pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Hajulukko tyhjennetty ja sen jälkeen juotu lisää olutta. Hyvä fiilis.
Kesällä tuli tyhjennettyä. Siitä tuli hyvä fiilis, mutta oluen kulutus lisääntyi.
Hajulukko tyhjennetty ja sen jälkeen juotu lisää olutta. Hyvä fiilis.
Hera80: nyt oon kade, Ouzo on todella hyvää. Itse lipittelen Maker`s Markia ja zoomailen IFK:n koomailuja.
No voihan vittu! Itse diggaan kybällä silloin tällöin ottaa muutaman paukun bourbonia. Mulla taas meni niin, että skotit jäi vähäksi aikaa ja siirryin jenkkeihin. Irkku-viskejä maistelen toki välillä. En tiedä mistä toi johtuu, ehkä savuisuus tökki vähän.
Vähän outoa, että ensin diggasit ja nyt ei putoa millään.
No nyt! Olen kateellinen, tuo on silkkaa laatua!Miles Davisia taustalle ja pari lasi Laphroaig Four Oakia kyytipojaksi.
Paljoa enempää ei viskiä kannatakaan nauttia. Kyseessä on nimenomaan nautintoaine.
Ketjun tekstien innoittamana kaivoin naftaliinista varjellun Johnnie Walker Blue Label pullon ja nyt katson vanhoja kiekkomatseja nautiskellen tästä makujen sinfoniasta. Hyvin aromikas ja mieto savun maku hieroo makunystyröitäni.
Ottaen huomioon Telian meiningin, varmaan aika moni muukin (kaiholla) joutuu katselemaan vanhoja lätkämatseja nauhalta.
Viina on viisasten juomaa, varmaan siksi oma kaappini pullistelee teräviä ja silti hörpiskelen kaljaa.
Minulla on suuria vaikeuksia ottaa huumoria tosissani. En usko että alkoholi tätä vammaani voisi parantaa.Jos viina on viisasten juoma, niin ehkä kannattaisi vaihtaa kalja viinaan. Voisi sun vastaukset parantua tavuketjussa. Eikä mitään hymiöitä tähän. Jos ei tajua huumoria, niin ollaan sitten tosikoita.
Minulla on suuria vaikeuksia ottaa huumoria tosissani. En usko että alkoholi tätä vammaani voisi parantaa.
Toi on kyllä elämää vaikeuttava vamma, jos ei osaa ottaa huumoria tosissaan. Siinä menee moni asia mistä voisi loukkaantua, ni sivu suun. Suosittelen heti maanantaina menemään omalle työterveyslääkärille ja pyytämään tosikkopistosta reiteen tai olkapäähän. Tämän saatuasi ymmärrät ja opit, ettei elämästä selviä hengissä, ainakaan stand up humoristin kengissä.
Kiitos vinkistä. Valitettavasti maanantai on liian kiireinen päivä, en millään ehdi käymään työterveydessä. Enkä muutoinkaan pidä pistoksista, sillä vaikka ne yleensä ovatkin hyödyksi, saan useimmiten niistä kivuliaan, toki paikallisen reaktion. Mielummin olen ilman, ainakin tällä erää. Humoristien kengistä en tiedä, suosin vain omia jalkineitani.
Hieno juttu että voit kuvitella minun jalkojani. Tällä menolla meistä varmasti tulee hyvin läheisiä.Voin kuvitella, että sulla on lättäjalat ja siksi suosit omia jalkineita.
Hieno juttu että voit kuvitella minun jalkojani. Tällä menolla meistä varmasti tulee hyvin läheisiä.
Siitä onkin aikaa kun olen kotona kännejä ottanut. Tänään on se päivä. Ouzoa mennyt. Ostin Kyprokselta, kun olin vähän reissussa. Maailmanmies kun olen.