Kalsarikänniketju

  • 5 210 495
  • 66 655

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Olen tässä juonut vaimon karpalolonkerot ja siirryn seuraavaksi Tallinnasta tuotuun votkaan. Varriloff nimeltään. Ulkona paistaa aurinko Telkkarista tulee KHL:n pudotuspeli UFA-Magnitogorsk. Jokerit ei enää pelaa tällä kaudella. Se on tylsää. Seuraava mielenkiinto kohdistuukin chämppärin puolivälierin. Ne on muutaman viikon kulutta. Ensimmäiset otteluparit siis.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Toi Varriloff on muuten hyvää. Yllättävän pehmeä maku kun yleensä idästä ostetut votkat ovat olleet aika, miten sen sanoisi, napakoita, kitkeriä, väkeviä, ei niin hyviä. Mutta tämä Varriloff on hyvää. Sitä vaan ihmettelen tässä samalla, että kyllä se elämä selvinpäin on ihanaa. Selvinpäin voi tehdä niin paljon asioita mitä kännissä ei voi tehdä ja vastaavasti selvinpäin voi tehdä kaikkia niitä asioita mitä voi tehdä kännissäkin. Selvä elämä ja nörtit rules! Mutta tänään joo kännätään, kerrankos näin. Olen muuten ajatellut että josko ottaisi marsuja taas tähän talouteen. Muistan joskus kauan sitten kun tytär halusi marsun ja sitten sellainen hankittiin ja meikäläinen olikin ihan myyty. Yllättävän hauska ja viisas eläin. Koiratkin tuli hyvin sen kanssa toimeen kun niille tehtiin säännöt selväksi. Sitten se marsu käveli pitkin kämppää ja jätteli papanoitaan sinne tänne ja koirat väisteli sitä. Kuivat heinät ja purut vaidoin joka päivä ja eläinlääkäri aikoinaan kehuikin ettei ole ikinä nähnyt marsulla näin hyväkuntoisia jalkapohjia, mikä johtui juuri siitä, että oli aina kuivat purut. Jos otatte eläimiä, niin hoitakaa niitä. Kippis ja kulaus!
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Terve taas. Raportoin illanvietostani. Kiinnostaa se ketään tai ei. Pojat eli koirat kaatoivat juuri yhden paukun matolle kun kiipeilivät mun päälle. Vaimo veti siitä herneet nenään kun oltiin eilen siivottu. Minä taas otin asian huumorilla vaikka minun juominenhan siinä meni. Johtopäätös. Naiset ovat totisempia kuin miehet. Ja tämän olen huomannut myös muutenkin. Tämä tältä erää täältä tähän.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Terve taas. Raportoin illanvietostani. Kiinnostaa se ketään tai ei.
Jurripäivitykset on aina kiinnostavia.

Itse tullut tässä pääsiäisenä brenkuteltua enemmän ja vähemmän, torstaina jatkojen kautta kotiin kuuden aikaan aamulla, ja viime yönä vastaava kuvio mutta kello oli kotiutuessa kahdeksan. Menee ihan hyvässä pöhnässä loppupäivä sitten kun nukkuu vaan muutaman tunnin. Darra koittaa huomenna jos on koittaakseen.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No kyllähän se karhu alas menee mikä ettei. Tosiaan täällä mennään nyt votka- linjalla ja hyvin toimii sekin. Käytiin äsken hakemassa muutamat hampparit mulle ja pojat eli koirat olivat sillä aikaa päättäneet sisustaa uudelleen eli sohvatyynyt olivat saaneet kyytiä. Tätä ei ole ennen tapahtunut eli mistäköhän nyt on tuulenut? En tiedä. Ennen kun lähdettiin hakemaan mulle noita hamppareita käytettiin koirat ulkona eli siitä ei ainakaan ollut kysymys. No vaimo siivosi riekaleet ja motkottaa nyt ihan kuin se olisi ollut mun syy. Motkottakoon ihan rauhassa, minä juon votkaa ja otan iisisti. Pojat puolestaan makaavat mun jaloissa ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan vaikka tyynyt tosiaan meni uusiksi. Jos jaksan olla ylhäällä niin yöllä voisi katsoa änäriä pienen (20-30€) betsin kera. Vaimo laittoikin juuri pesukoneen päälle eli kyllä tässä ainakin pari tuntia vielä valvotaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tätä ei ole ennen tapahtunut eli mistäköhän nyt on tuulenut?

Olivatko mahdollisesti karhukoiria? Jano voisi tässä kohdin olla selittävä tekijä, eikös esimerkiksi nuo karjalankarhukoirat ole alkujaan jalostettu Karhun tehtaille? Tai näin joku urbaanissa ympäristössä leviävä tarina saattaisi kertoa ellen olisi puujalkaa tähän paikkaan veistellyt.

Mutta joo, ilmoittaudutaan taas hetkeksi leikkiin. Tuossa tuli nelisen tuntia kierreltyä erään naispuolisen ystävän kanssa lähialueen paikkoja, juteltua syvällisiä, vedettyä viiniä ja vastaavaa. Toinen meistä sitten saa suurella todennäköisyydellä tänään naisellista lämpöä, toinen taas napsii jääkaapista ylimääräiset alkot pois. Allekirjoittanut sitten edustaa jälkimmäistä seuraa.

Jännä juttu, jotenkin ilta tuntuu menevän nuoruuden kaipuuseen. Kotiutumisen jälkeen on ämyreissä soinut parin edellisen vuosikymmenen BM. Äsken tuli puhallettua pois pölyt Immortalin Pure Holocaustista ja vissiin ihan siihen timanttisimpaan kärkeen en ikinä kyseistä orkesteria ole laskenut. Kuunneltua on toki tullut, mutta ehkä yleisemmin Pekka Pouta on kertonut kylmästä säästä kuin nämä veijarit.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Katselen tallenteena tänään Teemalta tullutta Janis Joplin-dokkaria ja siemailen punkkua, helvetin hyvä dokkari ja punkkukin on hyvää.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jep nyt mennään! Eka salilla, sit kävin saunassa ja nyt vois tsiikailla DEL:in kendopleijareita kun on betsit sisässä #Camaboom. Ainii ja bissee on ja siivet uunissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä otin perjantaina, kun oltiin kaverin mökillä rakovalkean äärellä. Loput pääsiäiäisestä piti olla selvinpäin, mut jos sitä tänään vähän tissuttelis, kun tulee tota lätkääkin. Musa soi ja pesukone keittiössä raksuttaa. Jossain vaiheessa vois väkertää jotain hyvää ruokaa tai sit olla väkertämättä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Aina kannattaa väkertää hyvää ruokaa. Onko toi väkertää muuten joku Hämeenlinnalainen sana kun en ole ennen kuullut? Hämeenlinnassa olen kerran käynyt, siis siinä linnassa. Oli ja on ihan hieno. Minulle sopii haarniska vaatteeksi koska silloin ei näy naama. Jokainen on haarniskassa komea.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En tiedä onko väkertäminen täältä lähtöisin, mutta tuskin on. Oon mä sitä kuullut käytettävän monestikin. Oon ymmärtänyt, että väkertäminen on sitä, kun tekee jotain käsillään. Runkkaamiseksi en sitä kuitenkaan miellä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Joo käsillä tekemiseen minäkin sen miellän ja ei todellakaan ole runkkaamista. Nyplääminen on. Ja näplääminen. Ei kuitenkaan väkertäminen.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vodka, Check
Limetti, Check
Jäämurska, Check
Ruokosokeri, Check
Sauna, Check
Vapaapäivä, Check


Siitä se ajatus sitten lähti.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Joo vielä olis pari. Jokunen on tässä mennyt. Muutaman vetäsin keskustassakin ja pari yhden radioaseman pippaloissa.

Oletko sä kalsareillasi sen yhden radioaseman pippaloissa? Tavallaan arvostan mutta myös vähän huolestun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös