Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 341
  • 66 778

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Rakkaat viisaat ystävät, Selänne ei ole tehnyt pitaa pahaa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne nauruterapiatyypit on ihan sekasin. Kunnon hörhöjä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tee tiärättee ton davor sukkeriii ja sit ton zeremi rounikkii. Ei mittä muuta.

Mä oon se jäkkä ketä teki ne poliisimurhat.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä viedokuvaa ruipeloille, kun Bull vääntää vähän rautaa. Ei se mikään ihme ole, että tossa menossa välillä paskoo housuun ja se ei haittaa olleenkaan.

godspeed

Jäsen
Ihan Hulkin näköinenkin kun otsasuonet pullistelee ja kalju kiiltää. Miettikää jos tuolla olisi samanlainen letti kuin Fabiolla. Se olisi undergroung-homoklubin bileissä takuuvarma vetonaula. Kuristaisi reisillä vastustajat ja rakastajat taasen viimeistään pakaroila niin kovaa, että persreikä tuntuisi kolmetoistavuotiaan pillulta.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun Bull irvistää ja ähkii, niin se on myhkyräisin otus, jonka olen nähnyt. Ja minä olen kuitenkin pitänyt iguaania sylissä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Veikkaan, että sillä on aivot kasvanut kallosta yli. Se on pumpannut niitä siinä raudan ohessa.

Montakohan vuotta pitäisi rautaa pumpata, että pääsisi Bullin kaltaiseen kuntoon, jos lähtötilanne on luuviulu?

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Oon käynyt täällä Joensuussa anopilla vuosia kerran kesässä ja painellut taksilla keskustaan kupille. Tänään kävin toisessa lähikaupassa ja huomasin, että sen vieressä on pubi. Siis vittu kuppila on ollut koko ajan tossa kahden kilsan päässä ja meikäläinen on maksanut 35 egee takseille per kerta turhaan. Ja anoppi väittää, että mä oon käynyt tuolla, mutten vaan muista. Vitutti sen verran, että kävin hakemassa toisesta kaupasta tarjouksessa ollutta A.Le Coq bisseä, joka osoittautuikin kämpillä lonkeroksi, joka on ihan sateenkaarijuomaa. Kait pitää lainata anopin fillaria ja polkea tonne pubiin. Sortseissa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kävin kantiksessa katselemassa meininkiä. Siellä oli kaksi ammattilaista, joista toinen sammui ja toinen alkoi riitelemään puhelimessa vaimonsa kanssa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pari tuntia käppäilin keskustassa. Farkkutyttöjen peffoja tuijottelin ja minihametyttöjen kinttuja. Mä oon jalkafriikki. Monen japski-/kinuskituristin fotoonkin taisin päätyä kun Tuomiokirkon rappusilla istuskelin. Aina vetäsin tölkin huulille kun kamera nousi. Onpahan niillä kotona näytettävää. Muumimamman maassa tehdään näin. Se on made in Finland Seppo Räty perkele.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo lennossa vetäsin kolmen ruokalajin päivällisen. Alkupalaksi banaani, pääruuaksi kuus kaljaa ja jälkkäriksi snickerssi. Ja tää kaikki Lidlissä vain kuus euroa. Vapise Hans Välimäki!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kymmenen juustotikkua vetäsin naamariin. Kallion kapakasta kotiuduin sitä ennen. Nyt täällä himassa vielä 6-päkki naamariin.
Saamari sentään nyt vasta hoksasin. Meitsillä on alibi. Täällä himassa jo nettiin näpyttelin kun palo syttyi. Tuntia aiemmin lähdin tosta baarista. Ravintola tuhoutui palossa (IL).

Mun kännykkä on netitön, mikä lie 60-luvun malli. Kohta varmaan museovirasto soittelee perään.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noniin. Loppui sitten kalsarikännienkin huvi. Paska maa pilaa kaiken.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy