Kalsarikänniketju

  • 5 220 381
  • 66 665
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Aamulla tissuttelin, sen jälkeen menin pihalle hommiin. Sen jälkeen tissuttelin lisää. Tein lisää hommia pihalla, jonka jälkeen tissuttelin. Kävin vanhempien koiran kanssa kävelyllä jonka jälkeen tissuttelin. Tissuttelun jälkeen korjasin naapurin ukon ski-don. Sen jälkeen tissuttelin. Kävin saunassa ja olen tissutellut illan sen jälkeen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kannattaako tähän edes kertoa millaista oli helsinkiläisessä pubissa? Onhan se vieläkin auki, mutta mielummin aletaan valmistautua Boxing Dayn urheilutarjontaan.

Jos olitte hereillä koulussa silloin kun maantietoa opetettiin, niin tiedätte, että itäisellä pallonpuoliskolla alkaa olla jo täysi tohina.

(Maikkari muuten ainakin käytti boxing day -termiä jossain mainoksessaan. Kuinka kauan tuota on tapahtunut?)
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Pernaanveke, kerro toki. Joskus vetreänä nuorena pari viikkoa kiersin kallion pubeja. Oli kyllä mukavat viikot ne.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No siis joku aavistuksen (eli aika paljon) vanhempi blondirouva tuli siihen juttelemaan. Ajattelin heti, että onko tämä nyt se kohta mistä isot pojat aina, siis aina, AINA, puhuu. Eli joulupäivänä baarista saa kyllä pillua.

Eipä tietenkään, kun myöhemmin selvisi hänen olevan vakaassa parisuhteessa ja tiesi kaverini ja tuli siksi juttelemaan. Odotteli vain miestään saapuvaksi ja oli kai tylsää tai jotain.

Jäämme odottamaan sitä joulua milloin joku vapaa nainen haluaisi jutella kanssani.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo. Kyllä tuo aika tutulta kuulostaa. Silloin ku kalloissa sen ajan pyörin siellä oli ainakin laadukkaita thaikkuhieroimoita.Lieneekö enään. Maksoin mä mulle ja kaverille jonku 300e setin siellä ja kivaa meillä oli. Ei olluit naisen ukot kyselemässä mitään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei olluit naisen ukot kyselemässä mitään.

Eivät tokikaan kysy, mutta jos kerran elämässään saisi ilmaiseksi. Eikä sen nyt olisi pakko olla edes joulu. Jos vaikka jonain päivänä.

Sitten kun se ei kuitenkaan toteudu, niin käydään töissä ja maksetaan laskut niin kuin kuka tahansa normaali-ihminen.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onpas ikävää. Oispa saanu ees pilluu
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aamusta asti kitannut kaljaa, mutta ei tää kilahda päähän. Rahat takas!

En ole vielä kertonut, että hain äsken Tallinnasta lonkerolaatikon. Joku mies oli kassalla myymässä ja siitä syystä pitäisi saada rahat takaisin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo aamusta asti oon kitannut. Puolitoista oli jäänyt eiliseltä. No Lidlistä hain laatikollisen. Paskapaperiakin piti ostaa, mutta unohtui. Pakko vissiin hakea kebabbi kun kohta tulee nälkä. Hitto vaan kun askel heittää. Aamulla jo katselivat postissa että mikä jätkä tää on.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Täyden lastin hain...

Illalla tulee pari kaveria istumaan iltaa, hoidan tarjoilut. Kyllä tämä poika kaikki viulut maksaa.

Kannattaa niiden tullla ajoissa jos haluaa muutakin ku kokista juoda.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tjaa tää uus vuos vaihtuu ilmeisesti pienessä kuumeessa himassa, mutta ei estä pientä tissuttelua... Tai siis sen verran on kohmeloinen olo et ei viitti mihinkään lähtee, mutta kotona voi vähän lämpöstä ottaa ja viiniä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vähän kaljaa junnukiekon ohessa ja nyt yksi jallukola. Olisi kait sitä voinut kaverillekin mennä, kun oikein kysyttiin, mutta joskus on vaan sellaisia päiviä ettei oikein jaksa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Tukka (se millin sänki) on taipunut pikkuhiljaa taakse illan hissukseen törpöttelystä ja lienee aika hiipiä punkkaan muutaman tunnin sisään, mutta saa nyt nähdä. Kiitän luojaani, ettei ikuinen oravanpyörä kutsu, vaan saan elää ja olla ihan ikiomilla säännöillä. Lapinlahden lintuja lainaten-kyllä elämä on ihanaa....
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No niin, viimeinkin viimeinen soturi taisi tuonne kyykätä. Olen isäntänä näissä juhlissa ja osaan käyttäytyä ja sauna on lämpimänä ja juomaa on.

Pyyhe päällä mennään ja kohta takaisin löylyihin. Uskotte tai ette, mutta en ole ikävä isäntä. Hieman tuossa joutui ehkä tehdä ohjaustyyppistä neuvontaa mistä se sänky löytyyy.

Onko isännällä kivaa, jos kaikki on muualla. En tiedä, mutta saa ainakin hetken olla rauhassa. Puita pitäisi ehkä kohta hakea, mutta sitä varten on taskulamppu, siis se Maglight mihin on juuri vaihdettu patterit.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No muna kädessä katselen teinityttöjen videoita. Mitä sitten häh? No ei seiso. Mitä sitten häh? Joo en ole selvin päin. Ihan sama. Lisää kaljaa mahaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No muna kädessä katselen teinityttöjen videoita. Mitä sitten häh? No ei seiso. Mitä sitten häh? Joo en ole selvin päin. Ihan sama. Lisää kaljaa mahaan.

Diggaan susta kyllä noin muuten ja sun jutuista, mutta nyt menit metsään ja näin käy meille kaikille välillä. Laita vaan lisää kaljaa mahaan, mutta jätä teinitytöt rauhaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Diggaan susta kyllä noin muuten ja sun jutuista, mutta nyt menit metsään ja näin käy meille kaikille välillä. Laita vaan lisää kaljaa mahaan, mutta jätä teinitytöt rauhaan.
No jätänhän mä. Filmiltä vaan katselen. Ja sitä paitsi nineteen on viimeinen teen. Joo en ole mikään Seppo Räty. Tai no oon kun peilistä katson. Ei saamari sentään.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No jätänhän mä. Filmiltä vaan katselen. Ja sitä paitsi nineteen on viimeinen teen. Joo en ole mikään Seppo Räty. Tai no oon kun peilistä katson. Ei saamari sentään.

No nineteen menee mullekin, ei siinä mitään . Mutta mä en kyllä kelpaa nineteenelle, että koskematta jää. Ei ne ymmärrä, että vanha mies osaa juttuja joista nuorempi mies ei edes tiedä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Levolle lasken luojani
Armias ole suojani
Jos sijaltain en nousisi
Anna taivaissa tai missä tahansa kaljaa tai edes pimppiä. Anna mulle 12 neitsyttä ja repullinen Nobelaneria. Mä lupaan kohdella niitä hyvin ja rakastaa kaikkia. Anna kerran vielä pystytissiä pliis. Mä pistän korkin kiinni. No en nyt tänään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän tämä nyt vaikeaa ole, kun ennenkin tehty, mutta ihme kiukuttelua ennen kuin takkaan sai tulen. Onkohan niillä maalaisilla hauskaa, kun ne siellä sytyttelee ja nauraa stadilaisille. Vaikeus johtui kunnon sytykkeiden puutteesta, mutta niitähän varmaan saa ostaa moottoritieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös