Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 962
  • 66 778

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohta suuntaan baariin. Luulin mäyräkoiran keskikaljaa riittävän, mutta väärässä olin. Ehkä se olisi riittänyt landella makkaraa grillatessa, mutta ei nyt tullut jäätyä sinne.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei selvää päivää sitten syyskuun. Antaa palaa. Anna mennä vaan. Ei me synnytty nynnyilemään. Mä tykkään elää tätä elämää. Miks jättää seuraavaan mitään. En mä usko sellaiseen tai en ole koskaan edes miettinyt. Mä haluan nauttia joka päivä, en nynnyillä.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Ei selvää päivää sitten syyskuun. Antaa palaa. Anna mennä vaan. Ei me synnytty nynnyilemään. Mä tykkään elää tätä elämää. Miks jättää seuraavaan mitään. En mä usko sellaiseen tai en ole koskaan edes miettinyt. Mä haluan nauttia joka päivä, en nynnyillä.

Upeaa hitto. Meinasin ottaa päivällä repullisen lidlistä, mutta otinkin lähipaskasta lootan ja pari valkkaria Alkosta. Ps 1-1 voitot finaalissa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en ole mikään aivokirurgi. No en ole lentäjäkään. Ei kait tavallisessa työssä tarvitse olla niin selvänä. Ei kait muutkaan ole. Ja sitä paitsi on tässä aikaa. No ei ole riittävästi. Mitä sitten häh? Et sä oo mun mutsi.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitan tämän tänne, koska tänne tämä kuuluu. Tänään ei valitettavasti ole juopottelupäivä, kun ei ole peliä. Silloin pitää siis keksiä vaihtoehtoista tekemistä. Ostin appelsiinimehua ja laitoin sen pakastimeen tarkoituksenani nauttia kylmää mehua voileipien kanssa.

Ei sitten ollutkaan heti nälkä ja sinne se purnukka unohtui. Sen muistaessani oli luonnollisesti myöhäistä ja mehu aivan jäässä. Kaikki menee aina pieleen selvin päin.

Mitään tuollaista ei olisi tapahtunut, jos pakastimessa olisi olutta tai appelsiinimehua olisi ollut tarkoitus sekoittaa vodkaan. Missä kohtaa selvin päin olon päätettiin olevan joku normaalitilanne muutenkaan. Samalla lailla kuin on kesäaika ja normaaliaika. Mikä normaalitilanne se on, kun keväällä ja kesällä on paljon hauskempaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo seitsemältä heräsin ja aloin dokaamaan. Mitä sitä muutakaan. Telkkari pauhasi taas koko yön tossa vieressä. En tiedä monelta simahdin.

Yhden muijan muuten vasta bongasin netistä ja selvisi että se on just muutama päivä sitten eronnut. Ei hitto nyt olis hyvä sauma päästä paukuttelee edestä ja takaa, mutta kuka seksin takia jaksaa olla ryyppäämättä ja runkkaamatta? En mä ainakaan.

Oranssi 73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia, HCK ja Kerho
Vuosipäivän kunniaksi 2006 4. finaali ja halpaa saksalaista olutta. Kohta on molemmat loppu, mitähän sitä sitten keksisi?

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
5,5 olutta juonut ja 0,5l absolut vodkaa. Vielä pitää miettiä onko virtaa alkaa kalsaroimaan tänään. Huomena olis kaverilla juhlat. Pitäis kyllä puku hakea pesulasta ennen juhlia. Toisaalta toinen pullo vodkaa on vielä kaapissa. On elämä yhtä oravanpyörää.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vuosipäivän kunniaksi 2006 4. finaali ja halpaa saksalaista olutta. Kohta on molemmat loppu, mitähän sitä sitten keksisi?

En nyt keksi. Huomenna on ainakin joku peli klo 17. Tiedä sitten kiinnostaako se enää ketään, kun tämä meni miten meni.

Kuunnellaan huonoa musiikkia. Onhan täällä se ketju missä on huonot bändit listattu. Poistutaan omalta mukavuusalueelta ja kuunnellaan sellaista mitä et ole koskaan kuullut.

Yksi sääntö, huonon musiikin pitää olla vanhaa. Eli ei nyt mitään Cheekia tai räppipaskaa ruveta kuuntelemaan.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ja taas mennään.. Kalsareissa! Pullo valkkaria kaapissa ja ale koksun litkua lähimarketista hain. Vois tänään katsella kendoa ja potkista telkkarista, varsinkin toi nuorten jellonien välieräpeli illalla jenkkejä vastaan kiinnostaa.

Viimeksi muokattu:

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vuosipäivää pukkaa taas (vastahan se edellinen oli 1,5 viikkoa sit), 4 vuotta sitten; Lahti, finaali 5, jatkoerä ja muuan Eric Perrin. Voi sitä tunnetta, kun kiekko meni maaliin. Kaikki pysähty n. sekunniksi ja sitten räjähti, ai että! Sitä on kiva muistella näin kesälomalla. Otetaan Ekille pari tai vähän enemmänkin. Hieno mies! Kippis!

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vuosipäivää pukkaa taas (vastahan se edellinen oli 1,5 viikkoa sit), 4 vuotta sitten; Lahti, finaali 5, jatkoerä ja muuan Eric Perrin. Voi sitä tunnetta, kun kiekko meni maaliin. Kaikki pysähty n. sekunniksi ja sitten räjähti, ai että! Sitä on kiva muistella näin kesälomalla. Otetaan Ekille pari tai vähän enemmänkin. Hieno mies! Kippis!
Mä otan samalla tälle kuin sille että muuan klonkswagenilla ajeleva rallisankari päätti taas vaihteeksi kääntää autonsa rasvausasentoon.

Kippis kaikille! Oli sitten kivaa tai ei!

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Pullo valkkaria menny, kohta pikku pikku jellonien matsia tv:stä.. Pari bissee vielä kaapissa kun tässä tullut koko päivä melkein litkittyä. Mites muut?

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Illan menuna ruisleipää ja karjalaa. Nyt on kyllä isänmaallinen tyä_miäs_ukko fiilinki.
Tuli tässä mieleen.. yöllähän ei saa kuulemma syödä? Ilmeisesti yövuoroa tekevät sitten on niin perhanan lihavia...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ai kato mä kalsaroin. Vitut, auto menny katsastuksesta läpi ja ulkona sataa niin pakko dokaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto miten sitä yhtäkkiä pääsi taas näin fiiliksiin. Joku kuus tuntia sitten oli vielä ihan normifiilis. Joo viistoista kertaa putkeen kuuntelin Kolme cowboyta ja kaljaa on mennyt. Hitto kun vahingossa ostin repullisen. No näkevätpähän taas huomenna töissä etten oo mikään nynny.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei hitto miten sitä yhtäkkiä pääsi taas näin fiiliksiin. Joku kuus tuntia sitten oli vielä ihan normifiilis. Joo viistoista kertaa putkeen kuuntelin Kolme cowboyta ja kaljaa on mennyt. Hitto kun vahingossa ostin repullisen. No näkevätpähän taas huomenna töissä etten oo mikään nynny.

Ei tuo CL nyt niin paljoa kiinnosta, niin ajattelin kurkistella Salkkarit. Mutta kuunnellaanpa ensin (yhden kerran) Kolme cowboyta. En ole varmaan vuosiin kuullut, onhan tämä aika kova veto.

Tuli tässä mieleen.. yöllähän ei saa kuulemma syödä? Ilmeisesti yövuoroa tekevät sitten on niin perhanan lihavia...

Sehän on joskus jo viime vuosituhannella kumottu, että klo 18 jälkeen ei pitäisi syödä. Silloin myös toki runkkaamista pidettiin pahana, kun nykyään taas siihen kehotetaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy