Kalsarikänniketju

  • 5 209 873
  • 66 654

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Täällähän on viriämässä perinteisten kalsonkien onlineteamspoistamaski napostelu versio. Mielenkiintoselta kuulostaa(näyttää) saas nähä(kuulostaaaaa). Vahvasti omillaan se tavallinen tanskalainen kundi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No eipä taaskaan jaksanut juoda kuin sopivasti liian vähän. Ja 7.30 virkeänä ylös. Tulee näemmä aina stoppi siinä noin seitsemän annoksen kohdalla. Hyvin jännä ja hyvin mukavaa on se.

Pääsiäisenä 2002 kaverini kanssa ryypättiin sen sijaan paljon. Päädyttiin baareista ties minne. Sieltä sitten reissulta ekana selvän päivän iltana menin katsomaan vanhainkodin vuodeosastolle äitini isää, joka kuoli tuosta parin viikon päästä. Silloin viimeisen kerran nähdessämme minä tosin olin varmaan heikommassa hapessa.
 

Glove

Jäsen
Jäi lääkkeet illalla ottamatta ja heräsin jo ennen viittä. Lämmitin saunan ja saunoin hyvän tovin. Nyt kyllä tekis mieli ottaa jääkaapista viimenen lonkero kun semmoinen jäi eilen. Ja miksen ottaisi? Joten kippis tällekin päivälle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu minä olen ihan kännissä vieläkin. Kiitos @Gennadi (joka kävi kylässä) sekä etäkänneihin osallistuneet @nummenkallio , @Vahva tunne ja @Punamusta . Etäkännitkin keskeytyi kun loppui röökit ja piti pyytää tuttavilta apua. No paikallisen S-marketin eteen tuli virolainen trokari, joka toi 3 askia röökiä ja keissin kaljaa. Kaupan päälle toki tuli sitten nuoret ystävättäreni ja pari homoa tänne viettämään iltaa. Puoli seiskalta kävin nukkumaan. Kalsareita ei ole itse asiassa vieläkään jalassa kun käytiin homppeleitten kanssa saunassa loppuyöstä ja minulla näköjään vieläkin vain saunatakki päällä. Kai se on aloitettava suunta uuteen nousuun.
Kyllähän tässä kateus puskee pintaan, perkeles.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Online-kännithän toimivat taas kuin junan vessa!

Kiitoksia @Czescku, @Wiljami, @Vahva tunne ja @Punamusta - sori jos joku unohtui. Tahallani en unohda, vaan ihan silkkaa lahopäisyyttäni.

Meillä tuli naapuri avautumaan yöllä metelistä. Sinänsä hauskaa, koska teidän muiden äänet kuuluivat kuitenkin vain läppärin kautta, eikä sitä nyt kovin kovalle saa, jos sen omien kaiuttimien varassa ollaan. Naapurille siis kolme lampaanpersettä.

Iltahan oli antoisa. Juotiin viinaa, puhuttiin ÄIÄjuttuja ja tyypit näkivät useamman KooKoon gamewornin ja Nikki Sixxin plektran.

Uuteen nousuun! Czesckulahan näyttää olevan muuten melkoinen majatalo, kun siellä ravaa porukkaa sieltä täältä. Jos siellä jotain nuoria mimmejä on, niin meitsiä on vaikea pitää kovin kauaa poissa sieltä.

PS: Näkihän kaikki nyt sen Nikki Sixxin plektran?
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vittu minä olen ihan kännissä vieläkin. Kiitos @Gennadi (joka kävi kylässä) sekä etäkänneihin osallistuneet @nummenkallio , @Vahva tunne ja @Punamusta . Etäkännitkin keskeytyi kun loppui röökit ja piti pyytää tuttavilta apua. No paikallisen S-marketin eteen tuli virolainen trokari, joka toi 3 askia röökiä ja keissin kaljaa. Kaupan päälle toki tuli sitten nuoret ystävättäreni ja pari homoa tänne viettämään iltaa. Puoli seiskalta kävin nukkumaan. Kalsareita ei ole itse asiassa vieläkään jalassa kun käytiin homppeleitten kanssa saunassa loppuyöstä ja minulla näköjään vieläkin vain saunatakki päällä. Kai se on aloitettava suunta uuteen nousuun.

Perkele, sä lähdit sitten vielä reippailemaan vaikka uhosit käyväsi maates!? Mitäs etelän serkut otti tupakeista ja hiivasta?
 
K

Kiekkokatsoja

Pääsiäinen korona-aikana lienee kalsarikännin luvattua aikaa..
Itse vietän loppupääsiäisen selvinpäin. Jonkun kai tulee olla omanlaisensa, tässäkin asiassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koronahinnat nykyään. Ennen saanut viidellä kympillä tuon satsin (keissi kaljaa ja 3 askia röökiä). Nyt piti pulittaa 60e.

Tuliko kuittia käteen?

ja @Gennadi seuraavaan online-känniin mukaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ottanut. Välttelen kontakteja näin koronaikaan...

Reps.

Joku on joskus sanonut, että krapula asuu hiuksissa. Kävin suihkussa ja kastelin myös pääni, ja kas, ei ole enää krapulaa. On vain humala.

Mutta missä tuo humala on? Se ei lähde tukkaa pesemällä. Auttakaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jospa kyseessä on kestohumala? Ei lähde kulumallakaan, joten olet nyt loppuikäsi pienessä sievässä. Kurja kohtalo.

Lähden ostamaan Alepasta kaljaa. Eiköhän se humala sillä katoa. Kaljasta en ole tullut humalaan enää vuosikausiin.
 

Glove

Jäsen
Josko pienenä on pudonnut viinitynnyriin, niin on voinut tulla samantapainen kohtalo kuin obelixille.
Voisi olla huoletonta elämää.
Viskitynnyri olisi mieluisampi vaihtoehto. Kyllä minä valkkaria joskus juon, mutta punkku on nou nou. En ymmärrä miten jotku voi tykätä punaviinistä. Kai niitten suussa on erilaiset makunystyrät kuin mulla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viskitynnyri olisi mieluisampi vaihtoehto. Kyllä minä valkkaria joskus juon, mutta punkku on nou nou. En ymmärrä miten jotku voi tykätä punaviinistä. Kai niitten suussa on erilaiset makunystyrät kuin mulla.

Punkku on hyvää. Pitää juoda hyvää punkkua, ei huonoa. Niissä on paljon eroa. Kun juo sellaista hedelmäistä ja pehmeämmän makuista, niin se on kuin jumalten nektaria. Huono punkku on sitten sellaista kitkerämmän makuista, ja siitä saa päänsäryn. Yleensä näitä erottaa hinta, hyvästä punkusta saa maksaa vähän enemmän. Yleisesti ottaen viini on kuitenkin paras alkoholijuoma.
 

Glove

Jäsen
Punkku on hyvää. Pitää juoda hyvää punkkua, ei huonoa. Niissä on paljon eroa. Kun juo sellaista hedelmäistä ja pehmeämmän makuista, niin se on kuin jumalten nektaria. Huono punkku on sitten sellaista kitkerämmän makuista, ja siitä saa päänsäryn. Yleensä näitä erottaa hinta, hyvästä punkusta saa maksaa vähän enemmän. Yleisesti ottaen viini on kuitenkin paras alkoholijuoma.
Ehkä olen sitten saanut alahyllyn kyykkyviiniä jostain Maguar Feher Borin vierestä. Viskiä tykkäisin juoda, mutta kun minulla on niiden suhteen sen verran kallis maku, ettei nyt työttömänä ole varaa kuin hyvin harvoin. Single malt ja vähintään 12 vuotta, mieluummin vanhempi. Siinä on loistava nautintoaine. Humalan jos haluaa niin voi juoda lonkeroa tai vinkkua.

Mutta kun sinulla ilmeisesti on punaviinien suhteen enemmän asiantuntemusta kuin minulla niin annappa joku ehdotus. Voin antaa punkulle vielä yhden mahdollisuuden.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ainakin allekirjoittanut näki hyvin ja monesti Nikki Sixxin plektran. Tekniikkani oli pitää silmiä auki kun plektra oli ruudussa.

Plektran esitteleminen meni varmaan jo huumorin puolelle, mutta nyt vakavana ja selvänä (tai sit ei) pitää sanoa, että minulle on kyllä aika kova juttu se, että minulla on joku muisto Nikki Sixxistä. Esine, mihin tämä on koskenut. Olen ihaillut Nikki Sixxiä jostain kymmenvuotiaasta asti, eikä se ole siitä koskaan laantunut. Yksi eniten fanittamiani ihmisiä koskaan, ikinä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Uuteen nousuun!

Kuten kaikki tietävät, Regina on yksi parhaita suomalaisia yhtyeitä ikinä. Myös kaikkien aikojen paras pariskuntayhtye.





Mutta sitten Iisa ja Mikko erosivat. Ehkä vähän traaginen, mutta toisaalta myös arvokas päätös yhtyeelle. Reginan nimissä ei tehty ikinä paskaa. Kaikki oli superlaadukasta. Soolona eivät kumpikaan ole yltäneet Reginan tasoon, mikä kertoo kyllä jostain.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Juon punkkua, Tullamore Dewiä ja olutta. Ylläni on boxerit ja sukat. En ole lähdössä baariin (ylläri), mutta en ole yksin. Eli saanko kirjoitella tänne? Jos en, niin pitää perustaa ketju, kotikännit (no en jaksa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös