Kalsarikänniketju

• 5 366 781
  • 66 684

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töölönlahdella olis vielä tän päivän ilmainen jurttasauna, mutta ei sinne varmaan pienessä maistissa viitsi mennä. Täytyy se vissiin katsella leffoja. Varmaan kuukaudeksi unohdin että mulla on toi joku MTV Total -pakettikin.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No sen mitä oon ite ton jurttasaunan ohi mennessä havainnut, niin ei se jengi kyllä ole selvänä siellä ollut.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko kukaan muu sitä mieltä, että Kari Peitsamon keikkakunto heikkenee vuosi vuodelta? kohta ei viitsi enää edes mennä sen keikkoja katsomaan.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tätä vähän aattelinkin, mutta ku tuntuu muut Kerhon kannattajat olevan niin pessimistejä joukkueen menestysmahdollisuuksille, niin oli pakko kysyä. Ku kumminkin lähes varma mestari muiden mielestä tuntuu olevan Sport, ainakin ku katteee voimasuhdektjua, niin ihmettilin tätä positiivisuusvyöryä. Karjala.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen pannut merkille, että te hämäläiset tulette aina ryppäissä. Richard Hellille rakkaus tuli puuskissa, minulle hämäläiset saapuu aina ryppäissä.

Suosikkijoukkue
Olen pannut merkille, että te hämäläiset tulette aina ryppäissä. Richard Hellille rakkaus tuli puuskissa, minulle hämäläiset saapuu aina ryppäissä.
Pakko ihan lainata. En ole päiväkään asunut Hämeessä, eikä sukukaan ole hämeestä. Setä asuu H-linnassa, mutta muutti sinne vasta sen jälkeen ku aloin kannattaa Kerhoa. Mutta tulen ryppäässä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos antaa syöttejä yleistykseen, niin niihin pitää tarttua. Niistä tämäkin palsta elää.

Suosikkini TomiP on hyvä näissä jutuissa, kun oiotaan pari mutkaa ja sitten hyökätään vastaan. Minä en hyökkää vastaan, vaan tyydyn pelkkään mutkien oikomiseen, jonka filosofialle olen perustanut koko elämäni.

Suosikkijoukkue
Jos antaa syöttejä yleistykseen, niin niihin pitää tarttua. Niistä tämäkin palsta elää.

Minä en hyökkää vastaan, vaan tyydyn pelkkään mutkien oikomiseen, jonka filosofialle olen perustanut koko elämäni.
Mietin sitä, että kirjotanko aamen vai kiitos.. Ei, ei ollut vittuilua.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Näin aamusella luin tuon, että "ryyppääseen" ja sen olisin voinut allekirjoittaa.

Terveisin, varma mestaruus.

Että silleen...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ratkesin taas ryyppäämään. Eilen vetäsin lähemmäs parikymmentä, mutta tänään ajattelin olla ilman. Ja paskat. Viittä vaille yhdeksän juoksin tohon lähikauppaan ja 12 Koffia kassiin. No ne nyt on mennyt, mutta jotain konjakkia löytyi täältä missä vittu elukkavahtina oon. Viis ja puoli tuntia enää niin kaupatkin myy.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No hitto pizzaa odotellessa ajattelin hakea viereisestä Alepasta vähän kokista, mutta vahingossa lappasin 15 Koffia koriin. Pakko se on tääkin päivä ryypiskellä. Keskustasta ostin vielä pari lisää ettei varmasti lopu. JVG näytti hoilaavan Narinkkatorilla. Teinityttöjen perseitä siinä hetken tuijottelin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
Piti mennä äsken läheiseen kauppaan ostamaan vichyä. Sitten tuli mieleen, että lähtisihän 10 km:n juoksulenkistä aiheutunut juomishimo kaljallakin. Ja niin sai Plan A väistyä, kun Plan B vei voiton. Olistteko itse keksineet moista?! Ai olisitte. No joo, tässä ketjussa sen kyllä arvaa.

Varasin tänään reissun Tallinnaan. Sellainen viiden päivä reissu, että ehtii tutustua paikalliseen tunnelmaan. Yhtä mun kaveria, joka on käynyt todella usein Tallinnassa (krhm), kysyin yhdeksi päiväksi oppaaksi. Sanoi, että katellaan.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minäkin voisin lähteä seuraksi tuonne Tallinnaan. Missäs museoissa pojilla on tarkoitus käydä? Koiranäyttelyäkin pukkaisi kuun vaihteessa, linkki FB-tapahtumasivulle, tällainenkin olisi hieno kokemus. Voisimme sitten laivassa paluumatkalla katsella kuvia koirista, kun juodaan teetä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy