Kalsarikänniketju

  • 5 245 209
  • 66 698

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Muistan kun facebook teki tuloaan Englannissa ja kerroin siitä frendeille Suomessa, että sellainen ilmiö on tuloillaan, niin kaikki tuumasi että vittu mitä paskaa. Hetki myöhemmin niistäkin kaikki oli siellä. Yhdestä tuli vielä ihan helvetin innokas käyttäjä, kun se tuntui sen kautta saavan järkättyä itselleen pillua nohevasti. Aina kun sen kanssa oli juopottelemassa, niin sillä oli aina kova yritys metsästää pillua, mutta eihän siitä mitään tullut kun muuta jengiä kiinnosti se viina. Sen takia en kovin mielellään juopotellut sen tyypin kanssa, kun sille pillu meni pullon edelle, saatanan dorka.

Sitä ennen oli jo myspace ja sillon ihmeteltiin, että miten helvetissä Arctic Monkeys ja Lily Allen voivat lyödä läpi joidenkin myspace-kaverien avulla. Tuumin sillonkin että typerää.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olen kyllä facebookissa taas kerran, oltuani kauan tavoittamattomissa, mutta siksi, että sillä saa kiinni joitain kenties tarvittavia kavereita kun ei niitä muutoin tunnu saavan kiinni. Vitun säälittävää, ettei muuta keinoa ole jutustella, mutta kun muutkin niin pakko se on minunkin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Laitoin oman facebook-sivuni alas joku reilu vuosi sitten, kun katselin kaverilistaa ja huomasin, että niistä 423:sta tyypistä tarvitsin oikeasti korkeintaan 30:n tyypin yhteydenpitomahdollisuudet ja niidenkin puhelinnumerot löytyy luurista ja siihen päälle sähköpostista niiden meiliosoitteet. Sitten siellä tuli yksi tyyppi, jonka olin joskus samalla luokalla kysymään mitä olen tehnyt kaikki nämä vuodet. Vastasin, että jos haluaisin sille kuulumisiani kertoa, niin olisin alunperinkin pitänyt huolen, ettei yhteys siihen katkea. Sillon tuli raja vastaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
No mulla ei ole kuin parisenkymmentä kaveria siellä enää. Raaka rajaus, vaikka noistakin jo pari on sellasia joita ei tarvi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Selvennykseks, että parhaista kavereista toinen ei ole missään sosiaalisessa mediassa ja toinen tappoi itsensä. Loput on sitten ekstraa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Joku ekat puoltoista minuuttia toimii hyvin, mut kun ei malteta katkasta sketsiä niin sit menee perse edellä kohti isoa jotain.

Hmm, mietinpös mistä tulis oma elämä mieleen. Voi kestää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hiphei, kalsarikännäystä kakkospäivänä. Fiilikset menny ylös ja alas, nyt on taas kiva olo. Värttinää, Bongripperiä ja Nyrkkitappelua tullut kuunneltua. Juomana Karhu ja Vat69. Hyvin menee.

Linkit vievät Youtubeen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jankkaushuumori on parasta ja siihen toikin juttu pitkälti perustuu.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tykytys(jyytuub) on sitten perus paluu arkeen juttu, jonka kokee aina uudelleen ja uudelleen, kun joutuu tekemään jotain hyödyllistä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Töllössä pyörii Kylmäverisesti Sinun uusinnat. Jostain muistelen lukeneeni, että noi ekan kauden jaksot oli vähän liian yksityiskohtaisesti kopioitu suomalaisesta rikoshistoriasta, jonka vuoksi ne joutui muuttamaan lähestymistään sille vikalle kaudelle. Joku noista jaksoista taisi stemmata aika lailla yksi yhteen oikean elämän esikuvansa kanssa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Töllössä pyörii Kylmäverisesti Sinun uusinnat. Jostain muistelen lukeneeni, että noi ekan kauden jaksot oli vähän liian yksityiskohtaisesti kopioitu suomalaisesta rikoshistoriasta, jonka vuoksi ne joutui muuttamaan lähestymistään sille vikalle kaudelle. Joku noista jaksoista taisi stemmata aika lailla yksi yhteen oikean elämän esikuvansa kanssa.
Ensimmäinen jakso on ilmeisesti aika yksi yhteen Sanna Sillanpään tapauksen kanssa. Mitä nyt tässä pari tuntia aiemmin lueskelin sarjasta niin ensimmäinen kausi pohjautui miltei täysin oikeisiin henkirikoksiin ja rikostapauksiin. Sitten muuttivat lähestymistapaansa. Katsoin muuten sattumalta kyseistä sarjaa juuri äsken. http://fi.wikipedia.org/wiki/Sanna_Sillanpää
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ai tota tehtiinkin näköjään kolme kautta. Muistelin, että niitä olisi ollut vaan kaksi. Minna Virtanenhan on myöhemmissäkin rikosproduktioissaan mennyt pitkälti tosielämän esikuviensa mukaisesti. Alamaailmassakin se eka osa, jossa oltiin Sörkan vankilassa, oli melkein Teehoo Tiehaaran faktapohjainen tarina tuotuna draaman muotoon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harvinaisen älykäs. Tohtorit on sitä mieltä. Nyt on mustaa valkoisella. Oujee. Oujee. E=mc2. E=mc2. Oujee. Hitto miten ton pikku kakkosen saa, tai edes puoli kuuden. Joo nörtti en ole. Siitä ei ole mainintaa näissä papereissa. Hitto pitäiskö se rakentaa kuuraketti. Mä tarvitsen naisen jatkamaan sukua avaruuteen. Onko vapaaehtoisia? Ei hitto mä rakennankin aikakoneen. Movetron oli kyllä parempi. Ei saamari sentään nyt mä sen vasta hoksasin. Mä väsään ikiliikkujan. Ensin tässä vähän heiluttelen vehkeillä helikopteria ja funtsailen fysiikan lakeja. Joo pitää ottaa lisää mietiskelykaljaa. Onhan kaikki kuuluisimmat rock-klassikotkin tehty erinäisissä olotiloissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto erehdyksissäni ostin repullisen jotain Laitilan kukko vehnää. Mä en oo näistä oikein koskaan tykännyt. Pakko se on vaan kaataa kurkusta alas. Kanakebabbi ranskalaisillakin möllöttää mahassa.

Ruumis ravitaan ruualla ja sielu kaljalla.

Tai mikä hiton ruumis. En mä oo vielä kuollut. Elävien kirjoissa kun viimeksi asiaa mietiskelin. Ajattelen, siis olen. Mutta ollako vai eikö olla. Ryyppäiskö vai eikö olisi ryyppäämättä. Minä dokaan, ei sanonut Aleksis Kivi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo päivän pyörin keskustassa. Armeijan Pasit pörräsivät ympäriinsä. Joku harjoitus varmaan. Laivoja kävin kuvailemassa Pohjoisrannassa. Rekan ja ratikan törmäyksenkin näin, tai no vähän vaan kylkeä raapi. Vartin oli se liikenne poikki. Espan lavalla oli jotain itämaista napatanssia. Sitäkin hetken tuijottelin. Samalla join repusta 8 kaljaa. Nyt himassa futista ja kaljaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös