Kalsarikänniketju

  • 5 222 385
  • 66 665

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto sitä on taas päässyt sellaisiin fiiliksiin että. Jotenkin mahtava tunne. Sitä tajuaa maailmankaikkeuden. Miettikää kaikkia kauniita kukkia. Mä rakastan akkojen persereikiä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kääpiöflaidis Jerryn showssa. Jerry! Jerry! Jerry!

Ei hitto sitä on taas päässyt sellaisiin fiiliksiin että. Jotenkin mahtava tunne. Sitä tajuaa maailmankaikkeuden. Miettikää kaikkia kauniita kukkia. Mä rakastan akkojen persereikiä.

Se on hyvä tunne. Joskus niitä tulee pidemmässä putkessa, kun sitä ei odota. Kun päivä alkaa sillä, että seinät kaatuu päälle ja illalla huomaa olevansa elämänsä kunnossa, niin siinä on jotain maagista.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo ja kaikki jotka ei tätä elämän kuntoa tajua voi painua kuuseen. Ne ei vaan ymmärrä miten pihalla ne ite on. Pitäs vetää kuonoon seuraavaa nokkansa nyrpistäjää.

Ihmeellistä piilovittuilua taas. En minä ole kenenkään muun valintoja kritisoinut. Tai no parin pseudoälykkönatsitukan, mutta sekin johtui vaan siitä, että ne runkkarit jauhoi itse jotain minäminä-agendaa., eikä siihen liittynyt mikään alkohliin tai muuhun viittaavaa. Toinen niistä halusi sen jälkeen flaidata, mutta ennen kun mitään tapahtui sen frendi repi sen sivummalle.

Kyllä minä olen nähnyt päihderappion tuhot hyvin läheltä vuosien varrella, mutta en silti jaksa moralisoida ketään. Saati suhtautua asiaan raskaasti huolestuen.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vai olin mä muka liian humalassa päästäkseni baariin. Noh, enemmän kuin mielelläni mä rahoitan heidän kilpailijoita (siis jos menen vielä tänään baariin)
 

Baldrick

Jäsen
Tänään piti olla vain krapulapäivä, mutta pari kaveria tuli ovelle Philly vs. Rags -pelin toisella erätauolla ovelle, että mennään yläkertaan yhden toisen kaverini luo tissuttelemaan ja nyt tässä pieni pöhnä onkin saatu aikaiseksi. En tiedä, että pitäisikö mennä nukkumaan vai koittaa olla tehokas ja keventää huomisen taakkaa, kun on erään projektin juttuja tullut jätettyä vähän viimetinkaan. Ehkä taidan katsoa Oilers-Pensiä ja uinahtaa jossain vaiheessa, mene ja tiedä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vuodenvaihteen jälkeen pitäis vissiin vähän duuniakin tehdä, mutta vielä en jaksa murehtia.
Mahtaako olla kenties alana joku maalari / muurari. Kuulemmahan noissa ammateissa ollaan kovia nautiskelemaan erinäköisiä alkoholijuomia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
En tiedä muuta, mutta tienasin 300 puntaa, kun maalasin erään kämpän aikoinaan. Triplakerroksen vedin pintaan, väri oli punainen. Hometahrat piiloutui, kiitos sen, siis maalauksen.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Vai olin mä muka liian humalassa päästäkseni baariin. Noh, enemmän kuin mielelläni mä rahoitan heidän kilpailijoita (siis jos menen vielä tänään baariin)

Urbaanilegendat kertovat räkälästä, jossa poke tulee taluttamaan sisälle, mikäli jalat eivät enää kanna. Tuo juoppojen El Dorado saattaa olla lähempänä kuin uskotkaan.
 

Baldrick

Jäsen
En tiedä muuta, mutta tienasin 300 puntaa, kun maalasin erään kämpän aikoinaan. Triplakerroksen vedin pintaan, väri oli punainen. Hometahrat piiloutui, kiitos sen, siis maalauksen.

Sinne on muuttanut tämän jälkeen joku vanha hengitystiesairauden omaava ehtoopuolen ihminen ja kuukahtanut tuohon kämppään.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sinne on muuttanut tämän jälkeen joku vanha hengitystiesairauden omaava ehtoopuolen ihminen ja kuukahtanut tuohon kämppään.

No ei olleet kovin pahat vaikutukset, kun itsekkin kärsin astmasta ja duuni hoitui ilman ahdistusta. Briteissähän astmaatikko saa steroideja ja homma sillä selvä. Itekkin höngin piippua, mutta silti ihan vitun rimpula. Pitäisi varmaan treenata.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
@RäpyläRepe ehdotus: Jos sinä tiedät Texasin pääkaupungin nimeä ,minä lupaan lopettaa spämmini ja häipyä tältä palstalta.
 
Viimeksi muokattu:

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Pari sunnuntai bissee kävin hakemassa lenkin jälkeen lähikaupasta ja nyt kuuma Lontoon derby. Saunaa ehkä päälle myöhemmin ja valioliigaa loppupäivä töllöstä...
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ennakko-odotuksista huolimatta tai ehkä juuri niistä johtuen, ilta ei ainakaan toistaiseksi oo noussu sellasiin sfääreihin, mitä ennakolta odotin. Duunit ihan ok, mutta salille en sitten ehtinyt minusta riippumattomista syistä. Arsun tasurin kävin katsomassa Pikku-Torren takahuoneessa, kun vitun juntit Pool-fanit olivat vallanneet ykkösmestat. Sekin vähän laski fiiliksiä.

Kotimatkalla rullakebab mukaan ja Alvarissa pari neloskaljaa lehtiä lukiessa. Nyt kotona valkkaria ja siideriä ja telkussa SuomiLove..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto aamulla seikkailin Pohjois-Helsingissä. Täyttä landea koko seutu. Bussikin meni väärään suuntaan, vaikka tie vei kohti keskustaa. Kilometritolkulla käppäilin kunnes luovutin ja katsoin kännykästä missä oon. No Puistolan asema oli vieressä. Onneksi katsoin kun muuten olisin kävellyt ohi. Hitto vaan kun Alepa oli matkan varrella ja repullisen hain kun vitutti. Ja siitä se sitten lähti. Nyt tässä ollaan. Kait ne myy vielä. Ainakin kebabin haen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei. Mulla on uusi mielikuvitustyttöystävä. Tuollainen nappisilmä. Kulkee farkkutakissa ja pipo päässä. Edellisen kanssa rakkaus loppui, vaikka kyllä mä siitäkin edelleen välitän. Kaks sitä edellistä muijaa mä vaan unohdin ja sitä edellinen lähti mustan miehen matkaan. Sillä oli iso penis.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto aamulla oli kauhea krapula. Kädet tärisi ja jalat nyki, ja sydänkin muljahteli miten sattuu. Lidlistä hain kuusi hätäapua. Se on vähän kuin ensiapupakkaus. Vähän laastaria ja terveysside. Aseman nurkilla jo muutaman tempasin naamariin ja nyt lisää täällä himassa. Spugejengistä ei ollut kuin yksi paikalla. Himassako ne muut dokaa vaikka aurinko paistaa. Pakkastakin vissiin oli kun lätäköt oli jäässä, vaikka tän vekottimen mittari näyttää +1. Oliskohan kylillä mitään tapahtumaa illalla. Mielenosoitusta vaikka. Ihan minkä puolesta tahansa. Mä kierrän ne kaikki, en jaksa mietiskellä tarkemmin. Pelastakaa saimaannorpat, Nobelanerin hinta alas! Anna kettutyttö vähän hellyyttä. Mä olen yksinäinen kulkija. Vähän niin kuin Lucky Luke ja Ritari Ässä. Samalla mä oon MacGyver. Ja Uuno Turhapuro. Rakas rakas rakas rakas.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Joutunen raportoimaan tänne asiaintilan kehityksen kalsarikänniin. Kävin Savonlinnassa erittäin hienossa jääkiekko-ottelussa SaPKo-Jokipojat. Kuitenkin kirkonkylän baarit menivät kiinni tovi sitten ja kun toisaalta lomalaisella on aikaa ja jaksamistakin, niin miksi ei?

Don Henley soi ja juon Karhua. Saunakin on päällä, joten ehkä menen vielä takaisin löylyyn rentoutumaan. Tässä vaiheessa käsite kalsarikänni onkin siis lähinnä mielentila.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tissutteluketju meikäläisen osalta tänä iltana, ei ehkä niinkään känni.. vielä. Äsken tuli katsottua uusintaversiointi Painajainen Elm Streetillä-elokuvasta. Ei toiminut ja nyt on Herolla menossa joku pirunkarkoitusraina. Rommi on hyvää ja pieni iltapala on tulossa uunissa. Perkele, miehän olen nähnyt tämän. Taisin Netflixistä sen katsoa.

Kopiovastaava - Tervetuloa Floridaan PULKKINEN - YouTube
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onpahan ollut päivä. Vaikea päivä. Aamulla sydän pomppasi kurkkuun, kun työmatkalla junassa luin Twitteristä Weilandin kuolleen. Sen jälkeen piti jaksaa parit palaverit esityksineen ihan normaalisti, ja töiden jälkeen kävin vielä salillakin, mutta sen jälkeen tilanne alkoi vaatia viinaa. Sitä on nyt juotu. Ei niitä parhaita päiviä, mutta jää ainakin mieleen. Ja samaan aikaan muija itkee perään, vaikka on itse suurimman osan vaikeuksista aiheuttanut.

Minulla on tähän yksinkertainen ratkaisu. Antaa Jumalten Nektarin näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös