Jomppa_Koo
Jäsen
Kittaatteko tekin joskus jonkun toisen kaljoja silleen että et ole tehnyt niiden eteen mitään tai maksanut niistä? Odotat vaan valmista nenän eteen.
Saattaa olla, että riipasen vielä huomennakin kovat kännit.
Klovni heittää veivin.Tapoin toisten aikaa, minut tappaa aika toisten.
Klovni heittää veivin.
Elä stana rapulassa reenaa, voi tulla sydänkohtaus. Otat vaan reilusti viinaa, ja unohdat sen treenin.Vois kyllä riipasta oikein kovankin kännin tänään. Huomenna olis kyllä tiedossa kova kyykky ja farmaritreeni, mutta krapulassa treenaaminen kasvattaa luonnetta.
No, mun "kovat" treenit on 3*4 kyykkyä ja pari 20m vetoa farmaria, jos ei pumppu tota kestä niin luonnonvalinta.Elä stana rapulassa reenaa, voi tulla sydänkohtaus. Otat vaan reilusti viinaa, ja unohdat sen treenin.
Et saa. Oliko muuta?Saako liittyä seuraan veljet? Piti olla kuiva pääsiäinen mutta kaitselmus ohjasi elämää siten että keittiöömme on nyt kuitenkin ilmestynyt pullo Viru Valge -merkkistä laatuviiniä sekä suuren suuri joukko paijaamista kaipaavia karhunpentuja! Viru Valge on ulkoistanut itsestään puolet sisääni, ei homolla vaan miehekkäällä manselaistavalla. Juuri tulleen tiedon mukaan joukkoomme on liittynyt myös lava tuonti-Karjalaa. Ihania nämä ex-tempore kurssin muutokset.
Liity toki veli hyvä, kyllä täällä tilaa riittää. Täällä mennään Iisalmen panimotuotteilla eteenpäin.Saako liittyä seuraan veljet? Piti olla kuiva pääsiäinen mutta kaitselmus ohjasi elämää siten että keittiöömme on nyt kuitenkin ilmestynyt pullo Viru Valge -merkkistä laatuviiniä sekä suuren suuri joukko paijaamista kaipaavia karhunpentuja! Viru Valge on ulkoistanut itsestään puolet sisääni, ei homolla vaan miehekkäällä manselaistavalla. Juuri tulleen tiedon mukaan joukkoomme on liittynyt myös lava tuonti-Karjalaa. Ihania nämä ex-tempore kurssin muutokset.
Et saa. Oliko muuta?
Täällä on sisäisiä ristiriitoja! Olen hämmentynyt!Liity toki veli hyvä, kyllä täällä tilaa riittää. Täällä mennään Iisalmen panimotuotteilla eteenpäin.
Kyllä nämäkin ristiriidat selviää kunhan menee tarpeeksi eteenpäin.Täällä on sisäisiä ristiriitoja! Olen hämmentynyt!
Mulla oli aikoinaan tähän ketjuun eniten viestejä, ei näy enää palstasofta uudistuksen jälkeen, mutta olkoot. Kunhan käyttäydyt hyvin. ❤️Täällä on sisäisiä ristiriitoja! Olen hämmentynyt!
No eipä kyllä ollut. Tai no en tiedä jos aivan alussa oli kun ketjussa oli max 10 viestiä per henkilö. Freddie Freeloader ja Mielikuvitushahmo olivat kärjessä, oliko jotain 2800 viestiä mieheen.Mulla oli aikoinaan tähän ketjuun eniten viestejä, ei näy enää palstasofta uudistuksen jälkeen, mutta olkoot.
Mähän käyttäydyn aina hyvin. Modejen, poliisien ja hippien mielipiteitä ei lasketa.Mulla oli aikoinaan tähän ketjuun eniten viestejä, ei näy enää palstasofta uudistuksen jälkeen, mutta olkoot. Kunhan käyttäydyt hyvin. ❤