Kalsarikänniketju

  • 5 221 789
  • 66 665

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saa tietenkin. Mikä amatööri sinä olet, kun et moista tiedä. Kalsarikännätähän voi ihan milloin tahansa, ei tämä mikään yöketju ole.

Eikäkö, hyvää joulua veli Lompille! Minulla ei liene koskaan ollut näin paljon alkoholia kämpilläni, eikä noista ole kuin yksi pullo muille menossa. Punaviiniä, mustikkalikööriä, kaljaa, lonkeroa ja homovichyä on kaapeissa (ja Jallu isälle). Veikko-olut oli hauska löytö, Lidlissä sen näin. Tai siis neekerilidlissä (Tuirassa), jossa kävin ensimmäisen kerran ainakin puoleen vuoteen. Oli siellä monta neekeriä taas. Ostin Lidlistä strutsia, kun kuudella eurolla sain. Yksi nainen tulee kylään, niin tarjoan sille strutsia, punkkua ja jälkiruoaksi ei katsella piirrettyjä.
Onko tämä piirretty juttu nyt sitten suomennettuna se katsella netflixiä ja chillailla? Mitään en näistä tämmösistä homotrendeistä tiedä, mutta luin iltasanomista. Joojoo ja lässyn, lässyn.

Vaimon kanssa oli tarkoitus vielä illalla pestä sauna ja pesuhuoneen lattia. Käy sinäkin osallistumassa kirkkouskovaisten ateistiketjuun tuolla vapaan puolella. Siellä on elämä mallillaan.

Edit: anteeksi. Unohdin teititellä Teitä. Te.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tässä saunan päälle vähän Olvin Ipaa ja kohta vois vaikka jonkun nettipoksu turneen pelailla musiikin kuuntelun ohessa.. Tänään ei kyl paljoo mut huomenna veljen perheen luo aattoa viettämään ja siellä sitten viiniä ja olutta päivän mittaan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mikä vitun joulu tänään on? Vietetäänkö yleensä kaverin synttäreitä päivää aikaisemmin? Vesi on muuttunut täällä tänään viiniksi ja glökiksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vaimon kanssa oli tarkoitus vielä illalla pestä sauna ja pesuhuoneen lattia. Käy sinäkin osallistumassa kirkkouskovaisten ateistiketjuun tuolla vapaan puolella. Siellä on elämä mallillaan.
En uskalla tuommoisiin ketjuihin osallistua. Meille huonommille ihmisille tämä ketju on paljon sopivampi. Sen verran nyt luin tuota toista ketjua, että lesboilua en kannata, mutta muiden homoilu on hyvä asia. Homot eivät vie meidän naisia, lesbojen kohdalla tulee aina tuplasti tappio.

Tuomari Nurmiota tässä kuuntelen. Ei ole yhtään Nurmion CD:tä, koska ainoa Nurmion CD:ni jäi erään silloin 17-vuotiaan neitokaisen luo vuonna 2008. Pitäisikö soittaa sille jouluaattona, että se on mun CD, anna takas. No, olokoot. Mutta se juilii, että vuonna 2007 mun Green House -elektroniikkapeli jäi vahingossa eromuuttohässäkässämme yhden akan luo. Ei ole kuin tuo Mikki ja Aku -peli enää jäljellä.

No, vaan mitäpä näistä. Irwin Goodman - Tää on maallista vain - YouTube
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voihan Wippa! Olen entinen, lähestyi tölkkiukua 20 ja hiivun pois. Sohvantyynyt ovat Dollybartnonit. Pahoittelen... poistun.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En uskalla tuommoisiin ketjuihin osallistua. Meille huonommille ihmisille tämä ketju on paljon sopivampi. Sen verran nyt luin tuota toista ketjua, että lesboilua en kannata, mutta muiden homoilu on hyvä asia. Homot eivät vie meidän naisia, lesbojen kohdalla tulee aina tuplasti tappio.

Tuomari Nurmiota tässä kuuntelen. Ei ole yhtään Nurmion CD:tä, koska ainoa Nurmion CD:ni jäi erään silloin 17-vuotiaan neitokaisen luo vuonna 2008. Pitäisikö soittaa sille jouluaattona, että se on mun CD, anna takas. No, olokoot. Mutta se juilii, että vuonna 2007 mun Green House -elektroniikkapeli jäi vahingossa eromuuttohässäkässämme yhden akan luo. Ei ole kuin tuo Mikki ja Aku -peli enää jäljellä.

No, vaan mitäpä näistä. Irwin Goodman - Tää on maallista vain - YouTube
Voihan vagina! Sulla on kovia pelejä. Muuallakin kuin housuissa!

Minä puolestaan olen voitolla. Eräässä eroepisodissa Ice Age (original eli ykkönen) jäi mulle. Näytin sitä seuraaville deiteille ja sain pesää. Että jäin siis tuplasti voitolle toisin kuin lespohommissa.

Sauna näyttää 61, kinkku 59. Tänä iltana, olen voittaja.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Facessa kaikki toivottavat hyvää joulua. Tarkistin Joulu – Wikipedia Walkerit vallanneet maailman? Lisää.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eläkää Oulun poijjat tapelko vaan ottakaa kalijaa. Pitäähän sitä maistella, tänään enemmän niin ei sitten tarvi leevin sanoin olla jouluaattona kännissä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eläkää Oulun poijjat tapelko vaan ottakaa kalijaa. Pitäähän sitä maistella, tänään enemmän niin ei sitten tarvi leevin sanoin olla jouluaattona kännissä.
No eihän me! Tavallista oululaista ystävällismielistä pientä puhetta.
Voihan vagina! Sulla on kovia pelejä. Muuallakin kuin housuissa!.
Oli! Ja toinen on. Oikeasti aloin miettiä, että tapaninpäivänä lähetän sille vuoden 2007 exälle viestin, että ootko nähnyt Green Houseani. No, näkkyypähän.

Nukuin tuossa alkuillasta lähes parin tunnin tirsat. Siis ihan selvinpäin nukahdin. Herättyäni mietin, että pitääkö tässä lähteä kiireellä esim. töihin tai jonnekin. Ja onko arki vai mikä. Ja olenko Timo Koivusalo vai basilisko. Pikku hiljaa siinä aloin tajuta kuka olen ja missä ja mikä hetki on meikäläisten kalenterin mukaan menossa. On aika onnellinen hetki huomata, että ei ole Timo Koivusalo tai joku öttiäinen ja saa vaan olla kämpillään ja juoda vaikka Lonkeroa.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi pullo pn tyhjä. Toisen alotin äsken. Minulla on myös kaksi jouluolutta. Kuulemma jouluolutta kun käskin vaimon sellaista osaa. Niissä kuintekin lukee lähiolut. Mitähän vittua nyt taas?! Pitääkö minun juoda nuo kaikki vai säästänkö huomiseen? Jos en säästä, niin pitää huomenna hakea lisää. Vein naapuriin yhden pullon viiniä ja leivoksen palkkiona joulukuusesta. En siis ole rosmo enlkä varas.

Edit: miten voi tulla nuin paljon kirjoitusvirheitä vaikka en niitä kierjoittaessa näe...?

Käyttis sitten kertoo tuliko pesäkettä ja kun tuli, niin millaisissa asennoissa. Pistitkö kakkoseen?
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittupojat minä olen päissään. Facebookissa kukaan ei enää juttele. Oletteko te puheväleissä? Strutsi @Käyttäjänimetön ei tietenkään kikkeli/hashtag/pimppihuumassaan puhua pukahda, mutta toivottasti lidlisalmonellastrutsi oli hyvää ja maistui pillulle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
toivottasti lidlisalmonellastrutsi oli hyvää ja maistui pillulle.
Mitä vikaa on salmonellassa? Ookko joku joku salmonellarazisti? Ei tuossa paketissa lukenut, että oliko siinä mukana strutsissa pillua mukana. Syön tuon vasta joskus muutaman päivän päästä. Pilluineen päivineen, jos sitä siinä on mukana.

Mulla on joku lentokyvyttömien lintujen kausi menossa. Tänään ostin ensimmäisen kerran ikinä strutsia ja jokunen viikko sitten perustin tänne nandu-ketjun. Odotan, että Lomppi käy kertomassa ketjuun kantansa tästä tärkeästä asiasta. Mitä tekisit jos kohtaisit nandun? | Jatkoajan keskustelupalsta
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jouluaattona kännissä...

Ei vaan, ei nouse päähän näin pieni määrä, 8 olutta. Mutta huomenna täytyy sukuloida joten en ota enempää. Hyviä kalsareita kaikille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä join koko illan aikana viisi Lonkeroa ja sen jälkeen teki vaan mieli syödä juustoa ja juoda vichyä. Tällainenkin voi olla ihmisen ilta gregoriaanisen kalenterin mukaan Maapallolla vuonna 2015.

Je suis kalkkifredi!
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Ollaan tosiaan siellä kaksinelosen puolella jo, mutta eipä tämä kännissä oleminen haittaisi paskan vertaa, mikäli ei pitäisi aamulla taas raahautua muutamaksi tunniksi töihin. Pakko ei olisi ollut aattona työskennellä, mutta menin nyt viime hetkillä uhrautumaan. Jonkun on vielä parasta osoittaa kiitollisuutensa...
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Ei muuta kuin tip tap tip tap..hyvää joulua lätkäihmiset. Olutta ja kinkkua kynttilän valossa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en ole ihan selvin päin. En ole vesiselvänä. En ole raivoraittiina. Mitä sitten häh? Onko se nyt suurikin synti olla juovuksissa edes kerran päivässä. Eikö riitä että lqpsuus ravattiin suviseuroissa ja missä lie kinkereissä. No vittu kivittäkää roviolla ristiinnaulittuna! Mä rakastan nuolla akkojen perseitä. Totuus ei pala tulessakaan! Antaa tulla vaan koko voimalla. Siihen asti mä juon kaljaa.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo en ole ihan selvin päin. En ole vesiselvänä. En ole raivoraittiina. Mitä sitten häh? Onko se nyt suurikin synti olla juovuksissa edes kerran päivässä. Eikö riitä että lqpsuus ravattiin suviseuroissa ja missä lie kinkereissä. No vittu kivittäkää roviolla ristiinnaulittuna! Mä rakastan nuolla akkojen perseitä. Totuus ei pala tulessakaan! Antaa tulla vaan koko voimalla. Siihen asti mä juon kaljaa.
Laitatko kielen yleensä kuinka syvälle ruskeaan reikään? Vai lipitätkö vaan pinnalta?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vain juomalla voi päästä näin mahtavaan tilaan. Tai no orgasmi kanssa on vastaava, mutta ei se montaa sekuntia kestä. On tää jotenkin käsittämätöntä. Siis miettikää, moni ihminen ei koskaan pääse näihin fiiliksiin. No ei ryyppäämälläkään aina pääse kun ei meinaa kilahtaa päähän, mutta usein tää onnistuu. Mutta ei kannata sääliä muita. Nauttii vaan. Antaa vaan mennä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää kapakka on vähän kuin mun olohuone. Ei himassa tarvii muuta kuin sängyn. Tossa saatanan isossa smagma-telkussa pyörii Havukka-ahon ajattelija ilman ääniä ja parempi varmaan niin kun täällä soi blues. Täällä kapakassa ei vaan voi runkkailla niin kuin himassa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pukki toi Siberian Vodka five lakes specialia ja Wana Tallinnaa. Lisäksi on olutta, joten eiköhän tässä kohta mennä Beatlesiä kuunnellen. Rairai!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kampin Lidli oli auki niin repullisen ostin. 16 yksilö. Jokusen tempasin jo keskustassa. Aika vähän muita pussikaljottelijoita näkyi. Muutaman japskituristin fotoonkin taisin päätyä. Nyt tissuttelen himassa.

Joo en muistanut varautua jouluun.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minähän olen hyvin varusteltu - kaapeissa nimittäin on alkoholijuomia sen verran, että ei tarvinnut erikseen mistään hakea. Toista homovissyä tässä nyt juon. Tämän jälkeen juon Veikko-oluen ja sen jälkeen voisi juoda mustikkalikööriä. Jaloissani on eilen lahjaksi saadut kärppävillasukat ja päällä on myös eilen lahjaksi saatu ihanaisen kivalta tuntuva tummansininen bambukerrasto. Kyllä nyt on annettu itsestäänselvyyshuumorimiehille materiaalia.

Oulussa olisi tänään Tauskin keikka yhdessä räkälässä. Eiköhän poijjaat mennä!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt jätkät hei, panokset kovenee. Muistaakseni Tauski aloittaa kello 22.00. Olette varmaan kaikki keljuuntuneita, kaljuunteina ja kiljuuntuneita, ja viimeisimmän syyn takia teidän kuuluisi olla täällä. No ei sitten. Lähden tästä en lähdekään. Se on halpa mesta ja kivat poket.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ympäripäissään. En tiedä heittääkö askel kun en jaksa nousta tästä sängystä enkä tiedä sammaltaako puhe kun en jaksa puhua, tai kelle helvetissä täällä puhuisi. Seinillekö? No kyllä mä välillä puhun itsekseni. Mitä sitten häh? Ja suihkussa laulan. Tapsa Rautavaaraa. Seuraavan kerran kun nousen kuselle testaan heittääkö askel. Mutta päässä heittää, luojan kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös