Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 533
  • 66 757

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahans aloitetaanpas uusi viikko täällä. Työkkärissä käytyäni kävin hakemassa olusia (lageria) muutaman lisää sillä IPA:aa voi juoda vain tietyn verran päivässä. Sitten pohdin auto-ongelmia hetken ja päätin jättää tilanteen arvioinnin myöhemmäksi ja korkkasin Lura nimisen Kalliossa suunnitellun ja Italiassa pannun oluen. Hyväähän tämä on, tulee nuoruus mieleen kun simapohjalta tehtiin kiljua.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä sitä ollaan ja juodaan olutta. Soittimessa pyörii vuoden 2013 parhaimmat levyt ainakin omaan makuun. Arcade Firea, Rytmihäiriötä, Pinttejä ja kumppaneita.

(kaikki linkit vievät youtubeen)

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kalsarointi on kivaa hommaa. Kukaan ei valita musiikkivalinnoista ja ei tarvitse miettiä milloin voi pieraista.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Muilla on töitä, tai opiskelua. Ei minulla vaan tänään. juon kaljaa ja kuuntelen heviä/indietä/alternativea/drone samalla kun istun koneella

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
5. postaus putkeen samaan topicciin! jippii(?)

Koffia juodaan ja soundtrackina :Mayhem

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Who's in? Mukavastihan tässä menee litran punkku futiksen ohella, ja sitten tätä Kaiserdomin vehnää mikä on kyllä perhanan hyvää hintaisekseen maitokauppa olueksi...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Kolmen viikon päästä mun ryyppyputkella on 1v synttärit. Pitäiskö se ostaa täytekakku ja askarrella hattu päähän. Ja puhaltaa kynttilä. Jonkun tuikun mätkäsee mikropizzaan. Mä en mitään sokerijuttuja halua. Joo tänään ostin Nobelaneria kun se toinen väli oli tyhjä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei hitto. Kolmen viikon päästä mun ryyppyputkella on 1v synttärit. Pitäiskö se ostaa täytekakku ja askarrella hattu päähän. Ja puhaltaa kynttilä. Jonkun tuikun mätkäsee mikropizzaan. Mä en mitään sokerijuttuja halua. Joo tänään ostin Nobelaneria kun se toinen väli oli tyhjä.
Mulla ei ole ryyppyputkella noin pitkää synttäriä koska aloitin vaihteeksi tänään kevyen ottamisen. Makea on kyllä vähän ällöä, mutta kaikki suolanen ja rasvainen menee alas. Miltei aina paitsi pahemman luokan darrassa. Onneksi uunissa saa tehtyä kaiken olennaisen.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Valkkaripullo tarttu mukaan kauppareissulla kun jotenkin eksyin taas sinne AinaLuullaanKotiOveksi ja pari bissee myös sieltä... Säbää katselen Veikkaus-tv:stä, kun Viikingit- Classic tulee.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tänään kävin taas kallonkutistajalla. Ei se ymmärrä ihmisen elämästä mitään saatana. Hiljaa vaan siinä kuuntelee. Sopeutua yhteiskuntaan blaa blaa. Mä en kehtaa nynnyillä. Mulla on tällainen juttu kuin järki ja omat aivot hei haloo dorka. Onko ketään kotona huhuu. No repullisen kaljaa hain ja koko illan oon dokannut.

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Joo tänään kävin taas kallonkutistajalla. Ei se ymmärrä ihmisen elämästä mitään saatana. Hiljaa vaan siinä kuuntelee. Sopeutua yhteiskuntaan blaa blaa. Mä en kehtaa nynnyillä. Mulla on tällainen juttu kuin järki ja omat aivot hei haloo dorka. Onko ketään kotona huhuu. No repullisen kaljaa hain ja koko illan oon dokannut.
Avaa vähän. Mitä se kallonkutistaja ei ymmärtänyt? Ja mitäs se moinen nynnyily? Individualistisien rajallisten resurssien tunnustaminen?
Muutama bisse ja leffaa rouvan kanssa, mikäs tässä. Mukavaa olla elossa. Jos rouvan nukahduksen jälkeen hieman Paul Ekmanin Telling Lies- kirjaa ja Eaglesia.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kevät, Tappara, kalsarikännit. Mikä yhdistää...

Kärpät saatana.

Saisi Junno maksaa nää juomat. Tai pyytää multa sponssia. Kyllä mä viisi tonnia heittäisin sponssia illasta sen kauniin pojan kanssa (Puljujärvi saa tulla mukaan). Siitä sitten ravintolaan ja kerrotaan järjestysmiehille, että ehdottomasti vain täysi-ikäisiä tyttöjä/naisia saa tulla ravintolaan sisään.
Kaunis poika (ja Puljujärvi) hoitaa kauniit tytöt/naiset. Mä voin olla sitten lohduttamassa rannalle jääneitä. Tarjoan jäävettä ja pidän tukkaa takaraivolla siinä pöntön läheisyydessä. Puhun heille samalla saarnamaisesti Tapparan hienoista puolista ja historiasta. Myös Jutilan tuon jossain vaiheessa iltaa esiin. Tämän jälkeen tarjoan taas jäävettä ja pidän hiuksia poissa oksennuksesta.

Illan päätös on vielä avoin. Minun osaltani. Kaunis poika (ja Puljujärvi) ovat jo Junnon taksilla lähteneet kotiin tekemään oikeita asioita.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mäkin oon käynyt kallonkutistajalla ja monesti. Kyllä se mun elämää helpotti, mutta oonhan mä silti vähän tämmönen.

Nyt perinteisesti musaa, olutta ja myöhemmin noiden lisäksi lätkää, futista ja taas lätkää. Musan kuuntelu on niin mukavaa etten laita noihin urheilulähetyksiin edes ääntä päälle, vaan kuuntelen rokkia tai poppia tai iskelmää(ehken sentään)... Tai jos vähän Johanna Kurkelaa, kun se on niin ihana, mutta sen musaa en oo kyllä koskaan muistaakseni kuullut, joten vois biisiin tai pariin tutustua.

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ilmoittaudutaan täältäkin. Viime kertainen kalsarointi ja jutut 1897:n jäi pahasti kesken kun tajuttomuus armahti urhean humalaisen. Tänään siis olutta perkeleesti sekä jääkiekkoa, sekä myös koripallon divari- finaaleja. Vaikka oikeastaan turha sitäkin seurata, kun Forssalla ei ole paalua nousta pääsarjaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei noidannuoli haittaa kunhan vaan pitää promillet kohdillaan. Mä en mitään buranaa viitsi syödä. Mut on kumma kun tää jatkuu vaan. Onko jollain exällä voodoo-nukke tai jotain. Kaikkihan ne on aina vihoissaan kun totuus paljastuu. Ota se sukkapuikko jo pois siitä.

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohta suuntaan baariin. Luulin mäyräkoiran keskikaljaa riittävän, mutta väärässä olin. Ehkä se olisi riittänyt landella makkaraa grillatessa, mutta ei nyt tullut jäätyä sinne.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei selvää päivää sitten syyskuun. Antaa palaa. Anna mennä vaan. Ei me synnytty nynnyilemään. Mä tykkään elää tätä elämää. Miks jättää seuraavaan mitään. En mä usko sellaiseen tai en ole koskaan edes miettinyt. Mä haluan nauttia joka päivä, en nynnyillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy