nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Koronahinnat nykyään. Ennen saanut viidellä kympillä tuon satsin (keissi kaljaa ja 3 askia röökiä). Nyt piti pulittaa 60e.
Tuliko kuittia käteen?
ja @Gennadi seuraavaan online-känniin mukaan.
Koronahinnat nykyään. Ennen saanut viidellä kympillä tuon satsin (keissi kaljaa ja 3 askia röökiä). Nyt piti pulittaa 60e.
En ottanut. Välttelen kontakteja näin koronaikaan...
Jospa kyseessä on kestohumala? Ei lähde kulumallakaan, joten olet nyt loppuikäsi pienessä sievässä. Kurja kohtalo.Mutta missä tuo humala on? Se ei lähde tukkaa pesemällä. Auttakaa.
Jospa kyseessä on kestohumala? Ei lähde kulumallakaan, joten olet nyt loppuikäsi pienessä sievässä. Kurja kohtalo.
Josko pienenä on pudonnut viinitynnyriin, niin on voinut tulla samantapainen kohtalo kuin obelixille.Jospa kyseessä on kestohumala? Ei lähde kulumallakaan, joten olet nyt loppuikäsi pienessä sievässä. Kurja kohtalo.
Viskitynnyri olisi mieluisampi vaihtoehto. Kyllä minä valkkaria joskus juon, mutta punkku on nou nou. En ymmärrä miten jotku voi tykätä punaviinistä. Kai niitten suussa on erilaiset makunystyrät kuin mulla.Josko pienenä on pudonnut viinitynnyriin, niin on voinut tulla samantapainen kohtalo kuin obelixille.
Voisi olla huoletonta elämää.
Viskitynnyri olisi mieluisampi vaihtoehto. Kyllä minä valkkaria joskus juon, mutta punkku on nou nou. En ymmärrä miten jotku voi tykätä punaviinistä. Kai niitten suussa on erilaiset makunystyrät kuin mulla.
Ehkä olen sitten saanut alahyllyn kyykkyviiniä jostain Maguar Feher Borin vierestä. Viskiä tykkäisin juoda, mutta kun minulla on niiden suhteen sen verran kallis maku, ettei nyt työttömänä ole varaa kuin hyvin harvoin. Single malt ja vähintään 12 vuotta, mieluummin vanhempi. Siinä on loistava nautintoaine. Humalan jos haluaa niin voi juoda lonkeroa tai vinkkua.Punkku on hyvää. Pitää juoda hyvää punkkua, ei huonoa. Niissä on paljon eroa. Kun juo sellaista hedelmäistä ja pehmeämmän makuista, niin se on kuin jumalten nektaria. Huono punkku on sitten sellaista kitkerämmän makuista, ja siitä saa päänsäryn. Yleensä näitä erottaa hinta, hyvästä punkusta saa maksaa vähän enemmän. Yleisesti ottaen viini on kuitenkin paras alkoholijuoma.
Ainakin allekirjoittanut näki hyvin ja monesti Nikki Sixxin plektran. Tekniikkani oli pitää silmiä auki kun plektra oli ruudussa....
PS: Näkihän kaikki nyt sen Nikki Sixxin plektran?
Ainakin allekirjoittanut näki hyvin ja monesti Nikki Sixxin plektran. Tekniikkani oli pitää silmiä auki kun plektra oli ruudussa.
Jos boxerit pysyy jalassa niin puolestani saat tähän ketjuun kirjoittaa.Juon punkkua, Tullamore Dewiä ja olutta. Ylläni on boxerit ja sukat. En ole lähdössä baariin (ylläri), mutta en ole yksin. Eli saanko kirjoitella tänne? Jos en, niin pitää perustaa ketju, kotikännit (no en jaksa).
En uako, että pysyy. Tarkoitus on myöhemmin hieman irstailla.Jos boxerit pysyy jalassa niin puolestani saat tähän ketjuun kirjoittaa.
Sulla riittää turnauskestävyys, kova suoritus. Virtuaalihattua vaan päästä, ite ei enää oikein kahta päivää jaksais. Paitsi juhannuksena. Ja ehkä lomalla. Ja jos on hyvä boogie päällä muuten vaan.Vittu minä olen ihan kännissä vieläkin. Kiitos @Gennadi (joka kävi kylässä) sekä etäkänneihin osallistuneet @nummenkallio , @Vahva tunne ja @Punamusta . Etäkännitkin keskeytyi kun loppui röökit ja piti pyytää tuttavilta apua. No paikallisen S-marketin eteen tuli virolainen trokari, joka toi 3 askia röökiä ja keissin kaljaa. Kaupan päälle toki tuli sitten nuoret ystävättäreni ja pari homoa tänne viettämään iltaa. Puoli seiskalta kävin nukkumaan. Kalsareita ei ole itse asiassa vieläkään jalassa kun käytiin homppeleitten kanssa saunassa loppuyöstä ja minulla näköjään vieläkin vain saunatakki päällä. Kai se on aloitettava suunta uuteen nousuun.
Juuri yritin soittaa, vaan ei kuulunnunna vastausta.Ei ole @Czescku sta kyllä kuulunut. Olisikohan ollut päiväunien aika. Tunnustan, että itsekin vetäisin päikkärit.
Mutta meitä odotellaan mullan alla.Yövieraat on päivälle vieraat.
Saatana. Sulla on on sauna. Saatan tässä päästäisen aikana vierailla.Sauna meni pikkuisen liian kuumaksi. Kuutisen tuntia ottanut tässä alkoholia. Rankkaa hommaa.
Hirveää kuraa... Ja jopa Andy+Angela voittaa nuo 10-0Myös kaikkien aikojen paras pariskuntayhtye.
Tuu vaan Laitilaan. Tai Turkuun, lokaatio vaihtuu lähipäivinä.Saatana. Sulla on on sauna. Saatan tässä päästäisen aikana vierailla.