Kalsarikänniketju

• 5 344 484
  • 66 668

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo äsken pussikaljottelin keskustassa. Vettähän nyt satoi ja kengät oli läpimärkinä, mutta tänään dokataan talvisodan hengessä. Yks poliisiautokin kurvasi mun eteen jossain siellä presidentinlinnan lähellä ja jonkin aikaa toisiamme tuijoteltiin, mutta ei se sanonut mitään. Toinenkin kyttäauto siinä vieressä jotain tööttäili, mutta en tiedä kenelle. Mä sit käppäilin muualle juomaan. En mä edes muistanut mitään itsenäisyyspäivää, mutta toi 24h lähikauppa olikin kiinni ja joku papparainen kertoi syyn. Keskustasta sitten piti hakea 12 krapulakaljaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se oli tärskyt tänään. Ihan kiva pylly. Putouksen yleisössä tuli käytyä. Siellä jo mainoskatkoilla kittailin ja nyt lisää. Tää on jotain Kukko alea.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tytöt antakaa hellyyttä. Antakaa läheisyyttä. Haleja. Olkaa vieressä niin mä hyväilen teitä. Silittelen hiuksia ja pussailen joka puolelta. Antakaa pystytissiä. Roikkurinnatkin kelpaa. Sori mä oon kännissä. Mä rakastan maailmankaikkeutta. Mä rakastan akkojen tissejä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rahat takas. Ei tää kilahda päähän. Koko päivän oon tissutellut. Kohta on laatikko mennyt ja prosentteja pitäis olla 5.2, mutta pelkkää linnunmaitoa tölkistä toiseen. Pitääkö se aukaista toi Taliskeri että saa rauhan saatana. Ja unen.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töiden jälkeen siivosin, sen jälkeen aloitin. Kaljaa, siideriä, punaviiniä ja The Clash raikaamaan. Tarkoitus vielä laittaa farkut kalsareiden päälle, mutta saapa nähdä, onnistuuko.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Perjantai-ilta DEL:in parissa Laolatv:stä, saunaa sekä olutta. Mikäs sen parempaa.

Ps. Overit napsu taas himaan. #CAMABOOM#BETSIJONNE

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vois vetää aamuun saakka niin pääsee hereille vasta auringonlaskun jälkeen. Ei mutta sehän onnistuu jo nyt hyvin. Leffaan ei muuten kannata mennä parin vissen jälkeen kun iskee armoton kusihätä.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petmanien omat säännöt
Pikkujouluista kotiin selvitty. Just ja just. Ehkä jos vielä pari ja sitten nukkumaan. Ainakin yhen pystyin vetää ja toinen menossa.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
On tää duunarin lomailu ihan hirveää. Perjantaina lähdin kämpiltä vanhempien luo joulun viettoon ja eipä selvää hetkeä ole tullu nähtyä sen jälkee, kun pe eksyin kaljakaupan kautta äidin ruokapöytään ja siitä jäähallille katsomaan SaPKon peliä. No tuleepa tuettua Suomen taloutta alkoholivweron muodossa ja paikalliselle ravintoloitsijalle tulee hieman tuloja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy