Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 341
  • 66 778

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo hain Goodmanista keissin Albert Le Coqia. Just korkkasin ekan ja Spotifystä kuuntelen AC/DC:tä. Ei paljon juntinpaa vois olla. Tai voishan sitä juoda Karjalaa ja kuunnella Popedaa, Mambaa tai Yötä. Ois se ehkä vähän juntinpaa, ehkä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hesarin "Suomi mainittu!" -jutun innoittamana ostin riittävästi olutta, jotta tulevaa olotilaa kehtaa kalsarikänniksi kutsua. Keli olisi ulkona mitä mainioin pienelle pussikaljoittelulle, mutta niin hyvä mieli tuli tuosta lehtiartikkelista, notta meneehän tämä kalsaroidessakin.

Vähän Neroa soimaan, jotta keski-iänkriisinen vaikuttaisi uskottavalta.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Parvekkeella saattaisi maitovalaskin ruskettua juuri nyt, joten pitänee pysyttäytyä poissa. Kyllähän näitä naapuruston sporttisia opiskelijatyttösiä katselisi pidempäänkin, mutta melanooma pelottaa. Tähän ei auta mikään muu kuin nettiräiskintämättö ja kylmä eversti itse.

Miksi kesällä pitää olla niin saatanasti syntymäpäiviä? Eilen unohdin yhdet, sekä huomiset kummitytön sellaiset.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kävin perkele pihalla istuskelemassa ja juomassa pari, enkä edes ollut kalsareissa. Joo häpeän.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vähän riippuu siitä (heh), että hävettikö todella.
Mua mikään hävetä.

Nyt katselen ja kuuntelen AC/DC:tä DVD:ltä, kun aiemmin vain kuuntelin sitä Spotifystä. Kyseinen bändi olis tulossa tämän kuun aikana tohon parin kilometrin päähän esiintymään, mutta enpä ole menossa paikalle. En jaksa sitä ryysistä ja jonottamista enkä varsinkaan niitä hintoja joita keikasta ja oheispalveluista(lue oluesta) saa maksaa. Taidan olla ihan liian mukavuudenhaluinen, kun viihdyn yksin kalsareissa himassa.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt katselen ja kuuntelen AC/DC:tä DVD:ltä, kun aiemmin vain kuuntelin sitä Spotifystä. Kyseinen bändi olis tulossa tämän kuun aikana tohon parin kilometrin päähän esiintymään, mutta enpä ole menossa paikalle. En jaksa sitä ryysistä ja jonottamista enkä varsinkaan niitä hintoja joita keikasta ja oheispalveluista(lue oluesta) saa maksaa. Taidan olla ihan liian mukavuudenhaluinen, kun viihdyn yksin kalsareissa himassa.
Sitä sattuu. Kerrankin Hämeenlinnassa on jotain esiintyjää, jotka tulevat edes rollaattorilla lavalle. Sitä on täällä Oulussa nähty ihan riittämiin, sitä saatanan jonoa etenkin.

Nauti keikasta näkemättä sitä, sillä pettymystähän tuo pappojen kokoontumisajo olisi joka tapauksessa.

godspeed

Jäsen
Taidan olla ihan liian mukavuudenhaluinen, kun viihdyn yksin kalsareissa himassa.

Kalsareissa homma myös pysyy lieassa, tai ainakin paremmin. Viime viikonloppuna lähdin kavereiden houkuttelemana keskustaan ja ison laskun lisäksi siitä seurasi tietysti aivan tolkuton känni jollaisessa en ole aikoihin ollut, mojova 3 päivän morkkis ja fyysisestikin yhtä kauan kestänyt täysin vedoton olotila. Henkinen tuoli tosin kävi enemmän luonnon päälle. Ei ole liian lellikkien touhua.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Söin makaryynejä ja nakkeja sekä salaattia. Noh, kyllähän sen söi ketsupilla.

Lisää oltta.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Kalsarikänniketju se vasta huikean seksivau sana onkin. Eipä taida sakemannit tietää mistään mitään.
Brooklyn American Ale on tehnyt paluun kauppojen hyllyille, nyt tölkissä. Yhden Veikko-merkkisen alen kumosin sitä ennen. Ei vastaa kymmentä jenkkiä, ei.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Moon ollut pilvessä, lentokoneessa. Saako muuten pilvessä tai muissa mömmöissä kirjoittaa tähän ketjuun?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus joku mietti jotain kalsaripilviketjua jatkoaikaan, ei saanut kannabistusta.
Kyllä mullekin ihan tämä keskioluenmyrkyttäjä riittää.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tämän ketjun pitäisi olla ylinpänä aina. Nostetaan siis ylös.

Kalevi "Kille" Hongisto

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yöllä näköjään oon teleportannut itseni mummotunnelista himaan. Ihmeellistä. Jääkiekon Suomen mestari väitti se joku tyyppi olevan. Sitä ennen keitottelin keskustassa. Ulkona oli hyvä sää. Kolmea 17-kesäistä pääsin halailemaankin. Ohuita tyttöjä. Mä rakastuin yhteen niistä.

Joo kaks kaljaa löytyi täältä kämpiltä. Ne juon pois. Tuntuu kyllä että eiliseltäkin olis vielä joku promille.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Minulla on mökillä yhdet pitkät kalsarit mukana. Jos haluttaa ottaa kalsarikännit, voi ottaa milloin vaan. Tosin sisällä, kun ulkona on niin paljon sääskiä ja mäkäräisiä, ettei ikinä. Kovaa hommaa kalsarikännittely keskellä kesää ja keskellä päivää.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ryypätään nyt vielä tääkin päivä. Mitä muutakaan sitä tekisi, ja miksi ihmeessä. Kait siinä joku syy pitää olla. No treffailu nyt tietty olis yks, mutta ei ne akat heti sukupuuttoon kuole. Aina löytyy joku uus. Niitä tulee kuin sieniä sateella. Tänäänkin syntyy moni, joiden peffaa mä sitten kiikkustuolissa himoitsen.

Jostain toukokuun alusta lähtien mulla on ollut viis alle 12-päkillistä päivää. Joo en oo mikään nynny.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy