Erittäin hyvin sanottu siellä takana.Oma itse on usein paras keskustelukumppani. Ei vittuile takaisin ja ymmärtää tunnot.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.Oma itse on usein paras keskustelukumppani. Ei vittuile takaisin ja ymmärtää tunnot.
Jep. Välillä onnistuu nämä luonnehdinnat hyvin. Tulipas kuitenkin avattua vielä yksi olut kuitenkin. Samalla katselen Big Fat Quiz 2015 ohjelmaa.Erittäin hyvin sanottu siellä takana.
Ikinä kuullukkaa moisesta ohjelmasta, no tosin tänne periferiaan liikkuu tieto ja sivistys paljon hitaammin. Itse pidän nostalgiasta, talven mittaan ku olin sairaslomilla pitemmän jakson katselin kaikki Hittimittarit Yle Areenasta, omanlaistaan hupia sekin :DJep. Välillä onnistuu nämä luonnehdinnat hyvin. Tulipas kuitenkin avattua vielä yksi olut kuitenkin. Samalla katselen Big Fat Quiz 2015 ohjelmaa.
Näin epäjuopottelijoiden lehtereiltä huutelen, että käykö tuollaisia kämpäntarkastajia nykyään Hoasin kämpissä säännöllisemminkin, vai täsmäiskuina esim. juoppokämpissä ja härökommuuneissa? Asuin 90-luvulla vuosikausia Hoasin luukuissa, mutta ikinä en nähnyt vihellystäkään mistään tarkastajista.Kaupasta haettu lisää jaloviinaa ja sitten oluttakin. Hommaa haittasi Hoasin kämpäntarkastaja joka aloitti samantien vittuilun.
No yksi tyyppi muutti pois solustamme. Aina kun joku muuttaa pois, joku tulee tarkastamaan kämpän yleisilmeen ja ettei edellinen asukas jättänyt sotkua peräänsä. Samoin katostaan yleinen siisteys asunnossa yleisissä tiloissa. Ilmoittivat minulle sähköpostilla asiasta 15 minuuttia sen jälkeen kun tarkastaja oli käynyt.Näin epäjuopottelijoiden lehtereiltä huutelen, että käykö tuollaisia kämpäntarkastajia nykyään Hoasin kämpissä säännöllisemminkin, vai täsmäiskuina esim. juoppokämpissä ja härökommuuneissa? Asuin 90-luvulla vuosikausia Hoasin luukuissa, mutta ikinä en nähnyt vihellystäkään mistään tarkastajista.
Näin epäjuopottelijoiden lehtereiltä huutelen, että käykö tuollaisia kämpäntarkastajia nykyään Hoasin kämpissä säännöllisemminkin, vai täsmäiskuina esim. juoppokämpissä ja härökommuuneissa? Asuin 90-luvulla vuosikausia Hoasin luukuissa, mutta ikinä en nähnyt vihellystäkään mistään tarkastajista.
Noh eihän ne tule sisälle ellei joku muuta pois. Tai tarkastavat ilmastointikanavat. Ei sen kummempia.Huh huh, kohta pitänee marketista hakea muutama tasoittava lisää, mutta mikä helvetti on kämpäntarkastaja.
Asuin avioeron jälkeen vuosikymmenen alussa kesän Hoasin kämpässä, kun joku ulkomaalainen opiskelija tarjosi huonettaan mennessään kesäksi kotimaahansa. Se oli nopea ja helppo ratkaisu, maksoin vuokrankin etukäteen.
Onneksi en tiennyt, että joku tarkastelija olisi kenties voinut tulla sisään.
Kaupasta haettu lisää jaloviinaa ja sitten oluttakin. Hommaa haittasi Hoasin kämpäntarkastaja joka aloitti samantien vittuilun.
Noh eihän ne tule sisälle ellei joku muuta pois. Tai tarkastavat ilmastointikanavat. Ei sen kummempia.
En muuten saanut koskaan varoitusta, olen nynny, Englannissa sentään sain kun naapurin vittupää jotain ulisi.
Olikohan se muuten edes laillista jälleenvuokrata tuolla lailla. Vaikka ihan sama, koska siinä oli kauppa ja pari pubia ostarilla.
Ei Suomessa mikään ole laillista paitsi verojen maksaminen. Tosin mä sain viis hunttia palautuksia. Aion tuhlata ne suuret rahat joulukuussa tuolla puolen Alppien.
Joo, tuo on selkeä juttu ja kuuluu vuokrakämppäbisneksessä prosessiin. Alkuperäisestä viestistäsi ei käynyt ilmi, miksi "kämpäntarkastaja" oli ilmestynyt paikalle, mutta nyt asia tuli selväksi. Sait siis vittuilut ikään kuin siivellä ja ilmaiseksi.No yksi tyyppi muutti pois solustamme. Aina kun joku muuttaa pois, joku tulee tarkastamaan kämpän yleisilmeen ja ettei edellinen asukas jättänyt sotkua peräänsä. Samoin katostaan yleinen siisteys asunnossa yleisissä tiloissa. Ilmoittivat minulle sähköpostilla asiasta 15 minuuttia sen jälkeen kun tarkastaja oli käynyt.
Ai tuollaiseen turhuuteen, vaikka 3.11. jatkuu kiertue Meksikosta. Se on tosin festarikeikka eli niitä ei tueta. Seuraavalla viikolla on sitten Jakarta.
Mieti nyt vielä mihin rahasi tuhlaat.
Vaimolle oon luvannut että piäsee sivistysvaltioon joulun alla. Nyt vähän kaduttaa lupaukseni.
Niinpä. Suomessakin on ihan hyviä cover-bändejä.Ai tuollaiseen turhuuteen, vaikka 3.11. jatkuu kiertue Meksikosta. Se on tosin festarikeikka eli niitä ei tueta. Seuraavalla viikolla on sitten Jakarta.
Mieti nyt vielä mihin rahasi tuhlaat.
Mutta Suomessa ei edelleenkään ole cover-yhtyettä, joka esittäisi pelkästään Pintandwefallin kahden ensimmäisen levyn aikaisua kappaleita.Niinpä. Suomessakin on ihan hyviä cover-bändejä.