Kalsarikänniketju

  • 5 206 712
  • 66 637

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tänään kävin taas kallonkutistajalla. Ei se ymmärrä ihmisen elämästä mitään saatana. Hiljaa vaan siinä kuuntelee. Sopeutua yhteiskuntaan blaa blaa. Mä en kehtaa nynnyillä. Mulla on tällainen juttu kuin järki ja omat aivot hei haloo dorka. Onko ketään kotona huhuu. No repullisen kaljaa hain ja koko illan oon dokannut.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Joo tänään kävin taas kallonkutistajalla. Ei se ymmärrä ihmisen elämästä mitään saatana. Hiljaa vaan siinä kuuntelee. Sopeutua yhteiskuntaan blaa blaa. Mä en kehtaa nynnyillä. Mulla on tällainen juttu kuin järki ja omat aivot hei haloo dorka. Onko ketään kotona huhuu. No repullisen kaljaa hain ja koko illan oon dokannut.
Avaa vähän. Mitä se kallonkutistaja ei ymmärtänyt? Ja mitäs se moinen nynnyily? Individualistisien rajallisten resurssien tunnustaminen?
Muutama bisse ja leffaa rouvan kanssa, mikäs tässä. Mukavaa olla elossa. Jos rouvan nukahduksen jälkeen hieman Paul Ekmanin Telling Lies- kirjaa ja Eaglesia.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kevät, Tappara, kalsarikännit. Mikä yhdistää...

Kärpät saatana.

Saisi Junno maksaa nää juomat. Tai pyytää multa sponssia. Kyllä mä viisi tonnia heittäisin sponssia illasta sen kauniin pojan kanssa (Puljujärvi saa tulla mukaan). Siitä sitten ravintolaan ja kerrotaan järjestysmiehille, että ehdottomasti vain täysi-ikäisiä tyttöjä/naisia saa tulla ravintolaan sisään.
Kaunis poika (ja Puljujärvi) hoitaa kauniit tytöt/naiset. Mä voin olla sitten lohduttamassa rannalle jääneitä. Tarjoan jäävettä ja pidän tukkaa takaraivolla siinä pöntön läheisyydessä. Puhun heille samalla saarnamaisesti Tapparan hienoista puolista ja historiasta. Myös Jutilan tuon jossain vaiheessa iltaa esiin. Tämän jälkeen tarjoan taas jäävettä ja pidän hiuksia poissa oksennuksesta.

Illan päätös on vielä avoin. Minun osaltani. Kaunis poika (ja Puljujärvi) ovat jo Junnon taksilla lähteneet kotiin tekemään oikeita asioita.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mäkin oon käynyt kallonkutistajalla ja monesti. Kyllä se mun elämää helpotti, mutta oonhan mä silti vähän tämmönen.

Nyt perinteisesti musaa, olutta ja myöhemmin noiden lisäksi lätkää, futista ja taas lätkää. Musan kuuntelu on niin mukavaa etten laita noihin urheilulähetyksiin edes ääntä päälle, vaan kuuntelen rokkia tai poppia tai iskelmää(ehken sentään)... Tai jos vähän Johanna Kurkelaa, kun se on niin ihana, mutta sen musaa en oo kyllä koskaan muistaakseni kuullut, joten vois biisiin tai pariin tutustua.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ilmoittaudutaan täältäkin. Viime kertainen kalsarointi ja jutut 1897:n jäi pahasti kesken kun tajuttomuus armahti urhean humalaisen. Tänään siis olutta perkeleesti sekä jääkiekkoa, sekä myös koripallon divari- finaaleja. Vaikka oikeastaan turha sitäkin seurata, kun Forssalla ei ole paalua nousta pääsarjaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei noidannuoli haittaa kunhan vaan pitää promillet kohdillaan. Mä en mitään buranaa viitsi syödä. Mut on kumma kun tää jatkuu vaan. Onko jollain exällä voodoo-nukke tai jotain. Kaikkihan ne on aina vihoissaan kun totuus paljastuu. Ota se sukkapuikko jo pois siitä.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohta suuntaan baariin. Luulin mäyräkoiran keskikaljaa riittävän, mutta väärässä olin. Ehkä se olisi riittänyt landella makkaraa grillatessa, mutta ei nyt tullut jäätyä sinne.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei selvää päivää sitten syyskuun. Antaa palaa. Anna mennä vaan. Ei me synnytty nynnyilemään. Mä tykkään elää tätä elämää. Miks jättää seuraavaan mitään. En mä usko sellaiseen tai en ole koskaan edes miettinyt. Mä haluan nauttia joka päivä, en nynnyillä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Ei selvää päivää sitten syyskuun. Antaa palaa. Anna mennä vaan. Ei me synnytty nynnyilemään. Mä tykkään elää tätä elämää. Miks jättää seuraavaan mitään. En mä usko sellaiseen tai en ole koskaan edes miettinyt. Mä haluan nauttia joka päivä, en nynnyillä.

Upeaa hitto. Meinasin ottaa päivällä repullisen lidlistä, mutta otinkin lähipaskasta lootan ja pari valkkaria Alkosta. Ps 1-1 voitot finaalissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en ole mikään aivokirurgi. No en ole lentäjäkään. Ei kait tavallisessa työssä tarvitse olla niin selvänä. Ei kait muutkaan ole. Ja sitä paitsi on tässä aikaa. No ei ole riittävästi. Mitä sitten häh? Et sä oo mun mutsi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitan tämän tänne, koska tänne tämä kuuluu. Tänään ei valitettavasti ole juopottelupäivä, kun ei ole peliä. Silloin pitää siis keksiä vaihtoehtoista tekemistä. Ostin appelsiinimehua ja laitoin sen pakastimeen tarkoituksenani nauttia kylmää mehua voileipien kanssa.

Ei sitten ollutkaan heti nälkä ja sinne se purnukka unohtui. Sen muistaessani oli luonnollisesti myöhäistä ja mehu aivan jäässä. Kaikki menee aina pieleen selvin päin.

Mitään tuollaista ei olisi tapahtunut, jos pakastimessa olisi olutta tai appelsiinimehua olisi ollut tarkoitus sekoittaa vodkaan. Missä kohtaa selvin päin olon päätettiin olevan joku normaalitilanne muutenkaan. Samalla lailla kuin on kesäaika ja normaaliaika. Mikä normaalitilanne se on, kun keväällä ja kesällä on paljon hauskempaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo seitsemältä heräsin ja aloin dokaamaan. Mitä sitä muutakaan. Telkkari pauhasi taas koko yön tossa vieressä. En tiedä monelta simahdin.

Yhden muijan muuten vasta bongasin netistä ja selvisi että se on just muutama päivä sitten eronnut. Ei hitto nyt olis hyvä sauma päästä paukuttelee edestä ja takaa, mutta kuka seksin takia jaksaa olla ryyppäämättä ja runkkaamatta? En mä ainakaan.
 

Oranssi 73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia, HCK ja Kerho
Vuosipäivän kunniaksi 2006 4. finaali ja halpaa saksalaista olutta. Kohta on molemmat loppu, mitähän sitä sitten keksisi?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
5,5 olutta juonut ja 0,5l absolut vodkaa. Vielä pitää miettiä onko virtaa alkaa kalsaroimaan tänään. Huomena olis kaverilla juhlat. Pitäis kyllä puku hakea pesulasta ennen juhlia. Toisaalta toinen pullo vodkaa on vielä kaapissa. On elämä yhtä oravanpyörää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vuosipäivän kunniaksi 2006 4. finaali ja halpaa saksalaista olutta. Kohta on molemmat loppu, mitähän sitä sitten keksisi?

En nyt keksi. Huomenna on ainakin joku peli klo 17. Tiedä sitten kiinnostaako se enää ketään, kun tämä meni miten meni.

Kuunnellaan huonoa musiikkia. Onhan täällä se ketju missä on huonot bändit listattu. Poistutaan omalta mukavuusalueelta ja kuunnellaan sellaista mitä et ole koskaan kuullut.

Yksi sääntö, huonon musiikin pitää olla vanhaa. Eli ei nyt mitään Cheekia tai räppipaskaa ruveta kuuntelemaan.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ja taas mennään.. Kalsareissa! Pullo valkkaria kaapissa ja ale koksun litkua lähimarketista hain. Vois tänään katsella kendoa ja potkista telkkarista, varsinkin toi nuorten jellonien välieräpeli illalla jenkkejä vastaan kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös