @Czescku ??!
Ei vastaa luuriin, ei faceen. Keskittyy kaatamiseen. Onneksi itse pystyn kaataa naista ja viinaa samaan aikaan ja tekstarilla tännekin. No joo, Seskulla on noin 25 nuorempia, mulla vain 15 vuotta nuorempia.Missä on palstan nuorikkojen kaataja, veli @Czescku ??!
Vittu, nykyajan Niilo Yli-Vainiot.Ei vastaa luuriin, ei faceen. Keskittyy kaatamiseen. Onneksi itse pystyn kaataa naista ja viinaa samaan aikaan ja tekstarilla tännekin. No joo, Seskulla on noin 25 nuorempia, mulla vain 15 vuotta nuorempia.
Aikasemmin nain. Nyt keskityn alkoholiin.Miten porukka nyt näin pääsiäislauantaita viettelee? Itellä menee ihan puhtaasti youtuben puolella musiikkivideosta toiseen surffailen ja lonkeroahan tässä putoaa.
Vaimo tossa puhuu jotain skypepuhelua siskonsa kanssa. Odotan että lopettavat kälkättämisen, että voin laittaa Roky Ericksonia soimaan. Viinaa juon.Miten porukka nyt näin pääsiäislauantaita viettelee? Itellä menee ihan puhtaasti youtuben puolella musiikkivideosta toiseen surffailen ja lonkeroahan tässä putoaa.
Katselin viikko sitten Niilosta dokkarin. Hieno mies Tuomo Kaminen haastatteli. Tietovisaan tuomari. Se yllätti, että Kaminen on sittemmin ollut persujen kunnanvaltuutettuna Ylöjärvellä.Vittu, nykyajan Niilo Yli-Vainiot.
Vitun valehtelija. Kaksi puhelua ja ne kesti 59 minuuttia yhteensä.Vihdoin tässä sai pientä nousukuntoa päälle kun bansku soitti taas normaalin tunnin puhelun ja hänen puhetulvaansa kuunnellessa ehtii hyvin juomaan.
Jos ei oo heräämisen jälkeen (n. klo17:00) juonut kun muutaman kaljan, niin saako kirjottaa kalsarikänniketjuun? Promilleja on kyllä varmaan jotain 2-3 välillä.
Mää en oo mikään ajatustenlukija ja naiset on muutenkin mystisiä olentoja, mutta Jussilla on nyt semmoonen kutina että mun vaimo mököttää mulle...Promillet on tärkeimpiä. Itse kävin kyllä päivällä reippaasti lenkillä, joten ajattelin palkita itseni siitä muutamalla siiderillä.
Mää en oo mikään ajatustenlukija ja naiset on muutenkin mystisiä olentoja, mutta Jussilla on nyt semmoonen kutina että mun vaimo mököttää mulle...
Joo. Mää on orientoitunu jo siihen että iltapiirakkaa ei taida tänään olla tarjolla.Jos olet herännyt iltapäivällä viideltä parin kolmen promillen kännissä ja jatkat vielä uuteen nousuun, niin epäilen, että naisihmisellä oli hieman toisenlainen toive päivän kulusta. Jos et olisi ryyppäillyt, niin olisit ehkä pinppiäkin saanut. Mutta naiset on tunnetusti tosikoita, aika harvoin ne ymmärtää miten hienoa ryyppääminen on.
Joo. Mää on orientoitunu jo siihen että iltapiirakkaa ei taida tänään olla tarjolla.
Tämä on Jumalan tosi. Tosin ajattelin että tämä nykyinen suhde on taivaassa siunattu koska tavattiin tamperelaisessa räkälässä ja oltiin molemmat kännissä. Mujjja raahas mut himaansa ja käytti hyväksi. Kyllä jumalauta tuli pinppiä. Piti olla ihan peruspano mutta sille tiälle jäin...Tämä on ikuinen dilemma. Ryyppääminen on hauskaa, mutta ne naiset, joilta haluat pinppiä, eivät yleensä pidä ryyppäämisestä samalla tavalla. Ne naiset, jotka tykkäävät ryyppäämisestä, niiltä et taas yleensä pinppiä halua.
Tämä on Jumalan tosi. Tosin ajattelin että tämä nykyinen suhde on taivaassa siunattu koska tavattiin tamperelaisessa räkälässä ja oltiin molemmat kännissä. Mujjja raahas mut himaansa ja käytti hyväksi. Kyllä jumalauta tuli pinppiä. Piti olla ihan peruspano mutta sille tiälle jäin...
Ei ainakaan jos mä tinttaan ittekseni... Ja juu, kyllä sain. Ihan tyytyväinen olen. Tuskin olisin enää hengissä jos olsin samaa elämää viättänyt ennen häntä...Saitko mitä tilasit? Muija ei ilmeisesti tykkää ryyppäämisestä enää niin paljon?
@nummenkallio @Johnny B. Goode ihme akkoja teillä. Ihan sama kuin kännissä oon, niin pitää naida. Saa tekosyitä keksiä, että miksi just nyt Bansku ei voi naida. No, ensi viikon saan olla ilman. Kaiketi.