Kalsarikänniketju

  • 5 208 597
  • 66 643

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuo intervalli-juoksu on varmaan jees, jos et esim pelaa mitään pallopeliä, missä tulee luontaista intervallia. Voisit ehkä vetää vieläkin kovempaa kuin tuo yllä kuvattu, jos haluat tehoa lisää.
Joo, on tässä juostu ennenkin. Palloja pelattu, tennistä, jalkapalloa, suopotkupalloa. Yleisurheilujuostu SM-kisoissa jokusen kerran. Kyllä minä nämä tiedän. Juhannusperjantaina 2015 pelattiin ensin kuusistaan 45 min jalkapalloa, juotiin samalla kaljaa. Sitten saunottiin tunteroinen. Ja juotiin kaljaa. Sen jälkeen ihan vaan juotiin kaljaa. Kyllä oli seuraavana päivänä janoinen olo. Olin kolme päivää janona.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, on tässä juostu ennenkin. Palloja pelattu, tennistä, jalkapalloa, suopotkupalloa. Yleisurheilujuostu SM-kisoissa jokusen kerran. Kyllä minä nämä tiedän. Juhannusperjantaina 2015 pelattiin ensin kuusistaan 45 min jalkapalloa, juotiin samalla kaljaa. Sitten saunottiin tunteroinen. Ja juotiin kaljaa. Sen jälkeen ihan vaan juotiin kaljaa. Kyllä oli seuraavana päivänä janoinen olo. Olin kolme päivää janona.

Jep. Kyllä mää tiiän. Oot puhunu näistä urheiluhommista jossain vaiheessa täällä, jossain muussa ketjussa aikoja sitten ja ehkä montakin kertaa. On jääny mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Teuvo ei tullu kyytiin ei. Voitti se naapurin kloppi stanli kupin. Olis menny sekin hunsvotti lyseoon, ei siitä pojasta tule mitään.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Ainaki ite vielä ajattelin ryypiskellä pari päivää. No hyvä ku jotkut menee nukkuun. Ite en vaihda farkkuja verjjareuhun vielä. onhan mulla vielä aku ankka kalsarit jalassa
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jos jotkut housut kalsareiden lisäksi on jalkaan laitettava niin olkoot ne nappiverkkarit!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Äijä vainaan kanssa veisteltiin puisia ukkoja joskus vintillä. Heh, tippa se linssiin tuli ku jkarjalasita kuunteli:DD
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
coopperin testissä paukutan yli 3300m pankistä nostan 128kg. olenko juoppo? saatan mie sitäkin olla. mutta vgäännetään kättä
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Mä luulin, että se teidän nukkuminen oli joku tsoukki kunnes huomasin, että kello onkin noin paljon. Tää drafti on kyllä vienyt mennessään.

Yks kalja on vielä. Eikö se meinaa, että vielä on toivoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös