Alotellaan. Tehdään ruokaa. Ja jatketaan sitten.
Väsynyttä menoa täällä. Vittu viinaa naamaa ja pam pam pam. Mennää perkele
Miten @A Siente joko nousussa vai edelleen väsynyttä?Hei, millaista ruokaa teit? :)
Italianpataa tulin loihtineeksi valmiista tarvikkeista. Ei ollut hyvää, mutta tällaisena päivänä ei oikein jaksa ruuassa kursailla.Hei, millaista ruokaa teit? :)
Jatkoaika on siitä kiva, että täällä voi kirjottaa oman post scriptumin vielä kun omat jalat kantaa ja henki pihisee.Joskus kun mä lähden voitte värssyyn kirjoittaa
Hän pystyi aamuun saakka tanssimaan
En nyt valitettavasti muista kuka täällä joskus linkkasi laulu - ja soitinyhtye Huoran Kovia ja kiljua - veisun mutta Juha Mietokin sanoisi nyt notta ristus on kovaa settiä. Hänelle omistakaamme seuraava siivu/huikka tuosta Highland Bird-viskiputelista.
Niinjoo. Suosittelen muuten kaikkia kuuntelemaan kys. orkesterin uusimman "Kosto elää" - levyn. On toimivaa settiä.
Pistetääs tiiseri yhden biisin muodossa kys. albumilta:
Huora - Oispa kaljaa
....
Olisinkohan minä sen linkannut. Ainakin olen hyvin varma siitä. Toki ehkä muutkin. Kännissä en kuitenkaan ole enkä juokaan mitään kun eksyin töihin täksi ja huomiseksi. Oispa kaljaa on kyllä kappale joka kuvaa omia fiiliksiäni täydellisesti.En nyt valitettavasti muista kuka täällä joskus linkkasi laulu - ja soitinyhtye Huoran Kovia ja kiljua - veisun mutta Juha Mietokin sanoisi nyt notta ristus on kovaa settiä. Hänelle omistakaamme seuraava siivu/huikka tuosta Highland Bird-viskiputelista.
Niinjoo. Suosittelen muuten kaikkia kuuntelemaan kys. orkesterin uusimman "Kosto elää" - levyn. On toimivaa settiä.
Pistetääs tiiseri yhden biisin muodossa kys. albumilta:
Huora - Oispa kaljaa
e: ei parempaa tapaa oikeestaan voi olla laittamalla oma 100. viesti tähän ketjuun.
Hieman turhan roisia on em. musiikki omaan makuuni.
Isällä todettiin keuhkosyöpä tässä ja se on ollut mielessä. Tänään nyt sitten kävin vaimon kanssa päiväkaljalla ja jatkaa täytyy kaljan muodossa vielä.
Voimia, ei ole mikään helpoin selättää. Onneksi vaimo on varmaan ihan mukava ihminen.
Samaan aikaan toisaalla livesporttia ja ehkä muutama olut. Oma joukkue, kun porskuttaa sarjakärjessä, niin ei juuri kiinnosta muiden touhut, mutta katsotaan, kun näyttävät.
Kunpa se joukkue olisi IFK, mutta jumala ei sellaista suonut.
Kiitos! Onko se kärkijoukkue siis tuo Lechia? Ovatko Gdanskista? Minun opettaja AMK:ssa oli asunut melkein kymmenen vuotta Gdanskissa ja puhui jo ihan sujuvaa puolaa. Traagista siinä oli se, että olivat eronneet silloisen vaimon kanssa siellä, kun vaimo oli löytänyt toisen. Myös meidän naapuri on sinkku-äiti Puolasta... Ajatuksen virtaa...