Kalsarikänniketju

  • 5 240 544
  • 66 676

Snagari

Jäsen
Iltaa, eipä suurempia esittelyjä mutta vähän vituttaa ettei baariseuraa löytynyt ja "joutuu" yksin kämpillä juomaan. Ei jaksa tänään yksinkään keskustaan suunnistaa. Aika paljon tuulee, mutta muuten tuntuu aika pliisuilta nää Suomen "myrskyt". Mitä jätkät?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kapakat tuli illalla kierrettyä ja hallissa kanssa vedin pari. Näköjään nyt aamutuimaankin oon jo kuus tempaissut naamariin. Kohta vois mätkäistä kilohailia reissumiehen päälle ja tunkea lärviin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rakkaus on maailman tärkein asia, ihmisistä välittäminen ja toisten tukena oleminen. Kuunteleminen ja ymmärtäminen. Hellyys ja läheisyys. Kosketus. Miettikää teinityttöjen pystytissejä. Miettikää että työntäisitte kielenne niiden herkkupeffaan aah.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Niin runollista Pettter..Päivällä hain lonkeroa saatanasti ja muutaman nobelanerin ja jotenkin pettter tuli mieleen heti kun tartuin tölkkiin..
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ei ole Karjala tässä kyllä maailman parhaimman makuista. No muutaman oon tänään kerennyt juomaan samalla ku katselin SaiPa-Tappara matsin streamilta.
Nykyään kaikki kaljat maistuu samalta (paskalta). Siksipä jätän ne väliin ja aloitan heti terävillä. Kun kaljan jättää pois, ei tule edes paha kankkunen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Nykyään kaikki kaljat maistuu samalta (paskalta). Siksipä jätän ne väliin ja aloitan heti terävillä. Kun kaljan jättää pois, ei tule edes paha kankkunen.

Onko noin? Heti ensi viikolla alkoon ja kossua koreittain. Omalta kohdaltani voin todeta, että bisse parasta ja pysy kaukana kirkkaista niin vältyt ylilyönneiltä.
 
Kyllähän sitä kirkkailla kaikista parhaimman kännin saa.

Saa mutta olen päässyt putkaan niiden takia. Olutta 9-10 tölkkiä ja kirkasta vodkaa päälle. Kai se 80% vodkaa oli muistaakseni. Olin sekaisin ja löydyin sammuneena keskusliikenneaseman penkiltä. Joku puliukko tarjos. Pääsin illalla kotia mutta ei tuntunut illalla mukavalta silti.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Pientä" tissuttelua tässä ja Barcelonan peliä streamilta, mikäs tässä. Ei tulisi mieleenkään lähteä kylille pikkujoulu-hulinoihin. Ihan liikaa porukkaa liikkeellä. Kerran kanssa heräsin juoppoputkasta. Kirkkailla oli osuutta asiaan, kun sammahtanut :)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Älkää juoko niitä kirkkaita. Itse en ole juonut enää opiskeluvuosien jälkeen, mitä nyt joskus pienet shotit Jekkua. Kun kirkkaita juo, tulee tehtyä kaikkea tyhmää. Soittelee kännipuheluita entisille, nykyisille tai tuleville naisille, öyhöttää somessa kuin Olli Immonen vaikkakin eri asioista, ja tarpeeksi kovaa kun menee, niin voi teloa itsensä tai jonkun toisen tai joutua putkaankin.

Hyvän, rauhallisen ja tasaisen humalan takaa yhdistelmä olut + punaviini. Niissä on enemmän juotavaakin. Sitä paitsi on kiva juoda samaan aikaan kahdesta lasista.

Tänään taas paikalliseen yrittämään karaokea. Reilu viikko takaperin Oasiksen "Some Might Say" meni hyvin kaverin kanssa, sen sijaan eilinen yksinlaulu Zeppelinin "Whole Lotta Lovesta" oli haastava ja vaatii nyt uusinnan. Ja yhtään en oo treenannu. Näin kesällä kun Plant veti sen, eikä ollut huono veto eläkeikäiseltä ukolta, joten kyllähän tällainen nuorempi kolli sen nyt hoitaa himaan.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oikeassa oot nummenkallio. Mutta kantapään kautta nämä pitää aina oppia heh. Kippistä vaan kaikille ja hyvää Joulun odotusta, mutta ei mitään hössöttämistä sen suhteen !
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Stevie, tää oli sellainen "Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä sanon" -tyyppinen tiedonanto. Jekkuun on helppo langeta.

Anyways, kippis Stevie ja kaikki muutkin!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo äsken pussikaljottelin keskustassa. Vettähän nyt satoi ja kengät oli läpimärkinä, mutta tänään dokataan talvisodan hengessä. Yks poliisiautokin kurvasi mun eteen jossain siellä presidentinlinnan lähellä ja jonkin aikaa toisiamme tuijoteltiin, mutta ei se sanonut mitään. Toinenkin kyttäauto siinä vieressä jotain tööttäili, mutta en tiedä kenelle. Mä sit käppäilin muualle juomaan. En mä edes muistanut mitään itsenäisyyspäivää, mutta toi 24h lähikauppa olikin kiinni ja joku papparainen kertoi syyn. Keskustasta sitten piti hakea 12 krapulakaljaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se oli tärskyt tänään. Ihan kiva pylly. Putouksen yleisössä tuli käytyä. Siellä jo mainoskatkoilla kittailin ja nyt lisää. Tää on jotain Kukko alea.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tytöt antakaa hellyyttä. Antakaa läheisyyttä. Haleja. Olkaa vieressä niin mä hyväilen teitä. Silittelen hiuksia ja pussailen joka puolelta. Antakaa pystytissiä. Roikkurinnatkin kelpaa. Sori mä oon kännissä. Mä rakastan maailmankaikkeutta. Mä rakastan akkojen tissejä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rahat takas. Ei tää kilahda päähän. Koko päivän oon tissutellut. Kohta on laatikko mennyt ja prosentteja pitäis olla 5.2, mutta pelkkää linnunmaitoa tölkistä toiseen. Pitääkö se aukaista toi Taliskeri että saa rauhan saatana. Ja unen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös