Kalsarikänniketju

• 5 301 524
  • 66 744

godspeed

Jäsen
Joku ekat puoltoista minuuttia toimii hyvin, mut kun ei malteta katkasta sketsiä niin sit menee perse edellä kohti isoa jotain.

Hmm, mietinpös mistä tulis oma elämä mieleen. Voi kestää.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hiphei, kalsarikännäystä kakkospäivänä. Fiilikset menny ylös ja alas, nyt on taas kiva olo. Värttinää, Bongripperiä ja Nyrkkitappelua tullut kuunneltua. Juomana Karhu ja Vat69. Hyvin menee.

Linkit vievät Youtubeen.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jankkaushuumori on parasta ja siihen toikin juttu pitkälti perustuu.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tykytys(jyytuub) on sitten perus paluu arkeen juttu, jonka kokee aina uudelleen ja uudelleen, kun joutuu tekemään jotain hyödyllistä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töllössä pyörii Kylmäverisesti Sinun uusinnat. Jostain muistelen lukeneeni, että noi ekan kauden jaksot oli vähän liian yksityiskohtaisesti kopioitu suomalaisesta rikoshistoriasta, jonka vuoksi ne joutui muuttamaan lähestymistään sille vikalle kaudelle. Joku noista jaksoista taisi stemmata aika lailla yksi yhteen oikean elämän esikuvansa kanssa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Töllössä pyörii Kylmäverisesti Sinun uusinnat. Jostain muistelen lukeneeni, että noi ekan kauden jaksot oli vähän liian yksityiskohtaisesti kopioitu suomalaisesta rikoshistoriasta, jonka vuoksi ne joutui muuttamaan lähestymistään sille vikalle kaudelle. Joku noista jaksoista taisi stemmata aika lailla yksi yhteen oikean elämän esikuvansa kanssa.
Ensimmäinen jakso on ilmeisesti aika yksi yhteen Sanna Sillanpään tapauksen kanssa. Mitä nyt tässä pari tuntia aiemmin lueskelin sarjasta niin ensimmäinen kausi pohjautui miltei täysin oikeisiin henkirikoksiin ja rikostapauksiin. Sitten muuttivat lähestymistapaansa. Katsoin muuten sattumalta kyseistä sarjaa juuri äsken. http://fi.wikipedia.org/wiki/Sanna_Sillanpää

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai tota tehtiinkin näköjään kolme kautta. Muistelin, että niitä olisi ollut vaan kaksi. Minna Virtanenhan on myöhemmissäkin rikosproduktioissaan mennyt pitkälti tosielämän esikuviensa mukaisesti. Alamaailmassakin se eka osa, jossa oltiin Sörkan vankilassa, oli melkein Teehoo Tiehaaran faktapohjainen tarina tuotuna draaman muotoon.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harvinaisen älykäs. Tohtorit on sitä mieltä. Nyt on mustaa valkoisella. Oujee. Oujee. E=mc2. E=mc2. Oujee. Hitto miten ton pikku kakkosen saa, tai edes puoli kuuden. Joo nörtti en ole. Siitä ei ole mainintaa näissä papereissa. Hitto pitäiskö se rakentaa kuuraketti. Mä tarvitsen naisen jatkamaan sukua avaruuteen. Onko vapaaehtoisia? Ei hitto mä rakennankin aikakoneen. Movetron oli kyllä parempi. Ei saamari sentään nyt mä sen vasta hoksasin. Mä väsään ikiliikkujan. Ensin tässä vähän heiluttelen vehkeillä helikopteria ja funtsailen fysiikan lakeja. Joo pitää ottaa lisää mietiskelykaljaa. Onhan kaikki kuuluisimmat rock-klassikotkin tehty erinäisissä olotiloissa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto erehdyksissäni ostin repullisen jotain Laitilan kukko vehnää. Mä en oo näistä oikein koskaan tykännyt. Pakko se on vaan kaataa kurkusta alas. Kanakebabbi ranskalaisillakin möllöttää mahassa.

Ruumis ravitaan ruualla ja sielu kaljalla.

Tai mikä hiton ruumis. En mä oo vielä kuollut. Elävien kirjoissa kun viimeksi asiaa mietiskelin. Ajattelen, siis olen. Mutta ollako vai eikö olla. Ryyppäiskö vai eikö olisi ryyppäämättä. Minä dokaan, ei sanonut Aleksis Kivi.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo päivän pyörin keskustassa. Armeijan Pasit pörräsivät ympäriinsä. Joku harjoitus varmaan. Laivoja kävin kuvailemassa Pohjoisrannassa. Rekan ja ratikan törmäyksenkin näin, tai no vähän vaan kylkeä raapi. Vartin oli se liikenne poikki. Espan lavalla oli jotain itämaista napatanssia. Sitäkin hetken tuijottelin. Samalla join repusta 8 kaljaa. Nyt himassa futista ja kaljaa.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ajattelin keskiviikon kunniaksi täräyttää. Kilon mötti entrecôte'a pannulle ja arvoviini auki. Vaimo ja poika söivät osansa, minä loput. Nyt vielä viinistelen. Toisen avaan vielä. Huomisesta tulee puolittainen etätyöpäivä, jollaisia en ole juuri harrastanut, mutta nyt voisin. Pitää näet visioida, mutta työpaikalla visioinnin esteenä on kirkasotsainen epäjärjestelmällistyttämättömyys. Päivitän tulevien projektilähtöjen roadmapin huomenna. En aio kirjoittaa kanadalaisista juniorisarjoista jatkossakaan.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitkästä aikaa punaviiniä ja kyllä toimii! Ei tätä tosin ole kuin pullollinen. Olutta sitten lisäksi. Musaa luonnollisesti ämyreistä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voi jumalauta että saksalaiset on tyhmä kansa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo pikkasen ruoan ja musiikin kanssa.

"Olen kala, olen kala, mutta en ole pakastesei".

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yksiksenikö ryypiskelen? Ovatko kaikki muut muka jossain ulkona terasseilla, kun aurinko pikkasen paistaa?

Sieltähän alkaa kohta jalkapallipelikin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy