Kalsarikänniketju

  • 5 207 170
  • 66 637
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaimo lähti työpaikan johkin korruptioreissulle. Nyt vedetään semmoset kalsonkikännit että oksat pois. Vittu kun ei oo himassa muuta kun pirusti punaviiniä. Se on huanoo kännäilykamaa. Taidan alottaa sillä ja hakee sitten nousuissa kunnon matzkua. Se on hiano tunne kun yks illan dilemmoista on se että mimmosta jynkkyä sitä kattosi. Onko muuten palstaveljillä/siskoilla ehdotuksia? Kakka ja pissaleikit ei nappaa. Ja sit musta on vähän häiritsevää kun isokulliset neekerit panee kääpiöitä. Että ei niitä. Mutta ny mä meen vetään black horsen pitkäjussit jalkaan ja alotan äijäileen.
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Viime aikoina kalsarointiin on kuulunut tavernatunnelma, eli laitan youtubesta keskiaikaista tavernamusiikkia soimaan, sytyttelen kynttilöitä ja nautin surkeita bulkkioluita iittalan krouvituopeista. Niin tänäänkin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Täällä "taas". Pubivisassa tuli käytyä ja palkinnoille päästyä, juominen tosin keskittyy kotiin.
 

ace

Jäsen
Alkoholi-yleisesti ketjuun ajattelin alunperin kirjoittaa, mutta siellä olikin pelkkää politikointia.

Joten avaudun tänne uudesta suosikkijuomastani. Unicum, miksi tätä makuhermoja hivelevää, viinapäähän käyvää jumalten juomaa ei löydy Suomesta monestakaan paikasta? Vai löytyykö, en ole edes osannut etsiä kun en ole Jekun ystävänä tiennyt että jotain samankaltaista, mutta parempaa olisi olemassa.

Ketjuun kuitenkin sopii, että rikkinäiset boxerit jalassa hyvää musiikkia kuunnellen kyseistä nautintoainetta siemailen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt pitää etsiä joku peli, kun ei nuo naisten asiat Omanissa sillä lailla hirveästi kiinnosta. Tietenkin ovat tärkeitä asioita, mutta en pysty auttamaan enkä tunne ketään omanilaista naista.

Tokihan tämä tennis, WTA-finaalit, mutta formaatti ei ole tuttu. Kurkistellaan tätä silti, jos tissi vilahtaisi tai hameen alle näkisi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Taidan ottaa hömpsyt Highland Birdiä ihan vaan sen takia et JYP konttaa ja pitkäveto menee taas vituiksi.

Koskaan ei oo hyvin.
 

Gunde S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kirjoittanut Suomiräp-keskusteluun jo useamman viestin, vaikka en pidä räpistä yleisesti. Tosin jokunen todella hyvä, mutta silti kiusallinen ajatus, että siitä diggaisin. Lasissa Chimayn sininen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen kirjoittanut Suomiräp-keskusteluun jo useamman viestin, vaikka en pidä räpistä yleisesti. Tosin jokunen todella hyvä, mutta silti kiusallinen ajatus, että siitä diggaisin. Lasissa Chimayn sininen.
Tässä on jotain samaa, kuin Putous-ketjussa. Kukaan ei ikinä katso seuraavaa jaksoa, mutta viikon päästä kirjoitetaan kuinka paska jakso oli huonoine hahmoineen. Tai uusinta NHL-pelisarjaa ei osteta, mutta kohta se myydään. Pahinta tässä on se, että minä vielä luen nuo.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä on jotain samaa, kuin Putous-ketjussa. Kukaan ei ikinä katso seuraavaa jaksoa, mutta viikon päästä kirjoitetaan kuinka paska jakso oli huonoine hahmoineen. Tai uusinta NHL-pelisarjaa ei osteta, mutta kohta se myydään. Pahinta tässä on se, että minä vielä luen nuo.

En ymmärrä tästä viestistä sanaakaan, mutta jotain taustamölyä tarvitsi mihin ei tarvitse keskittyä.

Pahinta tässä on se, että tämä on Jaws jokujatko-osa. On tämä silti parempi kuin monet tällä vuosituhannella tapahtuneet asiat.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ymmärrä tästä viestistä sanaakaan, mutta jotain taustamölyä tarvitsi mihin ei tarvitse keskittyä.

Pahinta tässä on se, että tämä on Jaws jokujatko-osa. On tämä silti parempi kuin monet tällä vuosituhannella tapahtuneet asiat.
Minä en taas ymmärrä tästä viestistä sanaakaan. Ilmeisesti elokuvaa katsellaan.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Fat Lizardeja, kyykky-punkku, whiskyä mukavaa hörppiä ja kuunnella klassikkoja kun perhe on jo goisimassa. Onneksi tänä viikonloppuna ei tarvinnut olla missään menossa!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Barley wine on aikas... tuhti olutlajike.

Päässä soi Bellinin Samba de janeiro. Kiitos naurumaratonin. 40h valvomista on aivan ristuksen kova rasti. Itse taidan olla nynny ja oon vetänyt tyyliin maksimissaan 30h tiennoille samoilla silmillä. (ei oo kyllä tullut sen tarkemmin laskettua, 26h oli joskus ennätys putkeen). Sen kyllä muistan et jonkun risteilyreissun bilettämisten jälkeen ja suunnilleen kotioven kiinnilaittamisen jälkeen pää tyynyyn ja kevyet 16h yöunet päälle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen oli isänpäivä ja kävin malmilla viemässä kukan ja kynttilän. Tänään sitten vähän kalsarisoidaan ja otetaan hyville muistoille.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole edes kalsareita, mutta ihminen tarvitsee aina välillä mökkikännit parhaassa mahdollisessa seurassa, eli itsekseen.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Ihan inasen väsytti pari tuntia sitten, mutta kyllä se edelleen maistuu.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Väsynyttä menoa täällä. Vittu viinaa naamaa ja pam pam pam. Mennää perkele

Hei, millaista ruokaa teit? :)
Miten @A Siente joko nousussa vai edelleen väsynyttä?

Itse avasin kylmän valkoviinitonkan kun sellainen sattui löytymään. Ihan jees vaikka olen enemmän punaviinimiehiä. Niin ja menihän tuossa alkujuomaksi jokunen olut kun välipalaa maistelin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Parikymmentä bisseä ja kuuntelen Pink Floydia. IFK:n piste Hämeenlinnasta kruunaa illan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös