Kalsarikänniketju

  • 5 244 906
  • 66 698
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heh. Mun vaimo on savolainen, siitäkö tää kaikki sit joutuukin? Joo, ei oo ihmissuhteet aina helppoja, tuskin edes Aasiassa.

Mulla on lappilainen, mutta luonteeltaan ihan ehta savolainen, kuten esi-isänsä. Toisaalta, olen kyllä stereotyyppejä vastaan, joten sanotaan tämä nyt: ei se ole syntmäpaikasta kiinni.

Vähän veti nöyräksi kun oltiin vaimon kanssa hiukan otettu yhteen ja sitten tytär tuli kertomaan mitä lukemassaan kirjassa tapahtuu (olin itse tuonut sen kirjastosta hänelle). Siinä vanhemmat riitelivät ja lopulta erosivat. Vaimo meni yksiin jonkun riuskan remonttimiehen kanssa ja perusti uusioperheen... Ei siinä muuten mitään, mutta jos tytär pelkää että ritta tarkoittaa eroa, niin surullista.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
No näetkö siinä mitään eroa normielämään? Aina on joku luonut toimintakaavan valmiiksi ja sitä noudatetaan kun niin pitää tehdä, koska himassa niin on opetettu. Sen mukaan eletään ja käyttäydytään. Sitten kritisoidaan ryssiä, kun ne on tässä toimintamallissa paljon tykimpiä.

Näen, koska edelleen ollaan internetissä, jossa ei kauheasti toimita siten kuin normielämässä. Ois mahollisuuksia luovia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No jos ei pysty, kun se real life -moodi seuraa mukana myös interwebsiin? Jääkiekkopalsta tuskin on maailman luovin mesta noin alkujaankaan. Tai mikään muukaan urheiluun liittyvä foorumi. Ravinteellisten keskustelujen aateli löytyy aamubaarista tai puiston penkiltä denojen joukosta. Jos yleistää, niin kaikki muu jengi vaan toistelee jostain opittuja huuhaa-lauseita.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo. Jos katson asiaa omalta kantiltani, niin käytän Fenderin silverface-styrkkareita siksi, kun olen pitkälti kasvanut uskomaan niiden erinomaisuuteen, jonka vuoksi jo ihan pentuna aloin säästämään fyrkkaa, jotta saisi sellaisen ostettua. En ole ikinä esim.Orangea testannut itse, kun jo jostain varhaisaikojen musaopettajista lähtien kaikki jauhoi silverfaceista. Skebojen kanssa kasvoin jonspenceriläiseen ajatusmaailmaan, jossa harvinaiset ritsat peittoaa suositun laadun, koska Jon Spencer on aina ollut viileä äijä ja sen esikuvat teki myös samoin. Itse aloin kiertelemään kaneja näiden löytämisen toivossa siksi, kun Jon Spencer teki niin ja siksi, että fyrkat ei riittäneet gibsoneihin. Mitä enemmän opin näiden laitteiden avulla musaa, sitä enemmän niihin uskoin. Nykyään en enää näe mitään muuta vaihtoehtoa omalle kohdalle, vaikka niitä on markkinoilla tarjolla tuhansia.

Kun instrumenttien tilalle vaihtaa politiikan tai jonkun muun aatteen, niin hyvin pitkälti samalla kaavalla siihen päätelmään on tultu muiden toimesta. Itselleni nämä muut jutut edustavat konservatiivisetiä tuhisemassa viiksiinsä ja siksi karsastan niitä jo alkujaan. Sekin lienee jonkinlainen opittu defenssimekanismi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Laskin tässä, että jos sunnuntai-iltana on seuraavat treenit, niin huomenna kestää aika monta loiventavaa kulauttaa. Siwakin aukeaa vissiin seittemältä. Kolme viikkoa tulikin oltua selvinpäin, joten ehkä pari päivää kestää naukkailla.

edit. toki siwakin antaa olutta vasta yhdeksältä...

En tiedä ikääsi(mutta oletan sen olevan jo vähän kokeneempi lapsipuheista päätellen), mutta yleisestihän se kulkee niin, että mitä harvemmin naukkailet, sitä varmemmin kärsit siitä pidempään, jos naukkailet. Puhumattakaan vuosien mittariin tuomasta luonnollisesta rasituksesta.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Toinen nimeni on Johannes. Olen siis melkein Jeesus. Tai vähintään profeetta. Tiedän muun muassa lääkkeen krapulaan, ja se toimii.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä ikääsi(mutta oletan sen olevan jo vähän kokeneempi lapsipuheista päätellen), mutta yleisestihän se kulkee niin, että mitä harvemmin naukkailet, sitä varmemmin kärsit siitä pidempään, jos naukkailet. Puhumattakaan vuosien mittariin tuomasta luonnollisesta rasituksesta.

Näinhän se menee. 34 on itellä tuulilasissa ja on tullut testattua erilaisia "palautumisaikoja". Muutaman kerran oon käynyt pelaamassa krapulassa eikä se ole herkkua. Juhannuksen kunniaksi ajattelin huomennakin vähän rentoutua.

edit. Neljä kertaa viikossa on treenit, joten ehkä sunnuntaina voin vetää 3/4 teholla :)
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Näinhän se menee. 34 on itellä tuulilasissa ja on tullut testattua erilaisia "palautumisaikoja". Muutaman kerran oon käynyt pelaamassa krapulassa eikä se ole herkkua. Juhannuksen kunniaksi ajattelin huomennakin vähän rentoutua.

edit. Neljä kertaa viikossa on treenit, joten ehkä sunnuntaina voin vetää 3/4 teholla :)

Itse vasta valmistaudun 30:n kriisiin, mutta jo tässä iässä huomaa sen, että jos menee rännin puolelle - kuten usein käy - niin siitä selviäminen vie sen pari päivää. Sillon kun pelasin vielä harrastelijafutista, niin pari kertaa tuli darrapäivän jälkeisenä päivänä lähdettyä kentälle ja siellä sitten olikin pahimmillaan laatassa pitelemistä, kun kuntoilu ei stemmannut brenailun kanssa yhteen.

Toinen nimeni on Johannes. Olen siis melkein Jeesus. Tai vähintään profeetta. Tiedän muun muassa lääkkeen krapulaan, ja se toimii.

Niin minäkin. Akka lähtee syömällä ja jano juomalla, vai miten se meni? Höhhöhöö.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Niin minäkin. Akka lähtee syömällä ja jano juomalla, vai miten se meni? Höhhöhöö.

Eikun se on vain epätasapainoinen aivokemiallinen tila, johon auttaa sellaisten nappuloiden nauttiminen etukäteen, jotka ehkäisevät tätä epätasapainoa. Toisinsanoen lukkiuttavat reseptoreita, joita taas alkoholi koittaa murtaa tai paremminkin liuottaa päästäen kaikki mielihyvähormonit karkuteille. Ne hormonit kun vaikuttavat myös fyysiseen olotilaan. Konkreettisesti tällaisten lääkkeiden nauttiminen tarkoittaa sitä, että nappuloilla patoaa alkoholin aikaan saamaa hyvää oloa, eikä päästä sitä karkuun, jolloin se jatkuu seuraavaan päiväänkin ilman että tarvii mitään loikkareita nautiskella.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse vasta valmistaudun 30:n kriisiin, mutta jo tässä iässä huomaa sen, että jos menee rännin puolelle - kuten usein käy - niin siitä selviäminen vie sen pari päivää. Sillon kun pelasin vielä harrastelijafutista, niin pari kertaa tuli darrapäivän jälkeisenä päivänä lähdettyä kentälle ja siellä sitten olikin pahimmillaan laatassa pitelemistä, kun kuntoilu ei stemmannut brenailun kanssa yhteen.
.

Koitan ylipäänsä pysytellä ryyppämisen suhteen pois laattaamisesta. Tämä tarkoittaa lähinnä, että en koske väkeviin. Punaviini ja olut on minun juomat ja niillä pääsen ihan sopiviin tiloihin. En minäkään enää missään tosissaan kisaile, mutta koripalloa jauhan kuntoilumielessä semitosissaan. Siihen vielä vähän kuntosalia väliin. Ryyppääminen ei sinällään sovi luonteeseenkaan. Hyvä mieli tulee muista jutuista... mutta...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli pitkät puheenvuorot valmisteilla koskien saksankielisiä filosofeja, säveltäjiä, autoilun keksijöitä, saksalaista marssimusiikkia, saksalaisia insinöörejä ja ylipäätänsä Saksaa. Mutta ilmeisesti ei tarvitse tuoda niitä esiin. Ja hyvä niin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Eikun se on vain epätasapainoinen aivokemiallinen tila, johon auttaa sellaisten nappuloiden nauttiminen etukäteen, jotka ehkäisevät tätä epätasapainoa. Toisinsanoen lukkiuttavat reseptoreita, joita taas alkoholi koittaa murtaa tai paremminkin liuottaa päästäen kaikki mielihyvähormonit karkuteille. Ne hormonit kun vaikuttavat myös fyysiseen olotilaan. Konkreettisesti tällaisten lääkkeiden nauttiminen tarkoittaa sitä, että nappuloilla patoaa alkoholin aikaan saamaa hyvää oloa, eikä päästä sitä karkuun, jolloin se jatkuu seuraavaan päiväänkin ilman että tarvii mitään loikkareita nautiskella.

Ai, ok. Mennään siis neurotieteen puolelle. Jos en väärin muista, niin siinä etulohkossa taisi olla itseni kaltaisilla se puuttuva linkki, jonka vuoksi loikkaroidaan ja sen jälkeen toikkaroidaan. En nyt ihan tarkkaan muista, miten ne dopamiinijaot menee, mutta varmaan idea tulee selville?

Puhuit nappuloista, mutta ei ne ainakaan mitään pameja ole. Ne vaan lisää halua jollekkin muulle. Veikkaankin siis juntisti, että siellä vaan suihkutellaan jossain Axe hangovereissa paha olo pois ja lähdetään freesinä baanalle perseitä bongailemaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Paska se Saksa on. Krauttifilia on vaan kokoomuslaisuuden kieroutunut syndrooma.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paska se Saksa on. Krauttifilia on vaan kokoomuslaisuuden kieroutunut syndrooma.
Haluatko oikeasti, että rupean tässä kehumaan Saksaa? Tuskin haluat sitä oikeasti. Mutta olen valmis siihen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Emmää ammattialkoholisteista tiedä mitä ne käyttää, kun en sellainen ole. Nehän on kaiken avun tuolla puolen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ne on ihan hyviä tyyppejä. Jos kerran Tom Cruiselle löytyy tilausta, niin kyllä sillon on löydyttävä väli ammattilaisillekkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joskus tykkäsin tosta Kummeli stories-elokuvasta, mutta ei se juuri nyt nähtynä kovin kummoinen ole. Onhan sillä toki hetkensä, mutta vielä enemmän niitä huonoja hetkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös