Kalsarikänniketju

  • 5 212 950
  • 66 655

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olen pannut merkille, että te hämäläiset tulette aina ryppäissä. Richard Hellille rakkaus tuli puuskissa, minulle hämäläiset saapuu aina ryppäissä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen pannut merkille, että te hämäläiset tulette aina ryppäissä. Richard Hellille rakkaus tuli puuskissa, minulle hämäläiset saapuu aina ryppäissä.
Pakko ihan lainata. En ole päiväkään asunut Hämeessä, eikä sukukaan ole hämeestä. Setä asuu H-linnassa, mutta muutti sinne vasta sen jälkeen ku aloin kannattaa Kerhoa. Mutta tulen ryppäässä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos antaa syöttejä yleistykseen, niin niihin pitää tarttua. Niistä tämäkin palsta elää.

Suosikkini TomiP on hyvä näissä jutuissa, kun oiotaan pari mutkaa ja sitten hyökätään vastaan. Minä en hyökkää vastaan, vaan tyydyn pelkkään mutkien oikomiseen, jonka filosofialle olen perustanut koko elämäni.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos antaa syöttejä yleistykseen, niin niihin pitää tarttua. Niistä tämäkin palsta elää.

Minä en hyökkää vastaan, vaan tyydyn pelkkään mutkien oikomiseen, jonka filosofialle olen perustanut koko elämäni.
Mietin sitä, että kirjotanko aamen vai kiitos.. Ei, ei ollut vittuilua.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Näin aamusella luin tuon, että "ryyppääseen" ja sen olisin voinut allekirjoittaa.

Terveisin, varma mestaruus.

Että silleen...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ratkesin taas ryyppäämään. Eilen vetäsin lähemmäs parikymmentä, mutta tänään ajattelin olla ilman. Ja paskat. Viittä vaille yhdeksän juoksin tohon lähikauppaan ja 12 Koffia kassiin. No ne nyt on mennyt, mutta jotain konjakkia löytyi täältä missä vittu elukkavahtina oon. Viis ja puoli tuntia enää niin kaupatkin myy.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No hitto pizzaa odotellessa ajattelin hakea viereisestä Alepasta vähän kokista, mutta vahingossa lappasin 15 Koffia koriin. Pakko se on tääkin päivä ryypiskellä. Keskustasta ostin vielä pari lisää ettei varmasti lopu. JVG näytti hoilaavan Narinkkatorilla. Teinityttöjen perseitä siinä hetken tuijottelin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Piti mennä äsken läheiseen kauppaan ostamaan vichyä. Sitten tuli mieleen, että lähtisihän 10 km:n juoksulenkistä aiheutunut juomishimo kaljallakin. Ja niin sai Plan A väistyä, kun Plan B vei voiton. Olistteko itse keksineet moista?! Ai olisitte. No joo, tässä ketjussa sen kyllä arvaa.

Varasin tänään reissun Tallinnaan. Sellainen viiden päivä reissu, että ehtii tutustua paikalliseen tunnelmaan. Yhtä mun kaveria, joka on käynyt todella usein Tallinnassa (krhm), kysyin yhdeksi päiväksi oppaaksi. Sanoi, että katellaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minäkin voisin lähteä seuraksi tuonne Tallinnaan. Missäs museoissa pojilla on tarkoitus käydä? Koiranäyttelyäkin pukkaisi kuun vaihteessa, linkki FB-tapahtumasivulle, tällainenkin olisi hieno kokemus. Voisimme sitten laivassa paluumatkalla katsella kuvia koirista, kun juodaan teetä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näitä vahinkojahan tapahtuu, mihin pojat tuossa yllä viittaavat. Kerran lähdin lauantaina paikalliseen ja keskiviikkona huomasin käyneeni Tallinnassa tiistaina ostamassa juhannusviinat. Siitä on tänään tasan 20 vuotta aikaa! Hienoja muistoja, vaikken muista Tallinnan matkasta juuri mitään, mutta kuitti viinoista oli olemassa ja lippu, joka osoitti sen, että olin sellaisella pikavehkeellä käynyt veljeskansaamme morjenstamassa. Sitä vähän ihmettelin, että olin ollut Tallinnassa yötä, mutta vähitellen muistin, että olin nukkunut jossain puskassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Huoramuseoon voitaisiin mennä. Luulisi Tallinnassa semmoisen olevan.

Eikö kun sitä vaan, että tänään kävin ostamassa vichyni. Etukäteen, ennen kuin janotti. Toin vichyt kotio, sitten kävin 17 km rullaluistelemassa, ja nytpä siis juon vichyä. Kyllä ihminen on etevä oppimaan. Ainakin joskus.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mielestäni Tallinassa olisi myös oltava patsas Urho Kekkosen vironkielisestä puheesta vuodelta 1964.
 

Nick Neim

Jäsen
Nyt alkoi runkkarin juhannus. Huomenna mökkeilemään joten tänään naukkaillaan iisimmin, toivottavasti ei tule päädyttyä supertriplaan loppuviikon aikana.

Erilainen tripla tässä tulee ainakin vedeltyä...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskustassa ajattelin pussikaljotella, mutta hitto ei mahtunut mahaan kun just olin Burger Kingissä juonut litran Fantaa. Siellä kun saa hakea santsimukin ja mähän tarkan markan miehenä haen. No täällä himassa nyt tissuttelen. Lidlistä hain 12.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saamari sentään pitääkö se lähteä kapakkaan. Vissiinkin. On tää kesä kyllä mahtavaa aikaa kun joka päivä voi ryypiskellä ja nautiskella elämästä. Mennä vaikka puistoon katselemaan akkojen perseitä ja kittaamaan kassista kaljaa, pizzan ehkä hakee jostain evääksi jne. Missään töissä ei kannata heittää kesää hukkaan, varsinkaan täällä Suomessa kun kesä kestää vaan sen rapiat kolme kuukautta. Jotenkin hölmöläisten hommaa sellainen. Toista se on jossain muualla, missä tarkenee.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kai nyt tänään joku jotain ottaa? Mun ei pitänyt vielä tänään, mutta tuli niin hyvä fiilis, kun sain koko kämpän siivottua, että hain kaupasta grillihiilien lisäksi olutta ja nyt tissuttelen. Huomenna vasta grillaan, mutta myöskin juon lisää olutta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kai nyt tänään joku jotain ottaa?

Täällä! Hyvää juhannusta vaan kaikille. Mukava perinteinen city-juhannus aluillaan. Tai itse asiassa jo eilen oltiin vaimon kanssa syömässä ja sen jälkeen juututtiin viinille ja pienoisen kännin puolelle sekin sitten meni. Vaimo lähti parisen tuntia sitten töihin ja kotona vielä loisiva toinen aikuinenkin läksi iltapäivällä johonkin omiin juhliinsa ja palaa sieltä vasta sunnuntaina.

Kävin kantakuppilassa parilla lonkerolla ja fillaroin kotimatkalla hiljaisen kaupungin läpi. Jostain kumman syystä arviolta 80% liikkeellä olleista ihmisistä oli ählyjä. Liittyneekö alkamassa olevaan ramadaniin jotenkin? Juhannus kaupungissa on ehdottomasti Reverentin valinta. Rauhallista meininkiä ja sopivasti baarejakin avoinna, jos sellainen fiilis iskee.

Nyt nautiskelen hiljaisesta kämpästä konjakin ja siiderin tuella. Sen verran pitäis pitää maltti mukana, että aamulla pääsis vielä salille, mutta saas kattoo, miten tilanne etenee..
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei näy ottavan tulta alleen tää ketju tänä yönä, mutta ei se mitään. R:kin painuu huilimaan ja jättää vastuun nuoremmille. Sen verran kevyeksi jäi tää kalsarikännäily tällä kertaa, että salillekin taitaa aamusta päästä.

Huomenna sitten taas uusin eväin. Tosin huomenna ei välttämättä kerkii/muista tänne kirjoittelemaan. Anyway, hauskaa juhannusta kaikille!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huomenna kaupat ovat vielä puoleenpäivään asti auki, joten pitää selvitä hakemaan lisää olutta ja makkaraa, mutta en mä silti vielä nukkumaan mee, en likimainkaan. Onneks tohon Goodmannin kauppakeskukseen ei oo kuin muutaman sadan metrin matka. "Sama matka pyörällä tai ilman".
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari kolme viskiä mennyt tänään hyvän musan parissa ja nyt himassa ei huvita vielä lopettaa. Siksi:
Rock 'N' Roll Cliché - YouTube

mikä otetaan tietysti Rittenhouse 100proof ruisviskin ja asiaankuuluvan jenkki-ipan kanssa(liian vaikea kirjoitettavaksi)

linkkikuvaustuubista: yksi kovimmista bändeistä teki uuden levyn ja tää on sen eka biisi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös