Kalsarikänniketju

  • 5 221 696
  • 66 665

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Alle promillen puhaltavat pitäisi hylätä oikeastikin. Vain riittävästi juoneita kiitos. Täällä on liikaa nössöjä jotka jollain muutamalla siiderillä kituuttavat. Paskahousut.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tuossa juutuupin pätkässä puuttuu periaatteessa parhaat pätkät. Kuten Huotarin osuudet, kesäkisat ja paahiksen paahtoasteet. Se on hulvaton kohta kun "ui"-mies heittää moukaria väärään suuntaan.

No tässä sekin: Kesäkisojen säännöt. - YouTube (ja se linkki taas siihen googlen hallinnoimaan videopalveluun)
Tai että" minulla jäi tänne eilen muovikassi jossa ola pullo aurinkorasvaa" " ei jäänyt, johtaja oli nauttinut eilen niin monta pulloa aurinkorasvaa ennen kaupunkiin tuloa ettei päässut sisään ravintolaan"
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Käyttäjänimetön, alat pehmetä.
En ole joulukuun 2010 jälkeen kunnolla ollut millänsäkään. Onneksi en aikataulusyistä ehdi nähdä häntä noin viikkoon, joten ehkä tämä tästä. No ei pehmeytyminen sinänsä ole paha asia, kunhan ei ala vässykäksi. Oli muuten huvittavaa, kun näin n. 4 min ennen treffejä 20 m päässä treffipaikasta ensimmäisen tyttöystäväni (oltiin noin 20 vuotta sitten 4,5 v. yhdessä), joka oli miehensä kanssa siinä odottamassa taksia. Juteltiin noin 3 minuuttia, kerroin, että nyt pitää mennä, on ensitreffit. Ja siellä hän odotti, oli etunimeltään samanniminen kuin toinen tyttöystäväni. Ja samalla ensimmäisen tyttöystäväni taksi saapui, sanottiin heipat. Toivottivat onnea.

No joo, ei tämä mikään naisasiaketju ole, joten se näistä.

Koffia ei kyllä voi selvinpäin juoda.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla on tässä toinen kalja menossa. Koffia, ei hifistellä. Hallitusketjussa aiemmat illan menoni. Vaikka ei sen kuulu ketään kiinnostaa ja hyvä niin. Ensin kävin Hailuodon Bättre Folkissa, sitten lautalla mannermaalle takaisin. Vein mukana olleen ja jo noin 15 kaljaa juoneen kaverini baarin eteen ja siitä jatkoin matkaa ensitreffeille erään naisen kanssa. Juuri parahiksi. Klo 23.45 oli treffit. mikä aika. Ja nainen oli herännyt jotain kuudelta aamulla. Olipa hyvä ja sopiva nainen. Olisin vaan voinut tuijottaa sitä ihan hiljaa. Silmä lepäsi, kulli seisoi löysänä salaa. Luulin, että olen jo näissä asioissa kyyninen paska. No ehkä mä taas viikon päästä olen. Taidan lyödä vasaralla sormeen, että ei ole tällainen fiilis. Hävettää.

No perkele. Et tainnu päästä saatille. Saikko numeron? Joku fyysinen harrastus auttaa minua noissa tilanteissa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No perkele. Et tainnu päästä saatille. Saikko numeron? Joku fyysinen harrastus auttaa minua noissa tilanteissa.
Joo, numero oli jo ennen ensitreffejä. Ei potentiaalisia panna ja saateta tässä vaiheessa. Jännite, se pitää olla. Hän oli pyörällä, minä autolla. Saatoin pyörälleen. Toiset treffit on satavarma homma.

Kaljanjuonti on aliarvostettu harrastus. Mitä me voisimme tehdä tämän arvokkaan harrasteen maineen parantamiseksi? En minä hyväksyntää tarvitse, vaan harrasteen leviäminen parantaisi maailmaa, joten syyni ovat epäitsekkäät. Kunhan ei örvellä, se on paha. Nykyisin ei enää kehtaa. Toissa iltana juttelin baarissa Gambian neegermiehen kanssa. Ei se tähän liity, mutta en ole rasisti. Ollaan ennenkin juteltu hänen kanssa. Hauska häiskä. En ole kysynyt, että onko - tai oliko - sillä viisikymppinen läski suomalaisvaimo.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi päivä tässä kun kattelin Sebastian Ahoa kuiskimassa Nutivaaran näköiselle kaverille ennen kuin tämä meni Alkoon Raksilassa, niin ajattelin että tuo kaveri ei varmasti ressaa turhaan varauksista. Se vaan lunastaa varaajansa odotukset potenssiin melko paljon. Viileä jätkä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Meillä pelaa muistaakseni yksi Gambiasta, ehkä sama jannu.
No ehkis. Saattaisi urheilla, ei mikään plösö. Ai niin. Juuri tässä perjantaina eli tänään/eilen. Kävin juoksemassa. 6 km intervallia. 300 m rennon kovaa, sitten 700 m läpsyttelyä. 3.20 km-vauhtia tarkoittaa tässä kohtaa se ns. kovaa. Yhdessä kohtaa kaksi mustaa miestä alikulkutunnelin jälkeen. Loiva ylämäki siinä. Mummot ja papatkin polkee sen ylös. No vaan tämä toinen neeger talutti, ei jaksanut. Teki mieli pitää puhuttelu, että mitä helvettiä. Ehkä vaan olen rasisti taas.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
No ehkis. Saattaisi urheilla, ei mikään plösö. Ai niin. Juuri tässä perjantaina eli tänään/eilen. Kävin juoksemassa. 6 km intervallia. 300 m rennon kovaa, sitten 700 m läpsyttelyä. 3.20 km-vauhtia tarkoittaa tässä kohtaa se ns. kovaa. Yhdessä kohtaa kaksi mustaa miestä alikulkutunnelin jälkeen. Loiva ylämäki siinä. Mummot ja papatkin polkee sen ylös. No vaan tämä toinen neeger talutti, ei jaksanut. Teki mieli pitää puhuttelu, että mitä helvettiä. Ehkä vaan olen rasisti taas.

Tuo intervalli-juoksu on varmaan jees, jos et esim pelaa mitään pallopeliä, missä tulee luontaista intervallia. Voisit ehkä vetää vieläkin kovempaa kuin tuo yllä kuvattu, jos haluat tehoa lisää.

Ps. ehkä oli kaverilla paska pyörä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös