Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 019
  • 66 778

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se hyvä olla tällainen pikkumies niin vähempikin määrä kaljaa kilahtaa päähän. Tuskin näin miedossa juomassa hirveästi mitään terveyshaittojakaan on. Pappavainaakin suostui ottamaan lääkettä vasta yli 90-vuotiaana. Tai no muistan mä kun se meni muka marjoja poimimaan kun pumpusta otti. Hitto käveli sen verran metsään ettei muut näe ja jonkun puun alla irvisteli. Nykyään on miehet puuta. Flunssaankin ottavat rokotteen.

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Tommasi amarone classico 2012 katkaisi tipattoman tammikuun. Säälittävä ja huonosti perusteltu idea olla juomatta kuukauteen, kun kaapissa makaa huippupunkkua.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mukana! Taas... Just saunasta tulin ja nyt vois avata tuon kuiva omena saunasidukan (onks vähe homppelia mojtööhh) ja sit Heinekenia tarttu maitokaupasta mukaan kans.

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Captain omenasiideri on vähän homahtava yhdistelmä. Kaikki on mukan en ala giuzaamaan. Jotain fressiä musaa kellään ennen wild cardia? Camaaa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Panin HK:n sinistä uuniin, täytteenä sipulia ja jalapenoa sekä emmentaljuustoa. Vittu mä oon äijä ja läski!

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Heinekenia tarttu maitokaupasta mukaan kans.

No jos ei maitoa tarttunut maitokaupasta, siitä kun pohditaan toisessa ketjussa. Kävin täydentämässä varastot ja ostamassa ravintoa mitä voisi kohta laittaa pannulle.

Tapahtui erhe, ostin jonkun säilykepurkin mitä ajattelin käyttää tuohon tulevaan mömmöön. Siinä tavaroita pakatessa se meni rikki, se hajosi saatuaan jonkun osuman. Ei mitään draamaa tässä, kävin sitten ostamassa kioskilta toisen, mutta jonkun ihan erilaisen purkin, vaikka kenties vastaavan.

En ostanut enää samasta, koska olivat juuri menossa kiinni. Mikähän helvetin liikeidea on laittaa marketti kiinni klo 21 maassa missä saa myydä viinaa 24/7. Tietenkään en epäile hetkeään pukumiesten ekseleitä mitä kannattaa tai ei kannata tehdä.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No jos ei maitoa tarttunut maitokaupasta, siitä kun pohditaan toisessa ketjussa. Kävin täydentämässä varastot ja ostamassa ravintoa mitä voisi kohta laittaa pannulle.

Tapahtui erhe, ostin jonkun säilykepurkin mitä ajattelin käyttää tuohon tulevaan mömmöön. Siinä tavaroita pakatessa se meni rikki, se hajosi saatuaan jonkun osuman. Ei mitään draamaa tässä, kävin sitten ostamassa kioskilta toisen, mutta jonkun ihan erilaisen purkin, vaikka kenties vastaavan.

En ostanut enää samasta, koska olivat juuri menossa kiinni. Mikähän helvetin liikeidea on laittaa marketti kiinni klo 21 maassa missä saa myydä viinaa 24/7. Tietenkään en epäile hetkeään pukumiesten ekseleitä mitä kannattaa tai ei kannata tehdä.

Mikä maa kyseessä?

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Ny perniksellä on hajonnu purkki mutta tilalle on uus samanlainen mutta eri sisältö. Kaikki voitti. Kioski kans. Ny duunaamaan sitä mitä ikinä oli pannulle menossa. Camaa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Join pullon punkkua ihan vaan janojuomana. Ettei tulisi mistään vittuiluja mistään tipattomista. Muuten en olisi mitään alkoholeja juonut.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kaikki loppuu aikanaan. Lähtien olemassaolosta, päättyen olemassaolemattomuuteen? Vai oliko se päinvastoin?

Eihän tässä nyt loppujen lopuksi ole mitään helvetin järkeä, mutta yhdessä me elävät olennot kärsimme tästäkin paskasta, halusimme tai emme.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikä maa kyseessä?

Puola. Ei 24/7 kauppoja joka nurkassa ole ollenkaan, mutta riittävästi kuitenkin.

Itse asiassa, nyt kun on vähän päässyt paikallisten kanssa juttelemaan, niin onhan maa täynnä ihmeellisiä lakeja. Ehkä kaupan on vain mentävä kiinni, ei taida Suomessakaan olla montaa päivää siitä, kun piti vain mennä kiinni jonkun typerän lain perusteella.

Yksi suosikeistani on vuokralaisen häätämisen mahdottomuus, vaikka ei maksaisi vuokriaan. Totta se on, kun se on eri paikoista vahvistettu. Uskomaton meno, taitaa olla Igorille ja Borikselle paljon hommia, kun laki ei vain auta ja vuokralainen nauraa partaansa.

Viimeksi muokattu:

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Alkoholi jatkaa virtaamistaan, enkä edes muista sammahtaneeni tässä välissä.

Pari päivää on vielä lomaa jäljellä ja sitten pitäisi palata töihin. On siinä hyvätkin puolensa, sillä satun pitämään duunikavereistani, mutta joutuu silti taas vähän totuttelemaan.

Tsemppiä Bashar al-Assadille ja Syyrian armeijalle. Toimittakaa ne jihadistit huitsin helvettiin.
Syyrian kansallislaulu

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei ole helppoa pistää putkea poikki. Jostain toukokuusta asti yrittänyt ja nyt on tammikuu. No en jaksa miettiä. Nautitaan vaan. Ei tippaan huku eikä ämpäri tapa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo ei ole helppoa pistää putkea poikki. Jostain toukokuusta asti yrittänyt ja nyt on tammikuu. No en jaksa miettiä. Nautitaan vaan. Ei tippaan huku eikä ämpäri tapa.

Ei olisi vaikeaa olla selvinpäin, jos olisi syy siihen. Tiedän siitä, että olen silloin ollut, kun on ollut syy.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei olisi vaikeaa olla selvinpäin, jos olisi syy siihen. Tiedän siitä, että olen silloin ollut, kun on ollut syy.
Joo mä kanssa. Kaikki tärkeät jutut on hoidettu, mitä nyt välillä vähän krapulassa. Nettikilpailuharrastuksesta tulee vähän väliä kutsuja joihinkin kissanristiäisiin ja niitä nyt välillä on jäänyt väliin. Ylihuomenna olisi seuraava, mutta sinne oon menossa. Tarantinon uusimman leffan ennakkonäytös.

Viimeksi muokattu:

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo

Jep, näin työssäkäyvänä puolierakkona tämä kysymys käy välillä mielessä. Miksi en joisi? Rahaa on ryypätä, ryyppääminen ei juurikaan häiritse työntekoa, joten ryyppäämiseen riittää tulevaisuudessakin massia.

Ei ole omaa perhettä, joka kärsisi juomisestani. Alkoholi rentouttaa ja rauhoittaa. Tekee varmasti hallaa sisäelimilleni pidemmän päälle, mutta hyötyihin nähden se on mielestäni pieni paha.

Olisi silti ihan helvetin helppoa olla juomatta, mikäli siihen olisi läheisestä riippuva syy.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä kalsaroin, mä kalsaroin, huraa huraa!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On ollut lauantaista asti pelkkää paskaa ja kun tänään sain viimeinkin hoidettua itsestä riippumattomatkin asiat kuntoon, niin päätin riipasta kunnon kännin tänään. Muutaman oluen siis huitasen naamariin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On ollut lauantaista asti pelkkää paskaa ja kun tänään sain viimeinkin hoidettua itsestä riippumattomatkin asiat kuntoon, niin päätin riipasta kunnon kännin tänään. Muutaman oluen siis huitasen naamariin.
Hyvä suunnitelma! Itse juon vain koska on tylsää. Ja koska kävin työkkärissä tänään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy