Kalsarikänniketju

  • 5 234 593
  • 66 669

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töiden jälkeen siivosin, sen jälkeen aloitin. Kaljaa, siideriä, punaviiniä ja The Clash raikaamaan. Tarkoitus vielä laittaa farkut kalsareiden päälle, mutta saapa nähdä, onnistuuko.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Perjantai-ilta DEL:in parissa Laolatv:stä, saunaa sekä olutta. Mikäs sen parempaa.

Ps. Overit napsu taas himaan. #CAMABOOM#BETSIJONNE
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vois vetää aamuun saakka niin pääsee hereille vasta auringonlaskun jälkeen. Ei mutta sehän onnistuu jo nyt hyvin. Leffaan ei muuten kannata mennä parin vissen jälkeen kun iskee armoton kusihätä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
On tää duunarin lomailu ihan hirveää. Perjantaina lähdin kämpiltä vanhempien luo joulun viettoon ja eipä selvää hetkeä ole tullu nähtyä sen jälkee, kun pe eksyin kaljakaupan kautta äidin ruokapöytään ja siitä jäähallille katsomaan SaPKon peliä. No tuleepa tuettua Suomen taloutta alkoholivweron muodossa ja paikalliselle ravintoloitsijalle tulee hieman tuloja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt ryypätään viikko! Ketkä on messissä? Tai no toukokuun alussa jo aloitin...

Messissä ollaan. Yksin tämän joulun viettäminen ei tarkoita sitä, että olisi yksinäinen.

Saitkos muuten sen työpaikan? Itsehän sain ja 4.1. alkaa eli siihen asti ryypätään.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saako tänne kirjoittaa ennen yötä? Ajattelin humaltua tästä viinistä. Jotain katuneekeriä vai mitä siinä pullossa lukikaan. Vaimo osti. Maistuu ihan mehulta.

Kinkku on uunissa ja kuusi haettu metsästä sisään jo eilen. Lapset koristeli vaimon kanssa ja hyvä tuli. Parempi kuin mulla olis tullu.

Tosimies hakee itse kuusen naapurin metsästä. Olen tosimies.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saako tänne kirjoittaa ennen yötä?
Saa tietenkin. Mikä amatööri sinä olet, kun et moista tiedä. Kalsarikännätähän voi ihan milloin tahansa, ei tämä mikään yöketju ole.

Eikäkö, hyvää joulua veli Lompille! Minulla ei liene koskaan ollut näin paljon alkoholia kämpilläni, eikä noista ole kuin yksi pullo muille menossa. Punaviiniä, mustikkalikööriä, kaljaa, lonkeroa ja homovichyä on kaapeissa (ja Jallu isälle). Veikko-olut oli hauska löytö, Lidlissä sen näin. Tai siis neekerilidlissä (Tuirassa), jossa kävin ensimmäisen kerran ainakin puoleen vuoteen. Oli siellä monta neekeriä taas. Ostin Lidlistä strutsia, kun kuudella eurolla sain. Yksi nainen tulee kylään, niin tarjoan sille strutsia, punkkua ja jälkiruoaksi ei katsella piirrettyjä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Puolentoista vuoden Jatkoajasta poissaolon jälkeen olen toki velvollinen kirjoittamaan myös kalsarikänniketjuun johon olen kirjoittanut viimeksi... No en kyllä muista, mutta joskus kumminkin. Joulusiivot on tehty ja kylmä kalja kädessä, jalassa siniset kalsarit. Tarkoituksena on olla, kuten laulussa, jouluaattona kännissä eli muutama tunti olisi aikaa... Saa nähdä kuinka käy.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hoh! Korjasin näennäisellä vapaa-ajalla 42 tuumaista skriiniä, joka on kokenut perheväkivaltaa. Muu porukka lähti Helsinkireissulla päiväksi ja halusin kokeilla ketjun olutta tjsp haastetta, jossa puhuttiin 24 oluen juomista kerralla. Hmmm... 13 - 14 ölziä naamassa ei tunnu missään. Virhenäppäntä painan suhteessa 1/5, jossa neljä on korjaavia lyöntejä.
Karjala takaisin, Lidl:n hinta 0,82/tölk.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös