Sitä olen ihmetellyt luettuani viestejäsi että mikset koskaan hae kaupasta kerralla tarpeeksi suurta määrää kaljaa, esim. 24-packkia, ettei tarvitse kokoajan ravata siellä? Vai onko Lidl ihan naapurissasi :DLidlistä hain vielä kuusi.
Lidl on vasta viidenneksi lähin kauppa, tosin ei sinnekään ole montaa sataa metriä. Hitto sitähän ryyppäisi itsensä hengiltä jos koko ajan olis juotavaa.Sitä olen ihmetellyt luettuani viestejäsi että mikset koskaan hae kaupasta kerralla tarpeeksi suurta määrää kaljaa, esim. 24-packkia, ettei tarvitse kokoajan ravata siellä? Vai onko Lidl ihan naapurissasi :D
Aijaa. Minulla on ollut käytännössä viime vuoden maaliskuulta asti aina alkoholijuomia kotona varastossa sen jälkeen kun aloitin kotiviiniharrastuksen ja hengissä ollaan edelleen ja juominen on pysynyt vain viikonloppujuomisena :DLidl on vasta viidenneksi lähin kauppa, tosin ei sinnekään ole montaa sataa metriä. Hitto sitähän ryyppäisi itsensä hengiltä jos koko ajan olis juotavaa.
Hmm. Mikähän siellä on sinitölkkinen. Mä ostan tätä kun tää on halvinta eikä tässä myöskään maistu tärkkelys niin kuin joissakin suomalaisissa.Ostin tänään nobelanereita. On kyllä parhaita näistä lidlin halvemmista bisseistä. Graffenwalder ei nappaa yhtään. Tykkääkös petteri näistä muista, siis vielä näiden kahden lisäksi siitä sinitölkkisestä pilsneristä )
Ei perkele siis tuo yksihän on tuota lidlin kakkosolutta. Mutta siis mitä mieltä oot graffenvalderista, nappaako yhtään ?Hmm. Mikähän siellä on sinitölkkinen. Mä ostan tätä kun tää on halvinta eikä tässä myöskään maistu tärkkelys niin kuin joissakin suomalaisissa.
Muutaman kerran oon ostanut eikä se muistaakseni ollut mitään erikoista.Ei perkele siis tuo yksihän on tuota lidlin kakkosolutta. Mutta siis mitä mieltä oot graffenvalderista, nappaako yhtään ?
Joskus uutuudenviehätyksessä ostin muutaman kerran Lidlistä tätä Grafenwalderia. Muutaman kokeilun perusteella tuotteen prosenttimäärä vaihteli jonkun verran.
Ei hitto sitä on taas päässyt sellaisiin fiiliksiin että. Jotenkin mahtava tunne. Sitä tajuaa maailmankaikkeuden. Miettikää kaikkia kauniita kukkia. Mä rakastan akkojen persereikiä.
Joo ja kaikki jotka ei tätä elämän kuntoa tajua voi painua kuuseen. Ne ei vaan ymmärrä miten pihalla ne ite on. Pitäs vetää kuonoon seuraavaa nokkansa nyrpistäjää.
Mahtaako olla kenties alana joku maalari / muurari. Kuulemmahan noissa ammateissa ollaan kovia nautiskelemaan erinäköisiä alkoholijuomia.Vuodenvaihteen jälkeen pitäis vissiin vähän duuniakin tehdä, mutta vielä en jaksa murehtia.
Vai olin mä muka liian humalassa päästäkseni baariin. Noh, enemmän kuin mielelläni mä rahoitan heidän kilpailijoita (siis jos menen vielä tänään baariin)