puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Pitkästä aikaa täällä. Mukavaa. Kyllä se on niin, että hyvät oluet ja rosee tekee illan, vaikka vähän erikoinen setti voi ollakin. Mainiota ja mukavaa iltaa kaikille!
Itse paistoin 400 g jauhelihaa. Söin sitä sitten sinällään kun ei jaksanut mitään muuta tehdä kylkeen ja teki jotakin suolaista mieli. Kai se tuokin on ihan ok ravintoa. Viiniä nyt.
Jauheliha on hyvää ihan niin vaan kunhan sen maustaa kunnolla! Tullut joskus kouluaikoina tuota itsekin vedettyä tuollaisenaan.
Ihmeellistä porukkaa tässäkin ketjussa. Kyllä tuo on ihan normisetti myös keski-ikäisille työssäkäyville. Kunhan ei ole tyttöjä tai muksuja häiritsemässä, niin tuo käy oikein hyvin.
Vaikka pikkujurrissa paistettu jauheliha maistuukin hyvin maistettuna hyvältä, niin ei see pääruokana mene, kun siihen menee nopeasti maku. Lisuketta tuo tarvii.
Ei jurrissa mitään ruokailua harrasteta.
Tästä on kahta koulukuntaa. Itse pidän mielummin nopean tauon ryyppäämisestä syödäkseni, koska sen jälkeen jaksaa taas ryypätä entistä enemmän.
Se toinen puoli taas kannattaa syömistä ja mikäs siinä. Jos se toimii, niin se toimii. Ei sitä voi vastustaakkaan.
Sitä olen ihmetellyt luettuani viestejäsi että mikset koskaan hae kaupasta kerralla tarpeeksi suurta määrää kaljaa, esim. 24-packkia, ettei tarvitse kokoajan ravata siellä? Vai onko Lidl ihan naapurissasi :DLidlistä hain vielä kuusi.
Lidl on vasta viidenneksi lähin kauppa, tosin ei sinnekään ole montaa sataa metriä. Hitto sitähän ryyppäisi itsensä hengiltä jos koko ajan olis juotavaa.Sitä olen ihmetellyt luettuani viestejäsi että mikset koskaan hae kaupasta kerralla tarpeeksi suurta määrää kaljaa, esim. 24-packkia, ettei tarvitse kokoajan ravata siellä? Vai onko Lidl ihan naapurissasi :D
Aijaa. Minulla on ollut käytännössä viime vuoden maaliskuulta asti aina alkoholijuomia kotona varastossa sen jälkeen kun aloitin kotiviiniharrastuksen ja hengissä ollaan edelleen ja juominen on pysynyt vain viikonloppujuomisena :DLidl on vasta viidenneksi lähin kauppa, tosin ei sinnekään ole montaa sataa metriä. Hitto sitähän ryyppäisi itsensä hengiltä jos koko ajan olis juotavaa.