Just tulin matsista himaan. Kaljaa kitannut koko päivän. Äsken hain Alepasta paketin juustotikkuja ja kohta pistän ne uuniin.Kalsareissa ja kännissä, mikäs sen parempaa. Vähän olutta vehnistä, ale coqin litkua ja litra punkkua kaapissa... Mitäs @pettter ille kuuluu (?)
Ei selvää päivää sitten syyskuun. Antaa palaa. Anna mennä vaan. Ei me synnytty nynnyilemään. Mä tykkään elää tätä elämää. Miks jättää seuraavaan mitään. En mä usko sellaiseen tai en ole koskaan edes miettinyt. Mä haluan nauttia joka päivä, en nynnyillä.
Vuosipäivän kunniaksi 2006 4. finaali ja halpaa saksalaista olutta. Kohta on molemmat loppu, mitähän sitä sitten keksisi?
Mä otan samalla tälle kuin sille että muuan klonkswagenilla ajeleva rallisankari päätti taas vaihteeksi kääntää autonsa rasvausasentoon.Vuosipäivää pukkaa taas (vastahan se edellinen oli 1,5 viikkoa sit), 4 vuotta sitten; Lahti, finaali 5, jatkoerä ja muuan Eric Perrin. Voi sitä tunnetta, kun kiekko meni maaliin. Kaikki pysähty n. sekunniksi ja sitten räjähti, ai että! Sitä on kiva muistella näin kesälomalla. Otetaan Ekille pari tai vähän enemmänkin. Hieno mies! Kippis!
Vuosipäivää pukkaa taas
Ei hitto miten sitä yhtäkkiä pääsi taas näin fiiliksiin. Joku kuus tuntia sitten oli vielä ihan normifiilis. Joo viistoista kertaa putkeen kuuntelin Kolme cowboyta ja kaljaa on mennyt. Hitto kun vahingossa ostin repullisen. No näkevätpähän taas huomenna töissä etten oo mikään nynny.
Tuli tässä mieleen.. yöllähän ei saa kuulemma syödä? Ilmeisesti yövuoroa tekevät sitten on niin perhanan lihavia...