Kalsarikänniketju

  • 5 206 133
  • 66 635

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Alkoholi jatkaa virtaamistaan, enkä edes muista sammahtaneeni tässä välissä.

Pari päivää on vielä lomaa jäljellä ja sitten pitäisi palata töihin. On siinä hyvätkin puolensa, sillä satun pitämään duunikavereistani, mutta joutuu silti taas vähän totuttelemaan.

Tsemppiä Bashar al-Assadille ja Syyrian armeijalle. Toimittakaa ne jihadistit huitsin helvettiin.
Syyrian kansallislaulu
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei ole helppoa pistää putkea poikki. Jostain toukokuusta asti yrittänyt ja nyt on tammikuu. No en jaksa miettiä. Nautitaan vaan. Ei tippaan huku eikä ämpäri tapa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo ei ole helppoa pistää putkea poikki. Jostain toukokuusta asti yrittänyt ja nyt on tammikuu. No en jaksa miettiä. Nautitaan vaan. Ei tippaan huku eikä ämpäri tapa.

Ei olisi vaikeaa olla selvinpäin, jos olisi syy siihen. Tiedän siitä, että olen silloin ollut, kun on ollut syy.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei olisi vaikeaa olla selvinpäin, jos olisi syy siihen. Tiedän siitä, että olen silloin ollut, kun on ollut syy.
Joo mä kanssa. Kaikki tärkeät jutut on hoidettu, mitä nyt välillä vähän krapulassa. Nettikilpailuharrastuksesta tulee vähän väliä kutsuja joihinkin kissanristiäisiin ja niitä nyt välillä on jäänyt väliin. Ylihuomenna olisi seuraava, mutta sinne oon menossa. Tarantinon uusimman leffan ennakkonäytös.
 
Viimeksi muokattu:

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Ei olisi vaikeaa olla selvinpäin, jos olisi syy siihen. Tiedän siitä, että olen silloin ollut, kun on ollut syy.

Jep, näin työssäkäyvänä puolierakkona tämä kysymys käy välillä mielessä. Miksi en joisi? Rahaa on ryypätä, ryyppääminen ei juurikaan häiritse työntekoa, joten ryyppäämiseen riittää tulevaisuudessakin massia.

Ei ole omaa perhettä, joka kärsisi juomisestani. Alkoholi rentouttaa ja rauhoittaa. Tekee varmasti hallaa sisäelimilleni pidemmän päälle, mutta hyötyihin nähden se on mielestäni pieni paha.

Olisi silti ihan helvetin helppoa olla juomatta, mikäli siihen olisi läheisestä riippuva syy.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä kalsaroin, mä kalsaroin, huraa huraa!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On ollut lauantaista asti pelkkää paskaa ja kun tänään sain viimeinkin hoidettua itsestä riippumattomatkin asiat kuntoon, niin päätin riipasta kunnon kännin tänään. Muutaman oluen siis huitasen naamariin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On ollut lauantaista asti pelkkää paskaa ja kun tänään sain viimeinkin hoidettua itsestä riippumattomatkin asiat kuntoon, niin päätin riipasta kunnon kännin tänään. Muutaman oluen siis huitasen naamariin.
Hyvä suunnitelma! Itse juon vain koska on tylsää. Ja koska kävin työkkärissä tänään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
The Nationalin Hiigh Violet soi ja Kukkoa juodaan taustalla pyörii Halloween. Kaikki on siis melkein hyvin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nopeasti kylmeni kaljat tuolla ulkona. No hieman nyt oli kylmä keli pussikaljotella, mutta pari tempasin kun keskustassa huvikseni käppäilin. Nyt himassa lisää ja telkusta leffaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt katsotaan kisoja kalsarit jalassa ja pohditaan mennäänkö kuitenkin pubiin illan pääottelua varten. Kyllähän se kannattaisi mennä. Ei voi käydä niin, että ei jotenkin muka jaksaisi. Kisapubiin on vaan hieman matkaakin, mutta olisihan se varmaankin vaivan arvoista.
 

Mr Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Iisalmen Peli-Karhut, KuPS , PK-37
joo tässä parit ale kokit nauttinu ja vielä parit ale kokit aattelin nauttia pelistriimejä katellen. Nyt menossa Twitch

Linkki Twitch.tv
 

Snagari

Jäsen
Laitetaanko homma ns. käyntiin. Koko ilta kalsarointia, äsken tein hyvät sapuskat ja nyt jatketaan laadukkaalla juomalla. Muutama bisse ja muutama sitäkin maukkaampi GT. Musiikkia tarjoilee The Outfield. Rakkaus antaa odottaa, mutta kiire ei ole. Kohtuu nuoria tässä ollaan vaikka taas uusi syntymäpäivä häämöttää kulman takana. Mitäs ukot? https://www.youtube.com/watch?v=c0F_G05pSYo
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olenko erheellinen ja epäonnistunut. Asun uudessa kaupungissa ja reitit eivät ole vielä selviä, tässä näitä vasta opetellaan. Tai siis minulle uudessa sitissä, onhan tämä kaupunki kai rakennettu ennen kuin saavuin tänne pari viikkoa sitten.

Tarkoitukseni oli mennä kisapubiin ja kipitin täysillä juna-asemalle vain huomatakseni, että tuollahan se on, mutta junaan ei enää ehdi. Jos olisi jäänyt odottamaan seuraavaa junaa olisin aikaisintaan ehtinyt puoliajalle. Parempi oli siis vetäytyä kalsareihin ja uskoa, että varmasti jossain on joku ottelu vielä minuakin odottamassa.

Taksikuskilta jäi nyt ehkä keikka saamatta, mutta eihän se taas toisaalta voi olla minun syyni.
 

Snagari

Jäsen
Tarkoitukseni oli mennä kisapubiin ja kipitin täysillä juna-asemalle vain huomatakseni, että tuollahan se on, mutta junaan ei enää ehdi. Jos olisi jäänyt odottamaan seuraavaa junaa olisin aikaisintaan ehtinyt puoliajalle. Parempi oli siis vetäytyä kalsareihin ja uskoa, että varmasti jossain on joku ottelu vielä minuakin odottamassa.
Utelen kalsaripäissäni, jotta mihin matsiin olit menossa?
 

A Siente

Jäsen
En ole tainnut kokeilla, mutta kaikenlaista sekamehua on vodkan (viinan) kanssa tullut juotua. Oudolta tuntuu että ananas olisi jotenkin erityisen huono vaihtoehto. Kai se sitten on.

Ei se erityisen huono ole, mutta hieman pistävä maku. Sellanen et juo, mutta joisi mielummin jotain muuta. En kauheasti tykkää ananasmehusta edes raakana. Nytkin oli tarkoitus ostaa ananas-mandariini mehua, mutta eihän se nyt ihan onnistunut.

Ural Mocca + maito on muuten ihan vitun paljon parempaa kuin baarissa myytävä valkovenäläinen.
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
8 vuotta sitten sain tänne kirjoitusoikeudet. Sitä ennen olin pari vuotta lukenut palstaa. Join salaa vanhempieni luona kalsarikännejä (3-5 kaljaa) voidakseni kirjoittaa tähän ketjuun. Ja ajattelin miten olisi "maailman näteintä" jos joku kirjoittaisi minusta (siis oikealla nimelläni) tänne ja kehuisi/haukkuisi mua. Sekin tapahtui, mutta niin sitä maailma heittelee että ei se enää olekkaan maailman näteintä. Eikä oikeastaan koskaan ollutkaan. Miksei voitais olla vielä alaikäisiä? https://www.youtube.com/watch?v=oHdblBk2lhA&index=9&list=PL8611515E97C2FEB1
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Utelen kalsaripäissäni, jotta mihin matsiin olit menossa?

Tässä naapurimaa Puolassa kalsaroidaan, niin ihan näiden omia EM-kisoja käsipallossa. Katsoin vähän kisastudiota ja onhan se paljon mielenkiintoisempaa seurata, kun ei tajua sanaakaan, mutta selvästi on asiallista asiaa.

Nyt vain paikallista diskomusiikkia, ihan yhtä paskaa kuin Itämeren toisella puolellakin.

En kauheasti tykkää ananasmehusta edes raakana. Nytkin oli tarkoitus ostaa ananas-mandariini mehua, mutta eihän se nyt ihan onnistunut.

Olen käynyt joskus maissa missä joku tuore ananasmehu on normi ja kaikkien pitäisi tykätä siitä. Entäs jos se nyt on vain pahanmakuista. Miksi kaikkien pitäisi tykätä siitä paskasta, kertokaa. Miksi on oikein tykätä tai ei tykätä jostain, mutta ananaksesta kaikki tykkää.

Muistaakseni sitä ei edes kasva Suomessa eli kaikki on tuontitavaraa.
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Tässä naapurimaa Puolassa kalsaroidaan, niin ihan näiden omia EM-kisoja käsipallossa. Katsoin vähän kisastudiota ja onhan se paljon mielenkiintoisempaa seurata, kun ei tajua sanaakaan, mutta selvästi on asiallista asiaa.

Nyt vain paikallista diskomusiikkia, ihan yhtä paskaa kuin Itämeren toisella puolellakin.
Mielenkiintoinen paikka, on tullut sen verran useasti käytyä että ymmärrän kyllä. Omasta musiikistaan tykkäävät kovasti, varsinkin räpistä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielenkiintoinen paikka, on tullut sen verran useasti käytyä että ymmärrän kyllä. Omasta musiikistaan tykkäävät kovasti, varsinkin räpistä.

Oletko sitä nuorempaa sukupolvea mille räppi on kaikki kaikessa. Kyllä tästä hienosta urheilumaasta löytyy urheilijoiden lisäksi myös oikeita muusikoita. Diskoa kuunnellaan vain tunnelman luomiseksi, musiikin kanssa sillä/tällä ei ole mitään tekemistä.
 

Snagari

Jäsen
Oletko sitä nuorempaa sukupolvea mille räppi on kaikki kaikessa. Kyllä tästä hienosta urheilumaasta löytyy urheilijoiden lisäksi myös oikeita muusikoita. Diskoa kuunnellaan vain tunnelman luomiseksi, musiikin kanssa sillä/tällä ei ole mitään tekemistä.
Itselleni räppi ei oikein edes uppoa. Mutta sen verran on kokemusta sen maan nuorista aikuisista että nimenomaan puolainen räppi on se mitä kuunnellaan ja mistä ollaan ylpeitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös