Kalsarikänniketju

  • 5 217 665
  • 66 665

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo kaljaa piti hakee lähikaupasta, mitäpä sitä muutakaan näin kesälauantaina =) Jospa sitä kattelis illalla vähän futista, jonka vois päättää tohon Brasilia- Paraguay matsiin joka tulee ihan "inhimilliseen" aikaan puolen yön jälkeen Veikkaus-tv:stä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Saatanan kouvoloidit, lestat ja krauttifiilit ynnä muut hörhöt ja retalejengi! Ei tässä muuta. Juokaa kohtuudella. Drink reasonably. Dricka rimligen. Drikke rimelighed.

En kyllä laita saksaksi ennen kuin pankkiautomaatit on hoidettu kuntoon ja metroverkosto käy järkeensä. Helvetin hunnit, Euroopan somalit.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olin tutustumassa tuleviin töihin kun piti yhtäkkiä siltä seisomalta alkaa juottamaan vasikkaa. Isäntä sanoi toiselle työntekijälle, joka juotti juuri tätä vasikkaa, että "godspeed" can drink this. Toisaalta kun olen vasta opetteluasteella, niin olisinhan minäkin toki voinut sitä tuttipulloa lutkuttaa. Olenhan sellainen eläin, ettette tiedäkään. Olen delfiini karhunpennun vaatteissa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tauski ja Virpi - Haavemaa

Tuolloin kaikki oli vielä hyvin. Olin ihan varma, että Tauskista ja Virpistä olisi tullut Suomen Johnny & June, mutta kohtalo puuttui peliin. Hieman sitä aihetta sivutaan tossa stygessäkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo keskustasta kotiuduin. Kampin Mäkkärissä vedin ison Big Mac -aterian + toisen Big Macin kun kympillä tuollaisen setin sai. Sitä ennen pussikaljottelin Olympiastadionin kulmilla. Joku teinibändi hoilasi siellä. Tyttöjen perseitä tuijottelin. Päivällä hain Lidlistä repullisen. Vielä tässä on jokunen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Akat nyt olis tarjolla pitkää ja paksua nysää. Jättikulli 5 cm, oikea megamela. Mulla on metrin slerba, mittakaavassa 1:20. No nyt kännissä ei seiso, mutta mitä sitten häh. Ja sitä paitsi mä nousin just avannosta. Antakaa vastarakkautta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Rakkaat viisaat ystävät, Selänne ei ole tehnyt pitaa pahaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ne nauruterapiatyypit on ihan sekasin. Kunnon hörhöjä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tee tiärättee ton davor sukkeriii ja sit ton zeremi rounikkii. Ei mittä muuta.

Mä oon se jäkkä ketä teki ne poliisimurhat.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tässä viedokuvaa ruipeloille, kun Bull vääntää vähän rautaa. Ei se mikään ihme ole, että tossa menossa välillä paskoo housuun ja se ei haittaa olleenkaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ihan Hulkin näköinenkin kun otsasuonet pullistelee ja kalju kiiltää. Miettikää jos tuolla olisi samanlainen letti kuin Fabiolla. Se olisi undergroung-homoklubin bileissä takuuvarma vetonaula. Kuristaisi reisillä vastustajat ja rakastajat taasen viimeistään pakaroila niin kovaa, että persreikä tuntuisi kolmetoistavuotiaan pillulta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kun Bull irvistää ja ähkii, niin se on myhkyräisin otus, jonka olen nähnyt. Ja minä olen kuitenkin pitänyt iguaania sylissä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Onks Bull nyt sitten konkreettinen esimerkki siitä, mitä usein kuvaillaan kun jotakuta haukutaan, että on pää pehminnyt.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Veikkaan, että sillä on aivot kasvanut kallosta yli. Se on pumpannut niitä siinä raudan ohessa.

Montakohan vuotta pitäisi rautaa pumpata, että pääsisi Bullin kaltaiseen kuntoon, jos lähtötilanne on luuviulu?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Oon käynyt täällä Joensuussa anopilla vuosia kerran kesässä ja painellut taksilla keskustaan kupille. Tänään kävin toisessa lähikaupassa ja huomasin, että sen vieressä on pubi. Siis vittu kuppila on ollut koko ajan tossa kahden kilsan päässä ja meikäläinen on maksanut 35 egee takseille per kerta turhaan. Ja anoppi väittää, että mä oon käynyt tuolla, mutten vaan muista. Vitutti sen verran, että kävin hakemassa toisesta kaupasta tarjouksessa ollutta A.Le Coq bisseä, joka osoittautuikin kämpillä lonkeroksi, joka on ihan sateenkaarijuomaa. Kait pitää lainata anopin fillaria ja polkea tonne pubiin. Sortseissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös