Kalsarikänniketju

  • 5 245 209
  • 66 698
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ajattelin keskiviikon kunniaksi täräyttää. Kilon mötti entrecôte'a pannulle ja arvoviini auki. Vaimo ja poika söivät osansa, minä loput. Nyt vielä viinistelen. Toisen avaan vielä. Huomisesta tulee puolittainen etätyöpäivä, jollaisia en ole juuri harrastanut, mutta nyt voisin. Pitää näet visioida, mutta työpaikalla visioinnin esteenä on kirkasotsainen epäjärjestelmällistyttämättömyys. Päivitän tulevien projektilähtöjen roadmapin huomenna. En aio kirjoittaa kanadalaisista juniorisarjoista jatkossakaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitkästä aikaa punaviiniä ja kyllä toimii! Ei tätä tosin ole kuin pullollinen. Olutta sitten lisäksi. Musaa luonnollisesti ämyreistä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voi jumalauta että saksalaiset on tyhmä kansa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo pikkasen ruoan ja musiikin kanssa.

"Olen kala, olen kala, mutta en ole pakastesei".
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yksiksenikö ryypiskelen? Ovatko kaikki muut muka jossain ulkona terasseilla, kun aurinko pikkasen paistaa?

Sieltähän alkaa kohta jalkapallipelikin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olen maisellut jotain pitkin päivää ja aamulla olin baarissa ja jatkan nauttimista, mutta en koe olevani siinä tilassa että ansaitsisin tänne kirjoittaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kylillä pyörin lähes viis tuntia. Hietsussa jne. Krista Siegfrids keimaili Senaatintorilla. Pizzankin hain ja Espan puistossa sen tempasin naamariin. Kymmenen kaljaa tuli samalla juotua. Vielä on kahdeksan täällä himassa. Kohta futista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Taidanpa seurata ton futismatsin sittenkin ilman selostusta musiikkia kuunnellen. Musiikki on juopotellessa ja muutenkin vaan niin hyvä juttu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ryypätään nyt vielä tääkin päivä. Mitä muutakaan sitä tekis? Jotain pitsiä nypläis vai häh? Joo Lidlistä kannoin 16. Aamulla jo kolme imasin kun eiliseltä oli jäänyt.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No ryypätään nyt vielä tääkin päivä. Mitä muutakaan sitä tekis? Jotain pitsiä nypläis vai häh? Joo Lidlistä kannoin 16. Aamulla jo kolme imasin kun eiliseltä oli jäänyt.

Joo ryypätään vaan. Ulkonakin on huono ilma ja kaikkea, niin ei tässä mitään muutakaan voi kuin juoda kaljaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töölönlahdella olis vielä tän päivän ilmainen jurttasauna, mutta ei sinne varmaan pienessä maistissa viitsi mennä. Täytyy se vissiin katsella leffoja. Varmaan kuukaudeksi unohdin että mulla on toi joku MTV Total -pakettikin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No sen mitä oon ite ton jurttasaunan ohi mennessä havainnut, niin ei se jengi kyllä ole selvänä siellä ollut.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Onko kukaan muu sitä mieltä, että Kari Peitsamon keikkakunto heikkenee vuosi vuodelta? kohta ei viitsi enää edes mennä sen keikkoja katsomaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tätä vähän aattelinkin, mutta ku tuntuu muut Kerhon kannattajat olevan niin pessimistejä joukkueen menestysmahdollisuuksille, niin oli pakko kysyä. Ku kumminkin lähes varma mestari muiden mielestä tuntuu olevan Sport, ainakin ku katteee voimasuhdektjua, niin ihmettilin tätä positiivisuusvyöryä. Karjala.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös