Heinekenia tarttu maitokaupasta mukaan kans.
No jos ei maitoa tarttunut maitokaupasta, siitä kun pohditaan toisessa ketjussa. Kävin täydentämässä varastot ja ostamassa ravintoa mitä voisi kohta laittaa pannulle.
Tapahtui erhe, ostin jonkun säilykepurkin mitä ajattelin käyttää tuohon tulevaan mömmöön. Siinä tavaroita pakatessa se meni rikki, se hajosi saatuaan jonkun osuman. Ei mitään draamaa tässä, kävin sitten ostamassa kioskilta toisen, mutta jonkun ihan erilaisen purkin, vaikka kenties vastaavan.
En ostanut enää samasta, koska olivat juuri menossa kiinni. Mikähän helvetin liikeidea on laittaa marketti kiinni klo 21 maassa missä saa myydä viinaa 24/7. Tietenkään en epäile hetkeään pukumiesten ekseleitä mitä kannattaa tai ei kannata tehdä.
Mikä maa kyseessä?
Joo ei ole helppoa pistää putkea poikki. Jostain toukokuusta asti yrittänyt ja nyt on tammikuu. No en jaksa miettiä. Nautitaan vaan. Ei tippaan huku eikä ämpäri tapa.
Joo mä kanssa. Kaikki tärkeät jutut on hoidettu, mitä nyt välillä vähän krapulassa. Nettikilpailuharrastuksesta tulee vähän väliä kutsuja joihinkin kissanristiäisiin ja niitä nyt välillä on jäänyt väliin. Ylihuomenna olisi seuraava, mutta sinne oon menossa. Tarantinon uusimman leffan ennakkonäytös.Ei olisi vaikeaa olla selvinpäin, jos olisi syy siihen. Tiedän siitä, että olen silloin ollut, kun on ollut syy.
Ei olisi vaikeaa olla selvinpäin, jos olisi syy siihen. Tiedän siitä, että olen silloin ollut, kun on ollut syy.
Hyvä suunnitelma! Itse juon vain koska on tylsää. Ja koska kävin työkkärissä tänään.On ollut lauantaista asti pelkkää paskaa ja kun tänään sain viimeinkin hoidettua itsestä riippumattomatkin asiat kuntoon, niin päätin riipasta kunnon kännin tänään. Muutaman oluen siis huitasen naamariin.