Kohta mennään taas, kun kaveri tulee kohta poikkeemaan ja tuo vähän viron tuliaisina vehnäbissee varastoon. Jospa sitä änäriä tsiikailis...
Aika nössöltä kuulostaa tuollainen kynttilöiden polttaminen. Vai ootko joku homo hä? Noh, mulla on oranssinen suolalamppu lähes aina päällä, nytkin on. Se on vähän niin kuin kynttilä. Tuoksua siitä ei tule, mutta ainahan sitä voi vaikka itse tuottaa tuoksuja tuomaan tunnelmata.Kynttilöitäkin sytyttelin niin johan tuli tunnelmaa..
Kauankohan lie kenenkin työputki on kestänyt.
Tekisipä mieleni ostaa liput festareille tuonne isoon pritanniaan, muttei taida uskaltaa, kun akseli ruusu ei ole vielä vahvistanut osallistumistaan karkeloihin. Maksaisin kyllä ihan rahaa, jos näkisin akselin ja slashin samalla lavalla. Kiitos.
Huomenna aamulla vahvistetaan.
Onko siulla ajankohtaa laittaa. Siis kellonaikaa, niin tietää olla hereillä siihen aikaan, kun pitää pistää kortti vinkumaan. Turmion kätilöiden "seurassa" vietetään pikkupäissään tätä iltaa.
OK. kiitos.Klo 9.30, mutta eihän liput silloin vielä tule myyntiin vaan asiasta ainoastaan tiedotetaan.
OK. kiitos.
...
Liput tosiaan ovat jo myynnissä, vaikka se viimeinen paikka on vielä täyttämättä:
Buy tickets for Reading Festival Weekend Instalment Plan 2016 at Richfield Avenue, Reading
Olen muuten kerran ollut Readingin asemalla iltapäivällä menossa lontooseen junalla samaan aikaan kun tuo kurainen ja humalainen, kumisaappaat jalassa tungeksiva festarikansa oli myös saapunut asemalle. Juna-aseman seutu oli täynnä jengiä, jotain 100m lähemmäksi asemaa ei päässyt ja matka lontooseen olisi ottanut ehkä 6 tuntia. Viisi tuntia pelkästään asemalle pääsyyn. En suosittele kenelekään, itsekin otin taksin lontooseen.