Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 962
  • 66 778

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi pullo pn tyhjä. Toisen alotin äsken. Minulla on myös kaksi jouluolutta. Kuulemma jouluolutta kun käskin vaimon sellaista osaa. Niissä kuintekin lukee lähiolut. Mitähän vittua nyt taas?! Pitääkö minun juoda nuo kaikki vai säästänkö huomiseen? Jos en säästä, niin pitää huomenna hakea lisää. Vein naapuriin yhden pullon viiniä ja leivoksen palkkiona joulukuusesta. En siis ole rosmo enlkä varas.

Edit: miten voi tulla nuin paljon kirjoitusvirheitä vaikka en niitä kierjoittaessa näe...?

Käyttis sitten kertoo tuliko pesäkettä ja kun tuli, niin millaisissa asennoissa. Pistitkö kakkoseen?

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittupojat minä olen päissään. Facebookissa kukaan ei enää juttele. Oletteko te puheväleissä? Strutsi @Käyttäjänimetön ei tietenkään kikkeli/hashtag/pimppihuumassaan puhua pukahda, mutta toivottasti lidlisalmonellastrutsi oli hyvää ja maistui pillulle.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
toivottasti lidlisalmonellastrutsi oli hyvää ja maistui pillulle.
Mitä vikaa on salmonellassa? Ookko joku joku salmonellarazisti? Ei tuossa paketissa lukenut, että oliko siinä mukana strutsissa pillua mukana. Syön tuon vasta joskus muutaman päivän päästä. Pilluineen päivineen, jos sitä siinä on mukana.

Mulla on joku lentokyvyttömien lintujen kausi menossa. Tänään ostin ensimmäisen kerran ikinä strutsia ja jokunen viikko sitten perustin tänne nandu-ketjun. Odotan, että Lomppi käy kertomassa ketjuun kantansa tästä tärkeästä asiasta. Mitä tekisit jos kohtaisit nandun? | Jatkoajan keskustelupalsta

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jouluaattona kännissä...

Ei vaan, ei nouse päähän näin pieni määrä, 8 olutta. Mutta huomenna täytyy sukuloida joten en ota enempää. Hyviä kalsareita kaikille.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä join koko illan aikana viisi Lonkeroa ja sen jälkeen teki vaan mieli syödä juustoa ja juoda vichyä. Tällainenkin voi olla ihmisen ilta gregoriaanisen kalenterin mukaan Maapallolla vuonna 2015.

Je suis kalkkifredi!

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Ollaan tosiaan siellä kaksinelosen puolella jo, mutta eipä tämä kännissä oleminen haittaisi paskan vertaa, mikäli ei pitäisi aamulla taas raahautua muutamaksi tunniksi töihin. Pakko ei olisi ollut aattona työskennellä, mutta menin nyt viime hetkillä uhrautumaan. Jonkun on vielä parasta osoittaa kiitollisuutensa...

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Ei muuta kuin tip tap tip tap..hyvää joulua lätkäihmiset. Olutta ja kinkkua kynttilän valossa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en ole ihan selvin päin. En ole vesiselvänä. En ole raivoraittiina. Mitä sitten häh? Onko se nyt suurikin synti olla juovuksissa edes kerran päivässä. Eikö riitä että lqpsuus ravattiin suviseuroissa ja missä lie kinkereissä. No vittu kivittäkää roviolla ristiinnaulittuna! Mä rakastan nuolla akkojen perseitä. Totuus ei pala tulessakaan! Antaa tulla vaan koko voimalla. Siihen asti mä juon kaljaa.

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo en ole ihan selvin päin. En ole vesiselvänä. En ole raivoraittiina. Mitä sitten häh? Onko se nyt suurikin synti olla juovuksissa edes kerran päivässä. Eikö riitä että lqpsuus ravattiin suviseuroissa ja missä lie kinkereissä. No vittu kivittäkää roviolla ristiinnaulittuna! Mä rakastan nuolla akkojen perseitä. Totuus ei pala tulessakaan! Antaa tulla vaan koko voimalla. Siihen asti mä juon kaljaa.
Laitatko kielen yleensä kuinka syvälle ruskeaan reikään? Vai lipitätkö vaan pinnalta?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vain juomalla voi päästä näin mahtavaan tilaan. Tai no orgasmi kanssa on vastaava, mutta ei se montaa sekuntia kestä. On tää jotenkin käsittämätöntä. Siis miettikää, moni ihminen ei koskaan pääse näihin fiiliksiin. No ei ryyppäämälläkään aina pääse kun ei meinaa kilahtaa päähän, mutta usein tää onnistuu. Mutta ei kannata sääliä muita. Nauttii vaan. Antaa vaan mennä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää kapakka on vähän kuin mun olohuone. Ei himassa tarvii muuta kuin sängyn. Tossa saatanan isossa smagma-telkussa pyörii Havukka-ahon ajattelija ilman ääniä ja parempi varmaan niin kun täällä soi blues. Täällä kapakassa ei vaan voi runkkailla niin kuin himassa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pukki toi Siberian Vodka five lakes specialia ja Wana Tallinnaa. Lisäksi on olutta, joten eiköhän tässä kohta mennä Beatlesiä kuunnellen. Rairai!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kampin Lidli oli auki niin repullisen ostin. 16 yksilö. Jokusen tempasin jo keskustassa. Aika vähän muita pussikaljottelijoita näkyi. Muutaman japskituristin fotoonkin taisin päätyä. Nyt tissuttelen himassa.

Joo en muistanut varautua jouluun.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minähän olen hyvin varusteltu - kaapeissa nimittäin on alkoholijuomia sen verran, että ei tarvinnut erikseen mistään hakea. Toista homovissyä tässä nyt juon. Tämän jälkeen juon Veikko-oluen ja sen jälkeen voisi juoda mustikkalikööriä. Jaloissani on eilen lahjaksi saadut kärppävillasukat ja päällä on myös eilen lahjaksi saatu ihanaisen kivalta tuntuva tummansininen bambukerrasto. Kyllä nyt on annettu itsestäänselvyyshuumorimiehille materiaalia.

Oulussa olisi tänään Tauskin keikka yhdessä räkälässä. Eiköhän poijjaat mennä!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt jätkät hei, panokset kovenee. Muistaakseni Tauski aloittaa kello 22.00. Olette varmaan kaikki keljuuntuneita, kaljuunteina ja kiljuuntuneita, ja viimeisimmän syyn takia teidän kuuluisi olla täällä. No ei sitten. Lähden tästä en lähdekään. Se on halpa mesta ja kivat poket.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ympäripäissään. En tiedä heittääkö askel kun en jaksa nousta tästä sängystä enkä tiedä sammaltaako puhe kun en jaksa puhua, tai kelle helvetissä täällä puhuisi. Seinillekö? No kyllä mä välillä puhun itsekseni. Mitä sitten häh? Ja suihkussa laulan. Tapsa Rautavaaraa. Seuraavan kerran kun nousen kuselle testaan heittääkö askel. Mutta päässä heittää, luojan kiitos.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Aamulla tissuttelin, sen jälkeen menin pihalle hommiin. Sen jälkeen tissuttelin lisää. Tein lisää hommia pihalla, jonka jälkeen tissuttelin. Kävin vanhempien koiran kanssa kävelyllä jonka jälkeen tissuttelin. Tissuttelun jälkeen korjasin naapurin ukon ski-don. Sen jälkeen tissuttelin. Kävin saunassa ja olen tissutellut illan sen jälkeen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kannattaako tähän edes kertoa millaista oli helsinkiläisessä pubissa? Onhan se vieläkin auki, mutta mielummin aletaan valmistautua Boxing Dayn urheilutarjontaan.

Jos olitte hereillä koulussa silloin kun maantietoa opetettiin, niin tiedätte, että itäisellä pallonpuoliskolla alkaa olla jo täysi tohina.

(Maikkari muuten ainakin käytti boxing day -termiä jossain mainoksessaan. Kuinka kauan tuota on tapahtunut?)

Suosikkijoukkue
Pernaanveke, kerro toki. Joskus vetreänä nuorena pari viikkoa kiersin kallion pubeja. Oli kyllä mukavat viikot ne.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No siis joku aavistuksen (eli aika paljon) vanhempi blondirouva tuli siihen juttelemaan. Ajattelin heti, että onko tämä nyt se kohta mistä isot pojat aina, siis aina, AINA, puhuu. Eli joulupäivänä baarista saa kyllä pillua.

Eipä tietenkään, kun myöhemmin selvisi hänen olevan vakaassa parisuhteessa ja tiesi kaverini ja tuli siksi juttelemaan. Odotteli vain miestään saapuvaksi ja oli kai tylsää tai jotain.

Jäämme odottamaan sitä joulua milloin joku vapaa nainen haluaisi jutella kanssani.

Suosikkijoukkue
Joo. Kyllä tuo aika tutulta kuulostaa. Silloin ku kalloissa sen ajan pyörin siellä oli ainakin laadukkaita thaikkuhieroimoita.Lieneekö enään. Maksoin mä mulle ja kaverille jonku 300e setin siellä ja kivaa meillä oli. Ei olluit naisen ukot kyselemässä mitään.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei olluit naisen ukot kyselemässä mitään.

Eivät tokikaan kysy, mutta jos kerran elämässään saisi ilmaiseksi. Eikä sen nyt olisi pakko olla edes joulu. Jos vaikka jonain päivänä.

Sitten kun se ei kuitenkaan toteudu, niin käydään töissä ja maksetaan laskut niin kuin kuka tahansa normaali-ihminen.

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onpas ikävää. Oispa saanu ees pilluu

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aamusta asti kitannut kaljaa, mutta ei tää kilahda päähän. Rahat takas!

En ole vielä kertonut, että hain äsken Tallinnasta lonkerolaatikon. Joku mies oli kassalla myymässä ja siitä syystä pitäisi saada rahat takaisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy