Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 524
  • 66 778

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo aamusta asti oon kitannut. Puolitoista oli jäänyt eiliseltä. No Lidlistä hain laatikollisen. Paskapaperiakin piti ostaa, mutta unohtui. Pakko vissiin hakea kebabbi kun kohta tulee nälkä. Hitto vaan kun askel heittää. Aamulla jo katselivat postissa että mikä jätkä tää on.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Täyden lastin hain...

Illalla tulee pari kaveria istumaan iltaa, hoidan tarjoilut. Kyllä tämä poika kaikki viulut maksaa.

Kannattaa niiden tullla ajoissa jos haluaa muutakin ku kokista juoda.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tjaa tää uus vuos vaihtuu ilmeisesti pienessä kuumeessa himassa, mutta ei estä pientä tissuttelua... Tai siis sen verran on kohmeloinen olo et ei viitti mihinkään lähtee, mutta kotona voi vähän lämpöstä ottaa ja viiniä.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Vähän kaljaa junnukiekon ohessa ja nyt yksi jallukola. Olisi kait sitä voinut kaverillekin mennä, kun oikein kysyttiin, mutta joskus on vaan sellaisia päiviä ettei oikein jaksa.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Tukka (se millin sänki) on taipunut pikkuhiljaa taakse illan hissukseen törpöttelystä ja lienee aika hiipiä punkkaan muutaman tunnin sisään, mutta saa nyt nähdä. Kiitän luojaani, ettei ikuinen oravanpyörä kutsu, vaan saan elää ja olla ihan ikiomilla säännöillä. Lapinlahden lintuja lainaten-kyllä elämä on ihanaa....

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No niin, viimeinkin viimeinen soturi taisi tuonne kyykätä. Olen isäntänä näissä juhlissa ja osaan käyttäytyä ja sauna on lämpimänä ja juomaa on.

Pyyhe päällä mennään ja kohta takaisin löylyihin. Uskotte tai ette, mutta en ole ikävä isäntä. Hieman tuossa joutui ehkä tehdä ohjaustyyppistä neuvontaa mistä se sänky löytyyy.

Onko isännällä kivaa, jos kaikki on muualla. En tiedä, mutta saa ainakin hetken olla rauhassa. Puita pitäisi ehkä kohta hakea, mutta sitä varten on taskulamppu, siis se Maglight mihin on juuri vaihdettu patterit.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No muna kädessä katselen teinityttöjen videoita. Mitä sitten häh? No ei seiso. Mitä sitten häh? Joo en ole selvin päin. Ihan sama. Lisää kaljaa mahaan.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No muna kädessä katselen teinityttöjen videoita. Mitä sitten häh? No ei seiso. Mitä sitten häh? Joo en ole selvin päin. Ihan sama. Lisää kaljaa mahaan.

Diggaan susta kyllä noin muuten ja sun jutuista, mutta nyt menit metsään ja näin käy meille kaikille välillä. Laita vaan lisää kaljaa mahaan, mutta jätä teinitytöt rauhaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Diggaan susta kyllä noin muuten ja sun jutuista, mutta nyt menit metsään ja näin käy meille kaikille välillä. Laita vaan lisää kaljaa mahaan, mutta jätä teinitytöt rauhaan.
No jätänhän mä. Filmiltä vaan katselen. Ja sitä paitsi nineteen on viimeinen teen. Joo en ole mikään Seppo Räty. Tai no oon kun peilistä katson. Ei saamari sentään.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No jätänhän mä. Filmiltä vaan katselen. Ja sitä paitsi nineteen on viimeinen teen. Joo en ole mikään Seppo Räty. Tai no oon kun peilistä katson. Ei saamari sentään.

No nineteen menee mullekin, ei siinä mitään . Mutta mä en kyllä kelpaa nineteenelle, että koskematta jää. Ei ne ymmärrä, että vanha mies osaa juttuja joista nuorempi mies ei edes tiedä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Levolle lasken luojani
Armias ole suojani
Jos sijaltain en nousisi
Anna taivaissa tai missä tahansa kaljaa tai edes pimppiä. Anna mulle 12 neitsyttä ja repullinen Nobelaneria. Mä lupaan kohdella niitä hyvin ja rakastaa kaikkia. Anna kerran vielä pystytissiä pliis. Mä pistän korkin kiinni. No en nyt tänään.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän tämä nyt vaikeaa ole, kun ennenkin tehty, mutta ihme kiukuttelua ennen kuin takkaan sai tulen. Onkohan niillä maalaisilla hauskaa, kun ne siellä sytyttelee ja nauraa stadilaisille. Vaikeus johtui kunnon sytykkeiden puutteesta, mutta niitähän varmaan saa ostaa moottoritieltä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kymmentä vaille yhdeksän päätin ryypätä tänäänkin ja kiireellä lähikauppaan. Hitto vaan kun se halvin eli nykyään Karjala oli loppu ja Koffikin oli yllättäen 1.65 tai jotain niin erilaisia puolen litran tölkkejä mätin korin täyteen. Ajattelin että nyt on hyvää, mutta paskalta vaan suurin osa maistuu. IPA sitä ja tätä blaa blaa. Perseestä. Nobelaner on paljon parempaa. Ja rahat meni. Joo tiistaina vasta pitää olla skarppina.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kymmentä vaille yhdeksän päätin ryypätä tänäänkin ja kiireellä lähikauppaan. Hitto vaan kun se halvin eli nykyään Karjala oli loppu ja Koffikin oli yllättäen 1.65 tai jotain niin erilaisia puolen litran tölkkejä mätin korin täyteen. Ajattelin että nyt on hyvää, mutta paskalta vaan suurin osa maistuu. IPA sitä ja tätä blaa blaa. Perseestä. Nobelaner on paljon parempaa. Ja rahat meni. Joo tiistaina vasta pitää olla skarppina.

Joissain kaupoissa tosiaan on tuo Koff 1,65e, mutta sitten vaihdetaan kauppaa. Eikä Karjalaa osteta. Eikö nämä juuri vähän aikaa sitten käyty läpi.

Onneksi tämä oli vain tasoittelupäivä, kun seitsemän tunnin päästä pitää olla skarppina. Tietenkin hassu ensimmäinen työpäivä tulossa, kun ei kuitenkaan mitään tapahdu ja kohtahan on taas pyhäpäivä.

Ihme touhua, kun tuo hurripeli pelataan keskellä päivää. Syyhän on toki se, että jenkeissä saadaan sitten prime time. Tuossa nyt vain mallikkaasti unohdetaan, että jenkeissä ei jääkiekko ketään kiinnosta ja kanukit on jo ulkona kisoista. Eipä taas mitenkään osaisi itse paremmin.

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Kerrankin oli skumpat kylmässä oikealla hetkellä :) Nyt loppu kylmät juomat, joten pari kopsua kahden tähden jallua juhlaputelista ja sitten kertomaan vaimolle illan tulos. Saattoi se ehkä kuulla tapahtumat yläkertaan...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kuka muka pystyy nukkumaan jos kämpässä on juomatonta kaljaa. Ihme friikki. Sama jätkä varmaan kävelee vetten päällä ja sitten tulisilla hiilillä ja nukkuukin jollain piikkimatolla. Ja harrastuksena varmaan työntelee ruostuneita rautanauloja penikseensä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No kuka muka pystyy nukkumaan jos kämpässä on juomatonta kaljaa. Ihme friikki. Sama jätkä varmaan kävelee vetten päällä ja sitten tulisilla hiilillä ja nukkuukin jollain piikkimatolla. Ja harrastuksena varmaan työntelee ruostuneita rautanauloja penikseensä.

Mielenkiintoinen näkemys. Itse ainakin nukun aivan helvetin paljon paremmin ja hyvin, jos tietää, että herätessä voi heti korkata.

Liskojen pelossa nukkumaanmeno saattaa olla aivan riittävän ahdistava kokemus joka tapauksessa, niin tieto siitä kuinka tämä vielä hyväksi muuttuu rentouttaa ja auttaa nukahtamaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitääkö sitä nyt olla niin saatanan selvin päin joka ikinen päivä. Niin kuin nyt tänään esimerkiksi ja kaikki muutkin päivät. Katselkaa ihmisiä metrossa ja tuolla kylillä. Miks kaikki kävelee niin suoraan. No pistäähän se väkisinkin silmään. Miksi pitää pönöttää. Antaa askeleen vaan heittää ja nauttikaa elämästä. Olkaa parempia kuin ne muurahaiset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy