Näinhän se menee. 34 on itellä tuulilasissa ja on tullut testattua erilaisia "palautumisaikoja". Muutaman kerran oon käynyt pelaamassa krapulassa eikä se ole herkkua. Juhannuksen kunniaksi ajattelin huomennakin vähän rentoutua.
edit. Neljä kertaa viikossa on treenit, joten ehkä sunnuntaina voin vetää 3/4 teholla :)
Toinen nimeni on Johannes. Olen siis melkein Jeesus. Tai vähintään profeetta. Tiedän muun muassa lääkkeen krapulaan, ja se toimii.
Niin minäkin. Akka lähtee syömällä ja jano juomalla, vai miten se meni? Höhhöhöö.
Itse vasta valmistaudun 30:n kriisiin, mutta jo tässä iässä huomaa sen, että jos menee rännin puolelle - kuten usein käy - niin siitä selviäminen vie sen pari päivää. Sillon kun pelasin vielä harrastelijafutista, niin pari kertaa tuli darrapäivän jälkeisenä päivänä lähdettyä kentälle ja siellä sitten olikin pahimmillaan laatassa pitelemistä, kun kuntoilu ei stemmannut brenailun kanssa yhteen.
.
Eikun se on vain epätasapainoinen aivokemiallinen tila, johon auttaa sellaisten nappuloiden nauttiminen etukäteen, jotka ehkäisevät tätä epätasapainoa. Toisinsanoen lukkiuttavat reseptoreita, joita taas alkoholi koittaa murtaa tai paremminkin liuottaa päästäen kaikki mielihyvähormonit karkuteille. Ne hormonit kun vaikuttavat myös fyysiseen olotilaan. Konkreettisesti tällaisten lääkkeiden nauttiminen tarkoittaa sitä, että nappuloilla patoaa alkoholin aikaan saamaa hyvää oloa, eikä päästä sitä karkuun, jolloin se jatkuu seuraavaan päiväänkin ilman että tarvii mitään loikkareita nautiskella.
Haluatko oikeasti, että rupean tässä kehumaan Saksaa? Tuskin haluat sitä oikeasti. Mutta olen valmis siihen.Paska se Saksa on. Krauttifilia on vaan kokoomuslaisuuden kieroutunut syndrooma.
Siitä teille musaa jussiin: Huippustyge jyytuubista