Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 435
  • 66 778

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vois vetää aamuun saakka niin pääsee hereille vasta auringonlaskun jälkeen. Ei mutta sehän onnistuu jo nyt hyvin. Leffaan ei muuten kannata mennä parin vissen jälkeen kun iskee armoton kusihätä.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Pikkujouluista kotiin selvitty. Just ja just. Ehkä jos vielä pari ja sitten nukkumaan. Ainakin yhen pystyin vetää ja toinen menossa.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
On tää duunarin lomailu ihan hirveää. Perjantaina lähdin kämpiltä vanhempien luo joulun viettoon ja eipä selvää hetkeä ole tullu nähtyä sen jälkee, kun pe eksyin kaljakaupan kautta äidin ruokapöytään ja siitä jäähallille katsomaan SaPKon peliä. No tuleepa tuettua Suomen taloutta alkoholivweron muodossa ja paikalliselle ravintoloitsijalle tulee hieman tuloja.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt ryypätään viikko! Ketkä on messissä? Tai no toukokuun alussa jo aloitin...

Messissä ollaan. Yksin tämän joulun viettäminen ei tarkoita sitä, että olisi yksinäinen.

Saitkos muuten sen työpaikan? Itsehän sain ja 4.1. alkaa eli siihen asti ryypätään.

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saako tänne kirjoittaa ennen yötä? Ajattelin humaltua tästä viinistä. Jotain katuneekeriä vai mitä siinä pullossa lukikaan. Vaimo osti. Maistuu ihan mehulta.

Kinkku on uunissa ja kuusi haettu metsästä sisään jo eilen. Lapset koristeli vaimon kanssa ja hyvä tuli. Parempi kuin mulla olis tullu.

Tosimies hakee itse kuusen naapurin metsästä. Olen tosimies.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saako tänne kirjoittaa ennen yötä?
Saa tietenkin. Mikä amatööri sinä olet, kun et moista tiedä. Kalsarikännätähän voi ihan milloin tahansa, ei tämä mikään yöketju ole.

Eikäkö, hyvää joulua veli Lompille! Minulla ei liene koskaan ollut näin paljon alkoholia kämpilläni, eikä noista ole kuin yksi pullo muille menossa. Punaviiniä, mustikkalikööriä, kaljaa, lonkeroa ja homovichyä on kaapeissa (ja Jallu isälle). Veikko-olut oli hauska löytö, Lidlissä sen näin. Tai siis neekerilidlissä (Tuirassa), jossa kävin ensimmäisen kerran ainakin puoleen vuoteen. Oli siellä monta neekeriä taas. Ostin Lidlistä strutsia, kun kuudella eurolla sain. Yksi nainen tulee kylään, niin tarjoan sille strutsia, punkkua ja jälkiruoaksi ei katsella piirrettyjä.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Puolentoista vuoden Jatkoajasta poissaolon jälkeen olen toki velvollinen kirjoittamaan myös kalsarikänniketjuun johon olen kirjoittanut viimeksi... No en kyllä muista, mutta joskus kumminkin. Joulusiivot on tehty ja kylmä kalja kädessä, jalassa siniset kalsarit. Tarkoituksena on olla, kuten laulussa, jouluaattona kännissä eli muutama tunti olisi aikaa... Saa nähdä kuinka käy.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hoh! Korjasin näennäisellä vapaa-ajalla 42 tuumaista skriiniä, joka on kokenut perheväkivaltaa. Muu porukka lähti Helsinkireissulla päiväksi ja halusin kokeilla ketjun olutta tjsp haastetta, jossa puhuttiin 24 oluen juomista kerralla. Hmmm... 13 - 14 ölziä naamassa ei tunnu missään. Virhenäppäntä painan suhteessa 1/5, jossa neljä on korjaavia lyöntejä.
Karjala takaisin, Lidl:n hinta 0,82/tölk.

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saa tietenkin. Mikä amatööri sinä olet, kun et moista tiedä. Kalsarikännätähän voi ihan milloin tahansa, ei tämä mikään yöketju ole.

Eikäkö, hyvää joulua veli Lompille! Minulla ei liene koskaan ollut näin paljon alkoholia kämpilläni, eikä noista ole kuin yksi pullo muille menossa. Punaviiniä, mustikkalikööriä, kaljaa, lonkeroa ja homovichyä on kaapeissa (ja Jallu isälle). Veikko-olut oli hauska löytö, Lidlissä sen näin. Tai siis neekerilidlissä (Tuirassa), jossa kävin ensimmäisen kerran ainakin puoleen vuoteen. Oli siellä monta neekeriä taas. Ostin Lidlistä strutsia, kun kuudella eurolla sain. Yksi nainen tulee kylään, niin tarjoan sille strutsia, punkkua ja jälkiruoaksi ei katsella piirrettyjä.
Onko tämä piirretty juttu nyt sitten suomennettuna se katsella netflixiä ja chillailla? Mitään en näistä tämmösistä homotrendeistä tiedä, mutta luin iltasanomista. Joojoo ja lässyn, lässyn.

Vaimon kanssa oli tarkoitus vielä illalla pestä sauna ja pesuhuoneen lattia. Käy sinäkin osallistumassa kirkkouskovaisten ateistiketjuun tuolla vapaan puolella. Siellä on elämä mallillaan.

Edit: anteeksi. Unohdin teititellä Teitä. Te.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tässä saunan päälle vähän Olvin Ipaa ja kohta vois vaikka jonkun nettipoksu turneen pelailla musiikin kuuntelun ohessa.. Tänään ei kyl paljoo mut huomenna veljen perheen luo aattoa viettämään ja siellä sitten viiniä ja olutta päivän mittaan.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mikä vitun joulu tänään on? Vietetäänkö yleensä kaverin synttäreitä päivää aikaisemmin? Vesi on muuttunut täällä tänään viiniksi ja glökiksi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaimon kanssa oli tarkoitus vielä illalla pestä sauna ja pesuhuoneen lattia. Käy sinäkin osallistumassa kirkkouskovaisten ateistiketjuun tuolla vapaan puolella. Siellä on elämä mallillaan.
En uskalla tuommoisiin ketjuihin osallistua. Meille huonommille ihmisille tämä ketju on paljon sopivampi. Sen verran nyt luin tuota toista ketjua, että lesboilua en kannata, mutta muiden homoilu on hyvä asia. Homot eivät vie meidän naisia, lesbojen kohdalla tulee aina tuplasti tappio.

Tuomari Nurmiota tässä kuuntelen. Ei ole yhtään Nurmion CD:tä, koska ainoa Nurmion CD:ni jäi erään silloin 17-vuotiaan neitokaisen luo vuonna 2008. Pitäisikö soittaa sille jouluaattona, että se on mun CD, anna takas. No, olokoot. Mutta se juilii, että vuonna 2007 mun Green House -elektroniikkapeli jäi vahingossa eromuuttohässäkässämme yhden akan luo. Ei ole kuin tuo Mikki ja Aku -peli enää jäljellä.

No, vaan mitäpä näistä. Irwin Goodman - Tää on maallista vain - YouTube

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voihan Wippa! Olen entinen, lähestyi tölkkiukua 20 ja hiivun pois. Sohvantyynyt ovat Dollybartnonit. Pahoittelen... poistun.

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En uskalla tuommoisiin ketjuihin osallistua. Meille huonommille ihmisille tämä ketju on paljon sopivampi. Sen verran nyt luin tuota toista ketjua, että lesboilua en kannata, mutta muiden homoilu on hyvä asia. Homot eivät vie meidän naisia, lesbojen kohdalla tulee aina tuplasti tappio.

Tuomari Nurmiota tässä kuuntelen. Ei ole yhtään Nurmion CD:tä, koska ainoa Nurmion CD:ni jäi erään silloin 17-vuotiaan neitokaisen luo vuonna 2008. Pitäisikö soittaa sille jouluaattona, että se on mun CD, anna takas. No, olokoot. Mutta se juilii, että vuonna 2007 mun Green House -elektroniikkapeli jäi vahingossa eromuuttohässäkässämme yhden akan luo. Ei ole kuin tuo Mikki ja Aku -peli enää jäljellä.

No, vaan mitäpä näistä. Irwin Goodman - Tää on maallista vain - YouTube
Voihan vagina! Sulla on kovia pelejä. Muuallakin kuin housuissa!

Minä puolestaan olen voitolla. Eräässä eroepisodissa Ice Age (original eli ykkönen) jäi mulle. Näytin sitä seuraaville deiteille ja sain pesää. Että jäin siis tuplasti voitolle toisin kuin lespohommissa.

Sauna näyttää 61, kinkku 59. Tänä iltana, olen voittaja.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Facessa kaikki toivottavat hyvää joulua. Tarkistin Joulu – Wikipedia Walkerit vallanneet maailman? Lisää.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eläkää Oulun poijjat tapelko vaan ottakaa kalijaa. Pitäähän sitä maistella, tänään enemmän niin ei sitten tarvi leevin sanoin olla jouluaattona kännissä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eläkää Oulun poijjat tapelko vaan ottakaa kalijaa. Pitäähän sitä maistella, tänään enemmän niin ei sitten tarvi leevin sanoin olla jouluaattona kännissä.
No eihän me! Tavallista oululaista ystävällismielistä pientä puhetta.
Voihan vagina! Sulla on kovia pelejä. Muuallakin kuin housuissa!.
Oli! Ja toinen on. Oikeasti aloin miettiä, että tapaninpäivänä lähetän sille vuoden 2007 exälle viestin, että ootko nähnyt Green Houseani. No, näkkyypähän.

Nukuin tuossa alkuillasta lähes parin tunnin tirsat. Siis ihan selvinpäin nukahdin. Herättyäni mietin, että pitääkö tässä lähteä kiireellä esim. töihin tai jonnekin. Ja onko arki vai mikä. Ja olenko Timo Koivusalo vai basilisko. Pikku hiljaa siinä aloin tajuta kuka olen ja missä ja mikä hetki on meikäläisten kalenterin mukaan menossa. On aika onnellinen hetki huomata, että ei ole Timo Koivusalo tai joku öttiäinen ja saa vaan olla kämpillään ja juoda vaikka Lonkeroa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy