Kalsarikänniketju

  • 5 207 809
  • 66 637

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottaen huomioon Telian meiningin, varmaan aika moni muukin (kaiholla) joutuu katselemaan vanhoja lätkämatseja nauhalta.

Viina on viisasten juomaa, varmaan siksi oma kaappini pullistelee teräviä ja silti hörpiskelen kaljaa.

Jos viina on viisasten juoma, niin ehkä kannattaisi vaihtaa kalja viinaan. Voisi sun vastaukset parantua tavuketjussa. Eikä mitään hymiöitä tähän. Jos ei tajua huumoria, niin ollaan sitten tosikoita.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
"Juodaan viinaa, tullaan viisaammiksi niin..."
Tyhmänä juon olutta ... edelleen!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jos viina on viisasten juoma, niin ehkä kannattaisi vaihtaa kalja viinaan. Voisi sun vastaukset parantua tavuketjussa. Eikä mitään hymiöitä tähän. Jos ei tajua huumoria, niin ollaan sitten tosikoita.
Minulla on suuria vaikeuksia ottaa huumoria tosissani. En usko että alkoholi tätä vammaani voisi parantaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulla on suuria vaikeuksia ottaa huumoria tosissani. En usko että alkoholi tätä vammaani voisi parantaa.

Toi on kyllä elämää vaikeuttava vamma, jos ei osaa ottaa huumoria tosissaan. Siinä menee moni asia mistä voisi loukkaantua, ni sivu suun. Suosittelen heti maanantaina menemään omalle työterveyslääkärille ja pyytämään tosikkopistosta reiteen tai olkapäähän.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Toi on kyllä elämää vaikeuttava vamma, jos ei osaa ottaa huumoria tosissaan. Siinä menee moni asia mistä voisi loukkaantua, ni sivu suun. Suosittelen heti maanantaina menemään omalle työterveyslääkärille ja pyytämään tosikkopistosta reiteen tai olkapäähän. Tämän saatuasi ymmärrät ja opit, ettei elämästä selviä hengissä, ainakaan stand up humoristin kengissä.

Kiitos vinkistä. Valitettavasti maanantai on liian kiireinen päivä, en millään ehdi käymään työterveydessä. Enkä muutoinkaan pidä pistoksista, sillä vaikka ne yleensä ovatkin hyödyksi, saan useimmiten niistä kivuliaan, toki paikallisen reaktion. Mielummin olen ilman, ainakin tällä erää. Humoristien kengistä en tiedä, suosin vain omia jalkineitani.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos vinkistä. Valitettavasti maanantai on liian kiireinen päivä, en millään ehdi käymään työterveydessä. Enkä muutoinkaan pidä pistoksista, sillä vaikka ne yleensä ovatkin hyödyksi, saan useimmiten niistä kivuliaan, toki paikallisen reaktion. Mielummin olen ilman, ainakin tällä erää. Humoristien kengistä en tiedä, suosin vain omia jalkineitani.

Voin kuvitella, että sulla on lättäjalat ja siksi suosit omia jalkineita.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieno juttu että voit kuvitella minun jalkojani. Tällä menolla meistä varmasti tulee hyvin läheisiä.

Eikä siinä ole mitään pahaa jos meistä tulee läheisiä sen takia, että haaveilen sun isoista ja lättänistä jaloista. Se ei kuulu kenellekään muulle kuin meille kahdelle. Kateelliset älkää vaivaituko.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siitä onkin aikaa kun olen kotona kännejä ottanut. Tänään on se päivä. Ouzoa mennyt. Ostin Kyprokselta, kun olin vähän reissussa. Maailmanmies kun olen.

En ole maailmanmies ja ouzoa en juo enää koskaan. Enkä rakia.

Mikä helvetti ihmisiä vaivaa ja kaikki on sekaisin. No, nyt se alkaa vyyhti hieman aueta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hohhoijaa! Herätystä tähänkin ketjuun! Oikeaoppisesti kalsarit jalassa ja vähän rommitotia ja valkkaria. Mulle toi musiikki ei oo koskaan tuottanut minkäänlaisia suurempia fiboja. Tässä tilassa kuitenkin haluaisin kuunneella Sir Elwoodin Hiljaisia värejä. Ja nyt Elisaa..
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
En ole maailmanmies ja ouzoa en juo enää koskaan. Enkä rakia
Raki on varmaan maailman pahinta viinaa. Kreetalta toin jokunen vuosi sitten maustamatonta, ja hunajalla maustettua pari pulloa. Itse en pystynyt juomaan, joten yritin eräissä illanistujaisissa tarjota kavereilleni. Menekki ei ollut suurta.

Parit Paulanerit nyt töiden jälkeen nauttinut. Maistuisi useampikin, mutta eipä voi, kun seitsemältä pitää töihin lähteä ajelemaan. Vaihdoin työpaikkaa pari viikkoa sitten, ja uusi työpaikka ketuttaa ihan huolella. Useamman kerran olen työpaikkaa vaihtanut, mutta koskaan ei ole ollut näin vaikeaa. Näinä hetkinä arvostaa sitä, kun saa puhua vaimolle tuntemuksistaan, ja että on ystäviä keille avautua.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ranskalaistyyppinen seitinohkainen päiväkänni jatkuikin kalsarikännäilyllä. Alkuillasta kuitenkin pubivisan voitto.. Yleltä tulee jotain naisvoimistelua, ei sytytä noi lapsenomaiset voimistelijat. Naisella pitää olla tissit, hyvä perse ei vaan riitä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pienimuotoinen kysymys. Tyttö tuumasi tuossa jotain "sä juot varmaan taas kaljaa tänään."

En juonut sillä hetkellä ja siis ei mitään hassutteluja miten olisin ollut mukien välissä tai jotain. En ollut juonut koko viikkoon. Jos sen jälkeen olisi korkannut, niin olisiko siitä ollut velvollisuus ilmoittaa hänelle vai mennäänkö vain sillä vanhalla tiedolla.

Jos ei ole jollekin tuttu, niin laitetaan:

Disco polo - Wikipedia
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä kännäilly kaljaa koko illan (ja yön) ja Liigan alkamisen kunniaksi muistelin vanhoja videoita Tubesta. Oon tietenki nähny tämän pätkän ennenkin, mutta tuli mieleen että onko Pikkarainen vetänyt jotain muutakin kuin alkoholia. Koksu tuli ekana mieleen, mutta voi se jotain muutakin olla. On vaan niin saatanan poissa tolaltaan, että ei mee jotenkin enää normaaliin tappioturhautumisen piikkiin.

https://www.youtube.com/watch?v=_r8je7VjfeY
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pienimuotoinen kysymys. Tyttö tuumasi tuossa jotain "sä juot varmaan taas kaljaa tänään."

En juonut sillä hetkellä ja siis ei mitään hassutteluja miten olisin ollut mukien välissä tai jotain. En ollut juonut koko viikkoon. Jos sen jälkeen olisi korkannut, niin olisiko siitä ollut velvollisuus ilmoittaa hänelle vai mennäänkö vain sillä vanhalla tiedolla.

Jos ei ole jollekin tuttu, niin laitetaan:

Disco polo - Wikipedia

Ei kai sulla mitään velvollisuuksia ole sillain kenellekään? Paitsi niille, joille lasket, että sulla on velvollisuus. Mun isä on tuurijuoppo eikä äidinkään alkoholin käyttäminen mistään martta-kirjasta ole. Opin jo lapsena lukemaan, milloin vanhemmat aikoo juoda. Lapselle se ei ole mikään mielen nostatus. Kun tapasin vaimoni, huomasin myös hänestä jo aamulla, siis jo seurusteluaikana, että tänään lähtee.

e. sivuhuomio, myös mulla on tytär.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Laatikosta halpaa chileläistä valkkaria ja telkkarissa Simpsoneita. Kelpaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Laatikosta halpaa chileläistä valkkaria ja telkkarissa Simpsoneita. Kelpaa.
Enpä ny ois välttämättä uskonut et Barnes kirjoittaa tähän ketjuun ekana.

Kaskijallua lämmikkeeksi. Taustalla soi joku Ferry Corstenin livemixaus 2000-luvulta.
 

BurnabyJoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche
Vittu siitä on aikaa kun on viimeksi tullut tälle foorumille kirjoitettua, saatikka tähän ketjuun. Sairaslomalla rannevamman takia ja unirytmi mennyt päin helvettiä joten sama vetää pitkästä aikaa kunnon kännit ja kuunnella heviä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Viikonloppuvapaa! Huomenna Tampereelle katsomaan Tapparan ja SaiPan taistoa. Ei tule olemaan kuiva reissu tuo. Nyt pienet pohjat oluella ja punkulla. Ravintolavaunu kutsuu aamulla, kun tarvitaan uutta nousua.
 

Glove

Jäsen
Täällä tuotteena valkoviini ja lonkero. En tiedä menenkö katsomaan jonkun pelin huomenna kun tuolta liiton tulospalvelusta on niin vaikea kaivaa tietyn paikkakunnan pelit esille. Pitäisi katsoa jokainen seura erikseen ja niitäkin tässä liitoskunnassa riittää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiedä menenkö katsomaan jonkun pelin huomenna kun tuolta liiton tulospalvelusta on niin vaikea kaivaa tietyn paikkakunnan pelit esille. Pitäisi katsoa jokainen seura erikseen ja niitäkin tässä liitoskunnassa riittää.

Kultaisella kasarilla tehtiin aina niin, että mentiin vain lauantaisin läheiselle jäähallille. Jos oli parkkipaikka täynnä autoja, niin silloin oli joku turnaus. Jos ei ollut autoja, niin sitten tehtiin jotain muuta. Usein ne autot siellä oli, mutta joskus tuli pettymys.

Peruskalsarit tässä noin muuten. Radiosta IFK ja televisiosta Lechia.

Jalkapallosta olisi sääntökysymys, mutta tämä ei liene oikea ketju siihen, vaikka kai tuomaritkin dokailee. Ainakin tuomiot siltä joskus vaikuttaa.
 

Glove

Jäsen
Kultaisella kasarilla tehtiin aina niin, että mentiin vain lauantaisin läheiselle jäähallille. Jos oli parkkipaikka täynnä autoja, niin silloin oli joku turnaus. Jos ei ollut autoja, niin sitten tehtiin jotain muuta. Usein ne autot siellä oli, mutta joskus tuli pettymys.

Peruskalsarit tässä noin muuten. Radiosta IFK ja televisiosta Lechia.

Jalkapallosta olisi sääntökysymys, mutta tämä ei liene oikea ketju siihen, vaikka kai tuomaritkin dokailee. Ainakin tuomiot siltä joskus vaikuttaa.
Kysymyksesi lienee futisforumin heiniä. Mutta voisi kai sitä ajella pitkin kyliä tsekkaamassa jäähallien parkkipaikkoja. Mutta onneksi aamulla näkee mitä on tarjolla kun ottaa tulospalvelusta pohjoisen alueen pelit esille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös