Kalsarikänniketju

• 5 309 565
  • 66 757

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vielä ehtii liittyä Jatkoajan online-känneihin, linkit veli @Czescku lta.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kaliaa ja viintä. Samalla fiilistelen Oilersin playoff- matseja keväältä -06. Vittu se oli hieno jengi. Siitä se fanitus alkoi.

Niin ja hyvää pääsiäistä kaikille!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meneekö noloks ku pitäis olla jotain sanottavaa sitten oikeesti?

Menee ihan saatanan noloksi, kun me kaikki muut puhumme syvällisiä ja siteeraamme antiikin filosofeja. Ei kande lähteä.

Höpönpöpö, kandee lähteä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kaikki jampat ja jampattaret Jatkoajan online-känneihin. Veli @Czescku antaa linkin, hän on tämän organisoinut. Hänelle voi tarjota kaljoja.

Esimerkiksi @Vahva tunne sun on pakko tulla!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tarpeeksi kun vetää jotakin päihdykettä, niin Norjahan taipuu. Nimimerkillä Theresan ympäripuhunut.... luistelemaan.
Joku vika minussa, kun ei nykyään jaksa kotona kalsaroida niin että tulisi krapula. Ainoastaan jos on joku suuri tapahtuma, jonkun häät, josta en tunne juuri ketään, joku iso seminaari-ilta, niin vedän perseet, koska ahdistaa ihmispaljous. Yksin ei ahista.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joku vika minussa, kun ei nykyään jaksa kotona kalsaroida niin että tulisi krapula. Ainoastaan jos on joku suuri tapahtuma, jonkun häät, josta en tunne juuri ketään, joku iso seminaari-ilta, niin vedän perseet, koska ahdistaa ihmispaljous. Yksin ei ahista.
Mulle ei krapulaa tuu oikeastaan koskaan/mistään. Tosin vanhemmiten ei jaksa enää toista päivää. Ei ole kivaa tämä vanhaksi tuleminen. Väenpaljous vähän riippuu, jos on oma hyvä ryhmä, niin ei muu paljous haittaa.
Yksin kun vetää, niin jää paljon sanomatta. Tärkeitä asioita... tai ei niin tärkeitä ;).

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tulipa kaivettua taas pientä janojuomaa ja asianmukaisessa asussa aloitettua tissuttelu ja konsolilla tiksuttelu. Mitäpä tässä toki muutakaan pitkien pyhien aattona, semminkin kun ei ole oikein sukulointeihinkaan asiaa. Ei sillä että arkipäivät niin eroaisivat nykyisellään pyhäpäivistä kun joka tapauksessa tulee kämpillä naputettua gradua tai prokrastinoitua siitä ja sivussa jonkun verran etäduuneja joita niitäkin ainoastaan tilauksesta eli melko harvakseltaan.

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy vähän nollata. Takana raskain viikko aikoihin. Ohjelmassa Corona Brandy, Sandels ja vanhoja sarjoja netistä. Vaimo pitää alakerrassa online-pippaloita akkain kesken. Kuuluu yläkertaan asti.

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Täällähän on viriämässä perinteisten kalsonkien onlineteamspoistamaski napostelu versio. Mielenkiintoselta kuulostaa(näyttää) saas nähä(kuulostaaaaa). Vahvasti omillaan se tavallinen tanskalainen kundi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No eipä taaskaan jaksanut juoda kuin sopivasti liian vähän. Ja 7.30 virkeänä ylös. Tulee näemmä aina stoppi siinä noin seitsemän annoksen kohdalla. Hyvin jännä ja hyvin mukavaa on se.

Pääsiäisenä 2002 kaverini kanssa ryypättiin sen sijaan paljon. Päädyttiin baareista ties minne. Sieltä sitten reissulta ekana selvän päivän iltana menin katsomaan vanhainkodin vuodeosastolle äitini isää, joka kuoli tuosta parin viikon päästä. Silloin viimeisen kerran nähdessämme minä tosin olin varmaan heikommassa hapessa.

Glove

Jäsen
Jäi lääkkeet illalla ottamatta ja heräsin jo ennen viittä. Lämmitin saunan ja saunoin hyvän tovin. Nyt kyllä tekis mieli ottaa jääkaapista viimenen lonkero kun semmoinen jäi eilen. Ja miksen ottaisi? Joten kippis tällekin päivälle.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu minä olen ihan kännissä vieläkin. Kiitos @Gennadi (joka kävi kylässä) sekä etäkänneihin osallistuneet @nummenkallio , @Vahva tunne ja @Punamusta . Etäkännitkin keskeytyi kun loppui röökit ja piti pyytää tuttavilta apua. No paikallisen S-marketin eteen tuli virolainen trokari, joka toi 3 askia röökiä ja keissin kaljaa. Kaupan päälle toki tuli sitten nuoret ystävättäreni ja pari homoa tänne viettämään iltaa. Puoli seiskalta kävin nukkumaan. Kalsareita ei ole itse asiassa vieläkään jalassa kun käytiin homppeleitten kanssa saunassa loppuyöstä ja minulla näköjään vieläkin vain saunatakki päällä. Kai se on aloitettava suunta uuteen nousuun.
Kyllähän tässä kateus puskee pintaan, perkeles.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Online-kännithän toimivat taas kuin junan vessa!

Kiitoksia @Czescku, @Wiljami, @Vahva tunne ja @Punamusta - sori jos joku unohtui. Tahallani en unohda, vaan ihan silkkaa lahopäisyyttäni.

Meillä tuli naapuri avautumaan yöllä metelistä. Sinänsä hauskaa, koska teidän muiden äänet kuuluivat kuitenkin vain läppärin kautta, eikä sitä nyt kovin kovalle saa, jos sen omien kaiuttimien varassa ollaan. Naapurille siis kolme lampaanpersettä.

Iltahan oli antoisa. Juotiin viinaa, puhuttiin ÄIÄjuttuja ja tyypit näkivät useamman KooKoon gamewornin ja Nikki Sixxin plektran.

Uuteen nousuun! Czesckulahan näyttää olevan muuten melkoinen majatalo, kun siellä ravaa porukkaa sieltä täältä. Jos siellä jotain nuoria mimmejä on, niin meitsiä on vaikea pitää kovin kauaa poissa sieltä.

PS: Näkihän kaikki nyt sen Nikki Sixxin plektran?

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vittu minä olen ihan kännissä vieläkin. Kiitos @Gennadi (joka kävi kylässä) sekä etäkänneihin osallistuneet @nummenkallio , @Vahva tunne ja @Punamusta . Etäkännitkin keskeytyi kun loppui röökit ja piti pyytää tuttavilta apua. No paikallisen S-marketin eteen tuli virolainen trokari, joka toi 3 askia röökiä ja keissin kaljaa. Kaupan päälle toki tuli sitten nuoret ystävättäreni ja pari homoa tänne viettämään iltaa. Puoli seiskalta kävin nukkumaan. Kalsareita ei ole itse asiassa vieläkään jalassa kun käytiin homppeleitten kanssa saunassa loppuyöstä ja minulla näköjään vieläkin vain saunatakki päällä. Kai se on aloitettava suunta uuteen nousuun.

Perkele, sä lähdit sitten vielä reippailemaan vaikka uhosit käyväsi maates!? Mitäs etelän serkut otti tupakeista ja hiivasta?

K

Kiekkokatsoja

Pääsiäinen korona-aikana lienee kalsarikännin luvattua aikaa..
Itse vietän loppupääsiäisen selvinpäin. Jonkun kai tulee olla omanlaisensa, tässäkin asiassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy