Laitoin sortsit jalkaan ja paidan päälle. Ymmärrän toki miten pitsamiestä ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta onhan se asiallista olla asiallinen. Ovikello soinee hetkenä minä hyvänsä.
Sinänsä vituttaa olla kotona pukeutuneena, mutta voisihan sitä mennä ravintolaankin, jos ei kotiin tilaaminen maistu.
En muista koska viimeksi täällä. Nyt annoin audienssin. Olkaa hyvät.
(Oikeasti söin niin huonoa pizzaa Italiassa minkä ei luulisi olevan tottakaan.)
Surkeimman pizzani olen syönyt Roomassa. Eli, onhan se mahdollista. Ainoa maku syntyi ylisuolatusta puoliraa'asta pekonista.
Vaimo lähti--
Tässä on jotain samaa, kuin Putous-ketjussa. Kukaan ei ikinä katso seuraavaa jaksoa, mutta viikon päästä kirjoitetaan kuinka paska jakso oli huonoine hahmoineen. Tai uusinta NHL-pelisarjaa ei osteta, mutta kohta se myydään. Pahinta tässä on se, että minä vielä luen nuo.Olen kirjoittanut Suomiräp-keskusteluun jo useamman viestin, vaikka en pidä räpistä yleisesti. Tosin jokunen todella hyvä, mutta silti kiusallinen ajatus, että siitä diggaisin. Lasissa Chimayn sininen.
Tässä on jotain samaa, kuin Putous-ketjussa. Kukaan ei ikinä katso seuraavaa jaksoa, mutta viikon päästä kirjoitetaan kuinka paska jakso oli huonoine hahmoineen. Tai uusinta NHL-pelisarjaa ei osteta, mutta kohta se myydään. Pahinta tässä on se, että minä vielä luen nuo.
Minä en taas ymmärrä tästä viestistä sanaakaan. Ilmeisesti elokuvaa katsellaan.En ymmärrä tästä viestistä sanaakaan, mutta jotain taustamölyä tarvitsi mihin ei tarvitse keskittyä.
Pahinta tässä on se, että tämä on Jaws jokujatko-osa. On tämä silti parempi kuin monet tällä vuosituhannella tapahtuneet asiat.