nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Vielä ehtii liittyä Jatkoajan online-känneihin, linkit veli @Czescku lta.
Meneekö noloks ku pitäis olla jotain sanottavaa sitten oikeesti?Vielä ehtii liittyä Jatkoajan online-känneihin, linkit veli @Czescku lta.
Norja ei jostain syystä viihdy seurassani. 2000-luvulla oon neljä kertaa puhunut norjaa, viimeksi v. 2010.Nimenomaan, ei muuta. Hyvä lähtö, noilla Norja alkaa näkyyn, suht terhakkaasti vieläpä.
Meneekö noloks ku pitäis olla jotain sanottavaa sitten oikeesti?
Tarpeeksi kun vetää jotakin päihdykettä, niin Norjahan taipuu. Nimimerkillä Theresan ympäripuhunut.... luistelemaan.Norja ei jostain syystä viihdy seurassani. 2000-luvulla oon neljä kertaa puhunut norjaa, viimeksi v. 2010.
Joku vika minussa, kun ei nykyään jaksa kotona kalsaroida niin että tulisi krapula. Ainoastaan jos on joku suuri tapahtuma, jonkun häät, josta en tunne juuri ketään, joku iso seminaari-ilta, niin vedän perseet, koska ahdistaa ihmispaljous. Yksin ei ahista.Tarpeeksi kun vetää jotakin päihdykettä, niin Norjahan taipuu. Nimimerkillä Theresan ympäripuhunut.... luistelemaan.
Mulle ei krapulaa tuu oikeastaan koskaan/mistään. Tosin vanhemmiten ei jaksa enää toista päivää. Ei ole kivaa tämä vanhaksi tuleminen. Väenpaljous vähän riippuu, jos on oma hyvä ryhmä, niin ei muu paljous haittaa.Joku vika minussa, kun ei nykyään jaksa kotona kalsaroida niin että tulisi krapula. Ainoastaan jos on joku suuri tapahtuma, jonkun häät, josta en tunne juuri ketään, joku iso seminaari-ilta, niin vedän perseet, koska ahdistaa ihmispaljous. Yksin ei ahista.
Jaksaa, mutta sitten ei näe kolmatta päivää.Tosin vanhemmiten ei jaksa enää toista päivää.
No katotaan, jahka toi mamma painuu nukkumaan. Ei ny jaksais sille alkaa selittään ;)Nyt kaikki jampat ja jampattaret Jatkoajan online-känneihin. Veli @Czescku antaa linkin, hän on tämän organisoinut. Hänelle voi tarjota kaljoja.
Esimerkiksi @Vahva tunne sun on pakko tulla!
Niin joo ja mikä tää teiän hässäkkä on? Discord-tumuttelua vai pitääkö ihan videokuvassa olla?Nyt kaikki jampat ja jampattaret Jatkoajan online-känneihin. Veli @Czescku antaa linkin, hän on tämän organisoinut. Hänelle voi tarjota kaljoja.
Esimerkiksi @Vahva tunne sun on pakko tulla!
Mene sinäkin nyt mukaan vaan, jotain järjen valoa sinne. Minä tuon sitten lopullisen kaaoksen, jahka muut täällä nukkuu.Niin joo ja mikä tää teiän hässäkkä on? Discord-tumuttelua vai pitääkö ihan videokuvassa olla?
Aika oikeassa olin. Klo 620 ja hieman vain viskiä join. Mietoja toki koko ajan.
Kyllähän tässä kateus puskee pintaan, perkeles.Vittu minä olen ihan kännissä vieläkin. Kiitos @Gennadi (joka kävi kylässä) sekä etäkänneihin osallistuneet @nummenkallio , @Vahva tunne ja @Punamusta . Etäkännitkin keskeytyi kun loppui röökit ja piti pyytää tuttavilta apua. No paikallisen S-marketin eteen tuli virolainen trokari, joka toi 3 askia röökiä ja keissin kaljaa. Kaupan päälle toki tuli sitten nuoret ystävättäreni ja pari homoa tänne viettämään iltaa. Puoli seiskalta kävin nukkumaan. Kalsareita ei ole itse asiassa vieläkään jalassa kun käytiin homppeleitten kanssa saunassa loppuyöstä ja minulla näköjään vieläkin vain saunatakki päällä. Kai se on aloitettava suunta uuteen nousuun.
Vittu minä olen ihan kännissä vieläkin. Kiitos @Gennadi (joka kävi kylässä) sekä etäkänneihin osallistuneet @nummenkallio , @Vahva tunne ja @Punamusta . Etäkännitkin keskeytyi kun loppui röökit ja piti pyytää tuttavilta apua. No paikallisen S-marketin eteen tuli virolainen trokari, joka toi 3 askia röökiä ja keissin kaljaa. Kaupan päälle toki tuli sitten nuoret ystävättäreni ja pari homoa tänne viettämään iltaa. Puoli seiskalta kävin nukkumaan. Kalsareita ei ole itse asiassa vieläkään jalassa kun käytiin homppeleitten kanssa saunassa loppuyöstä ja minulla näköjään vieläkin vain saunatakki päällä. Kai se on aloitettava suunta uuteen nousuun.