Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 533
  • 66 757

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä otin perjantaina, kun oltiin kaverin mökillä rakovalkean äärellä. Loput pääsiäiäisestä piti olla selvinpäin, mut jos sitä tänään vähän tissuttelis, kun tulee tota lätkääkin. Musa soi ja pesukone keittiössä raksuttaa. Jossain vaiheessa vois väkertää jotain hyvää ruokaa tai sit olla väkertämättä.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Aina kannattaa väkertää hyvää ruokaa. Onko toi väkertää muuten joku Hämeenlinnalainen sana kun en ole ennen kuullut? Hämeenlinnassa olen kerran käynyt, siis siinä linnassa. Oli ja on ihan hieno. Minulle sopii haarniska vaatteeksi koska silloin ei näy naama. Jokainen on haarniskassa komea.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En tiedä onko väkertäminen täältä lähtöisin, mutta tuskin on. Oon mä sitä kuullut käytettävän monestikin. Oon ymmärtänyt, että väkertäminen on sitä, kun tekee jotain käsillään. Runkkaamiseksi en sitä kuitenkaan miellä.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Joo käsillä tekemiseen minäkin sen miellän ja ei todellakaan ole runkkaamista. Nyplääminen on. Ja näplääminen. Ei kuitenkaan väkertäminen.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vodka, Check
Limetti, Check
Jäämurska, Check
Ruokosokeri, Check
Sauna, Check
Vapaapäivä, Check

Siitä se ajatus sitten lähti.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Joo vielä olis pari. Jokunen on tässä mennyt. Muutaman vetäsin keskustassakin ja pari yhden radioaseman pippaloissa.

Oletko sä kalsareillasi sen yhden radioaseman pippaloissa? Tavallaan arvostan mutta myös vähän huolestun.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos sitä keksisi jotain muutaki ku pelkkää musiikkia.

No sitä urheilua ei jaksa koko ajan. Mitä sitten pitäisi tehdä?

Nyt taitaa kyllä olla niin kiimainen tyttö koukussa, että ainakin panemaan saattaa päästä.

Mutta mitä mitä järkeä siinäkään on, kun se kannu olisi tulossa. Aina pitää vaan odottaa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Otan alustavasti jonotusnumeron tänne. Tarkoitus olisi lähteä vaimon kanssa baanalle, mutta vaimot tiedetään, tosin osaavat he välillä yllättää hyvinkin positiivisesti. Kyllä, vaimon lähtö mukaan kupille olisi positiivinen ylläri. Nyt sen aikaa hengaan täällä, ku toi VOF tulee.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hitto moon päissäni. Kahdeksan tölkkiä oon olutta juonut ja just alotin Leijona pastillishotin juomisen. Korh. Jalkapallia katselen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tuolla metriksellä kävin tyttöjen pyllyjä katselemassa. Ihan herkullisia. Pari farkkupebaa ja muutama trikooperse. Lidlistä hain repullisen ja jokusen tuolla jo vetäsin. Askel heittää.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maailman paras biisi. Rolling Stonesin Midnight Rambler (youtube). Kyllä musassa on sama juttu kuin lätkässäkin. Samasta sä tykkäät aina. Ei suosikkibändi muutu. Se on sellaista rakkautta. Naiset jää aina kakkoseksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy