Joo. Jos katson asiaa omalta kantiltani, niin käytän Fenderin silverface-styrkkareita siksi, kun olen pitkälti kasvanut uskomaan niiden erinomaisuuteen, jonka vuoksi jo ihan pentuna aloin säästämään fyrkkaa, jotta saisi sellaisen ostettua. En ole ikinä esim.Orangea testannut itse, kun jo jostain varhaisaikojen musaopettajista lähtien kaikki jauhoi silverfaceista. Skebojen kanssa kasvoin jonspenceriläiseen ajatusmaailmaan, jossa harvinaiset ritsat peittoaa suositun laadun, koska Jon Spencer on aina ollut viileä äijä ja sen esikuvat teki myös samoin. Itse aloin kiertelemään kaneja näiden löytämisen toivossa siksi, kun Jon Spencer teki niin ja siksi, että fyrkat ei riittäneet gibsoneihin. Mitä enemmän opin näiden laitteiden avulla musaa, sitä enemmän niihin uskoin. Nykyään en enää näe mitään muuta vaihtoehtoa omalle kohdalle, vaikka niitä on markkinoilla tarjolla tuhansia.
Kun instrumenttien tilalle vaihtaa politiikan tai jonkun muun aatteen, niin hyvin pitkälti samalla kaavalla siihen päätelmään on tultu muiden toimesta. Itselleni nämä muut jutut edustavat konservatiivisetiä tuhisemassa viiksiinsä ja siksi karsastan niitä jo alkujaan. Sekin lienee jonkinlainen opittu defenssimekanismi.