Joo samaan ilmiöön täälläkin herättiin. Eka kuulu narahtelevia ääniä ja sen jälkeen ihan oikeasti heilu koko rakennus. Kyllähän perkele tuommoseen säikähtää. Käsittääkseni Oulu-Kuusamo-akselilla melko yleinen tapahtuma, mutta ei varmaan näin voimakkaana ihan joka päivä.Helvetti vieköön, joko oon päissään tai sitten äsken oli maanjäristys Oulun seudulla. Sohva tärisi, jolla istuin, enkä pierryt.
Sinä olet varmasti oikea mies vastaamaan minua askarruttaneeseen kysymykseen, että miksi ihmiset viitsivät juoda suuria määriä keskiolutta. Itse voin ihan mielelläni juoda olutta pullon tai kaksi janoon saunan jälkeen, terassilla tai krapulaan. Suurempi määrä olutta vain kusettaa ja siitä tulee tympeä olo, jos ei ota kyytipoikana piiskaryyppyjä.Joo heti herätessä aloin dokaamaan. Lidlistä hain 15. Eilen meni sama setti.
Suht samanlainen olo kait mulle tulee joka juomasta. Väkevistä vaan tulee pahempi krapula, varsinkin jos peräkkäisinä päivinä juo. Mistään juomasta en muutu yhtään sosiaalisemmaksi. Oikeastaan päinvastoin kun kännissä ei kehtaa mennä sössöttelemään muille kun tietää olevansa kännissä. Kiva se on jotain kitata. En mä väkeviäkään ykkösellä juo vaan silleen hitaasti maistellen.Ihmiset ovat yksilöllisiä, mutta minun kohdallani toimii näin. Jos juon kuusi keskiolutta on tympeä olo ja luulen, että jos joisin 12 keskiolutta minulla olisi tympeä ja pöhnäinen olo .
Jos taas juon pullon viiniä niin minulla on pirteä olo ja olen sosiaalinen. Kun olen juonut toisen pullon viiniä olen vielä sosiaalisempi, mutta en ihan yhtä pirteä enää.
Eli Petteri kerro minulle, mitä kivaa sinusta on kaikista alkoholijuomista juuri keskioluen juomisessa.
Kävin ostamassa 19 kaveria tälle illalle. Eiköhän me saada ihan hauska ilta vietettyä.
Mitä merkkiä?
Alkoholi ei tee pelkästään muista kauniita, vaan itsestäänkin kauniin. Tai ainakin kännissä oleva niin uskoo. Eikä edes tarvitse olla kännissä, pitää vaan itse uskoa, että on kännissä, kuten psykologian ammattilaiset ovat kiistatta todistaneet.Alkoholi teki sinustakin kauniin. Ystäviä riittää viel kämpillä mutta lopulta nekin katoaa.
Mauri-Antero, maanantaina sarja tasoihin ja Raksilan kautta välieriin! Tsemit sinne, ei ole meidänkään tilanne hyvä, vaikka sarjaa johdetaankin. Kevät on saapunut sillä HIFK sulaa aina :)
TPS-HIFK SM-Finaalisarja 1999 part 1 - YouTube Siitä hieman vuoden 1999 SM-finaalisarjaa. Tomi Kallio pelas jo tuolloin!
Mistä perkeleestä tiesit, että olen Tps:n puolella heidän ottelu sarjassaan? Taitaa Gestapo kytätä ikkunan takana.