Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 579
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Ainaki ite vielä ajattelin ryypiskellä pari päivää. No hyvä ku jotkut menee nukkuun. Ite en vaihda farkkuja verjjareuhun vielä. onhan mulla vielä aku ankka kalsarit jalassa

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jos jotkut housut kalsareiden lisäksi on jalkaan laitettava niin olkoot ne nappiverkkarit!

Suosikkijoukkue
Äijä vainaan kanssa veisteltiin puisia ukkoja joskus vintillä. Heh, tippa se linssiin tuli ku jkarjalasita kuunteli:DD

Suosikkijoukkue
coopperin testissä paukutan yli 3300m pankistä nostan 128kg. olenko juoppo? saatan mie sitäkin olla. mutta vgäännetään kättä

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Mä luulin, että se teidän nukkuminen oli joku tsoukki kunnes huomasin, että kello onkin noin paljon. Tää drafti on kyllä vienyt mennessään.

Yks kalja on vielä. Eikö se meinaa, että vielä on toivoa?

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo kaljaa piti hakee lähikaupasta, mitäpä sitä muutakaan näin kesälauantaina =) Jospa sitä kattelis illalla vähän futista, jonka vois päättää tohon Brasilia- Paraguay matsiin joka tulee ihan "inhimilliseen" aikaan puolen yön jälkeen Veikkaus-tv:stä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Saatanan kouvoloidit, lestat ja krauttifiilit ynnä muut hörhöt ja retalejengi! Ei tässä muuta. Juokaa kohtuudella. Drink reasonably. Dricka rimligen. Drikke rimelighed.

En kyllä laita saksaksi ennen kuin pankkiautomaatit on hoidettu kuntoon ja metroverkosto käy järkeensä. Helvetin hunnit, Euroopan somalit.

godspeed

Jäsen
Olin tutustumassa tuleviin töihin kun piti yhtäkkiä siltä seisomalta alkaa juottamaan vasikkaa. Isäntä sanoi toiselle työntekijälle, joka juotti juuri tätä vasikkaa, että "godspeed" can drink this. Toisaalta kun olen vasta opetteluasteella, niin olisinhan minäkin toki voinut sitä tuttipulloa lutkuttaa. Olenhan sellainen eläin, ettette tiedäkään. Olen delfiini karhunpennun vaatteissa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tauski ja Virpi - Haavemaa

Tuolloin kaikki oli vielä hyvin. Olin ihan varma, että Tauskista ja Virpistä olisi tullut Suomen Johnny & June, mutta kohtalo puuttui peliin. Hieman sitä aihetta sivutaan tossa stygessäkin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo keskustasta kotiuduin. Kampin Mäkkärissä vedin ison Big Mac -aterian + toisen Big Macin kun kympillä tuollaisen setin sai. Sitä ennen pussikaljottelin Olympiastadionin kulmilla. Joku teinibändi hoilasi siellä. Tyttöjen perseitä tuijottelin. Päivällä hain Lidlistä repullisen. Vielä tässä on jokunen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Akat nyt olis tarjolla pitkää ja paksua nysää. Jättikulli 5 cm, oikea megamela. Mulla on metrin slerba, mittakaavassa 1:20. No nyt kännissä ei seiso, mutta mitä sitten häh. Ja sitä paitsi mä nousin just avannosta. Antakaa vastarakkautta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy