Kalsarikänniketju

  • 5 217 913
  • 66 665

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Nooh ei nyt ihan niinkään. Mutta ekaa kertaa Heinekenia juon ja onhan tää nyt paljon parempaa kuin kotimaiset halvat litkut. Vehnäolutta olen tosin tähän asti lähinnä suosinut.

Makunsa kullillakin. Heineken on kyllä niin laimeaa lientä, että itse en siitä oikein makua löydä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ihan hyvä biisi, mutta väärässä se on taas kerran. Aseita tarvitsee kaikki. Johan Dr. Drekin sanoi, että ''I got a problem solver and its name is revolver''.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Pasiradio pauhaa taustalla.

Vaihtaisko rokkimeininkiin vai mitä tekisi? Oi pyhät kalsonkikännääjät, neuvokaa pöljää?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ite suosittelisin Butthole Surfersia. Siinä on hieno orkesteri.

Pitäisi huomenna mennä meksikoon, joten ajattelin että siihen sopeutuu paremmin näin kun tinailee päivän pois seinien sisällä. En tiedä, pitää varmaan El Caminossa käydä tänään silti.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi nyt vittu toi äskeinen tupakkareissu! Ensin meen pihalle ja siellä tulen siihen tulokseen, etteivät tupakat olekaan mukana. Noh, tulen takaisin kämpillle ja vasta kämpillä huomaan että ne tupakat olivatkin hupparin taskussa, mistä en tietenkään katsonut pihalla. Eli takaisin kadulle. Vittu täähän on jo naurettavampaa toimintaa kuin esim. Spede Pasasen sketseissä...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Istuin ulkohuussissa paskalla tölkki kourassa ja luin jonkun juontajan haastattelua. Hyvännäköinen juuri äidiksi tullut, mutta minulle tuntematon tapaus. Siinä taas kehuttiin kuinka jaksetaan muutaman tunnin unilla yhdistää koti ja työ. Siis työtä pidettiin jotenkin tärkeänä.

Meitä kännäilijöitä aina syytetään siitä kuinka me jotenkin kehuskelemme juoduilla määrillä. Kuka niillä kehuskelee, jotkut joo, onhan se kovin suomalaista. Vaan ei se normaalia ole. Ja meneehän tätä paljon, sitä menee niin paljon kuin tarvitsee eikä näitä lasketa.

Miksi on normaalia ja hyväksyttyä kehua kuinka vähän nukkuu? Ainakin itse dokaan mielummin aivan helvetisti ja sen jälkeen nukun vaikka vuorokauden putkeen. Mitä kehuskeltavaa on siinä kuinka ei nuku koskaan?

Rupean lämmittää saunaa.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Iltaa kalsarit ja kännit. Ranskalaiset viinit ja erikoisoluet, niistä on mukava ilta tehty.
Oliko illan fudis klassikkoainesta?
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kaveri soitti äsken aika kännissä, sanoi olevansa kalsarikännissä. Minä vain vähän fiilistelen, joten en kuulu vielä tähän ketjuun.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pitkästä aikaa täällä. Mukavaa. Kyllä se on niin, että hyvät oluet ja rosee tekee illan, vaikka vähän erikoinen setti voi ollakin. Mainiota ja mukavaa iltaa kaikille!
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Tilanne poiki siihen pisteeseen, että piti paistaa munat ja peikkönit. Kylkeen jääkaappikylmäpirtelösmuuttie. Siihen suuntaan.

Virnettä ei saa oikeestaan mikäään tästä naamasta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itse paistoin 400 g jauhelihaa. Söin sitä sitten sinällään kun ei jaksanut mitään muuta tehdä kylkeen ja teki jotakin suolaista mieli. Kai se tuokin on ihan ok ravintoa. Viiniä nyt.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse paistoin 400 g jauhelihaa. Söin sitä sitten sinällään kun ei jaksanut mitään muuta tehdä kylkeen ja teki jotakin suolaista mieli. Kai se tuokin on ihan ok ravintoa. Viiniä nyt.

Jauheliha on hyvää ihan niin vaan kunhan sen maustaa kunnolla! Tullut joskus kouluaikoina tuota itsekin vedettyä tuollaisenaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jauheliha on hyvää ihan niin vaan kunhan sen maustaa kunnolla! Tullut joskus kouluaikoina tuota itsekin vedettyä tuollaisenaan.

Ihmeellistä porukkaa tässäkin ketjussa. Kyllä tuo on ihan normisetti myös keski-ikäisille työssäkäyville. Kunhan ei ole tyttöjä tai muksuja häiritsemässä, niin tuo käy oikein hyvin.
 

Baldrick

Jäsen
Ihmeellistä porukkaa tässäkin ketjussa. Kyllä tuo on ihan normisetti myös keski-ikäisille työssäkäyville. Kunhan ei ole tyttöjä tai muksuja häiritsemässä, niin tuo käy oikein hyvin.

Vaikka pikkujurrissa paistettu jauheliha maistuukin hyvin maistettuna hyvältä, niin ei see pääruokana mene, kun siihen menee nopeasti maku. Lisuketta tuo tarvii.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaikka pikkujurrissa paistettu jauheliha maistuukin hyvin maistettuna hyvältä, niin ei see pääruokana mene, kun siihen menee nopeasti maku. Lisuketta tuo tarvii.

Sinänsä toki tarvitsee, mutta se riippuu tilanteesta. Joskus sitä kokkailee vaikka mitä pikkujurrissa ja joskus on vain saatava hätäravintoa, että voi taas keskittyä olennaiseen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei jurrissa mitään ruokailua harrasteta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tästä on kahta koulukuntaa. Itse pidän mielummin nopean tauon ryyppäämisestä syödäkseni, koska sen jälkeen jaksaa taas ryypätä entistä enemmän.

Joo totta, jengi myös puhuu siitä kuinka dokauksen jälkeen olisi parasta safkata, jotta darra iisaa seuraavana aamuna, mutta ite en saa mitään inee siinä tilassa. Aina ollut enemmän tekemisen kannalla kuin sivutoimien. Loikkarit ja rullattu hoitavat yleensä asian. Se toinen puoli taas kannattaa syömistä ja mikäs siinä. Jos se toimii, niin se toimii. Ei sitä voi vastustaakkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös