Kiitos tarjouksesta, mutta tosiaan jäötän kaikki juhlinnat väliin kuumeilun takia. Kaljaa toki juo peliä katsellessaTervetuloa. Sauna on lämmin!
Kiitos tarjouksesta, mutta tosiaan jäötän kaikki juhlinnat väliin kuumeilun takia. Kaljaa toki juo peliä katsellessaTervetuloa. Sauna on lämmin!
No muna kädessä katselen teinityttöjen videoita. Mitä sitten häh? No ei seiso. Mitä sitten häh? Joo en ole selvin päin. Ihan sama. Lisää kaljaa mahaan.
No jätänhän mä. Filmiltä vaan katselen. Ja sitä paitsi nineteen on viimeinen teen. Joo en ole mikään Seppo Räty. Tai no oon kun peilistä katson. Ei saamari sentään.Diggaan susta kyllä noin muuten ja sun jutuista, mutta nyt menit metsään ja näin käy meille kaikille välillä. Laita vaan lisää kaljaa mahaan, mutta jätä teinitytöt rauhaan.
No jätänhän mä. Filmiltä vaan katselen. Ja sitä paitsi nineteen on viimeinen teen. Joo en ole mikään Seppo Räty. Tai no oon kun peilistä katson. Ei saamari sentään.
Kymmentä vaille yhdeksän päätin ryypätä tänäänkin ja kiireellä lähikauppaan. Hitto vaan kun se halvin eli nykyään Karjala oli loppu ja Koffikin oli yllättäen 1.65 tai jotain niin erilaisia puolen litran tölkkejä mätin korin täyteen. Ajattelin että nyt on hyvää, mutta paskalta vaan suurin osa maistuu. IPA sitä ja tätä blaa blaa. Perseestä. Nobelaner on paljon parempaa. Ja rahat meni. Joo tiistaina vasta pitää olla skarppina.
No kuka muka pystyy nukkumaan jos kämpässä on juomatonta kaljaa. Ihme friikki. Sama jätkä varmaan kävelee vetten päällä ja sitten tulisilla hiilillä ja nukkuukin jollain piikkimatolla. Ja harrastuksena varmaan työntelee ruostuneita rautanauloja penikseensä.