Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
No näinhän se on tuota huonosti kirjoitettua tekstiäni tulkittava. Kai mä sit olin, olinkohan mä?Munasillaan?
No näinhän se on tuota huonosti kirjoitettua tekstiäni tulkittava. Kai mä sit olin, olinkohan mä?Munasillaan?
Vähän riippuu siitä (heh), että hävettikö todella.No näinhän se on tuota huonosti kirjoitettua tekstiäni tulkittava. Kai mä sit olin, olinkohan mä?
Mua mikään hävetä.Vähän riippuu siitä (heh), että hävettikö todella.
Sitä sattuu. Kerrankin Hämeenlinnassa on jotain esiintyjää, jotka tulevat edes rollaattorilla lavalle. Sitä on täällä Oulussa nähty ihan riittämiin, sitä saatanan jonoa etenkin.Nyt katselen ja kuuntelen AC/DC:tä DVD:ltä, kun aiemmin vain kuuntelin sitä Spotifystä. Kyseinen bändi olis tulossa tämän kuun aikana tohon parin kilometrin päähän esiintymään, mutta enpä ole menossa paikalle. En jaksa sitä ryysistä ja jonottamista enkä varsinkaan niitä hintoja joita keikasta ja oheispalveluista(lue oluesta) saa maksaa. Taidan olla ihan liian mukavuudenhaluinen, kun viihdyn yksin kalsareissa himassa.
Taidan olla ihan liian mukavuudenhaluinen, kun viihdyn yksin kalsareissa himassa.
On se vaan jotenkin niin rentouttavaa tällaiset pienet ryyppyputket. Nytkään mä en oo viikkokausiin miettinyt mitään muuta kuin kaljaa ja pillua. Tai no nehän nyt muutenkin on terveellä miehellä mielessä, mutta onko mitkään natsisaksajutut tai joku politiikka? No ei.
Tää on kalsarikänniketju. Aika noloa vetää toi sun setti kalsareissa.Joo aamulla vetelin mitä repusta löytyi. Illalla sitten taas normaaliin tapaan hain Lidlistä repullisen ja lähdin keskustaan. Tuomiokirkon rappusilla vetäsin kuus ja ihmettelin kun vanhoja autoja pörräsi ympäriinsä. Kauppatorilla oli näköjään joku vanhojen jenkkiautojen tapahtuma. Lähes sata kait niitä siellä oli tai jotain. Siellä sitten pyörin loppuillan. Joku bändikin siinä teltan alla soitteli. Aivan totaalisen käsittämätön ylläri oli kun Andy McCoy asteli soittamaan. Siis uskomatonta. Mahtavaa.