Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 540
  • 66 679

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä otan tänään päiväkännit ja nukun ennen pelin loppua.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäs siinä. Huomenna tulee kyllä välipäivä.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
kolmas päivä käynnissä. Maratoniki alkaa vasta 35km kohdalla. Pääsiäinenkin vasta alkaa kolmantena päivänä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Akat antakaa reittä. Tai säärtä. Tai pohjetta. Ihan mitä vaan jalankappaletta. Mä oon jalkafriikki. Saanks mä nuolla sun varpaita? Ja persettä siinä sivussa. No hitto ei täällä pimeässä näe mihin sitä kieltä tunkee. Mitä sitten häh? Tuleepahan puhtaaksi. Mitä sitten häh? Vai haluutko sä olla paskainen?

godspeed

Jäsen
Minä joskus haistoin ensirakkauteni paskaa kun erehdyin menemään vessaan hänen jälkeensä. Aina kun miettii muodokkaampien pyllyjen ihanuutta, niin tämä mielikuva paiskautuu mieleeni. Kyllä minä naispyllyistä tykkään ja fantasioin, mutta niihin liittyvästä erotiikasta tulee tästä syystä toisinaan hieman tuhnuinen olo. Mukava ihminen on hän vieläkin.

godspeed

Jäsen
Pitäisikö tilata kepaasia karvakäsiltä. Ke paasia. Keskiviikon Paasikiveä. Kiveä, kivestä. Kivestä voimamieskilpailujen pyöreisiin kiviin. Kivi Karri. Karri on kuin kaarre. Kaarteesta formularadalle shikaaniin. Tsingis Kaani! Kaani... en keksi enää. Enää on oikea kirjoitusmuoto, ei enään. Enään ei kirjoiteta niin huonoa kieltä kuin vanhemmat. Vanhemmat harrastivat suojaamatonta seksiä. Seksi, pylly, koira-asennossa. Koirat on mukavia seuralaisia. Seurahuone, joka ei ole enää toiminnassa Tampereella. Tampere, kotikaupunkini. Kaupunkielämä käy joskus hermoille. Hermot, ne menevät jääkiekkoa seuratessa monella.

Päästiin sentään lopulta palstaa koskevaan asiaan.

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
On se kovaa kun ei ehdi kunnolla erien välillä saunoakaan näin lauantaina. Saisi jo porkkanahenkinen ratkaisu tulla.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä rakastan kaikkia ihmisiä. Mä rakastan eläimiä. Ja kasveja kanssa. Miettikää tähtiä ja avaruutta. Mä rakastan maailmankaikkeutta.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun piti mennä nukkumaan ennen kuin peli loppuu. Eihän noi saatana osaa tehdä maalia. Pitäisi olla jo peukku suussa ja ihmetellä Nukkumatin tarjoamia seksiunia.
Ihan sama. Raumalaiset on hauskoja. @Leelian Lepotuoli tämä oli sinulle, ei kenellekään muulle.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun piti mennä nukkumaan ennen kuin peli loppuu. Eihän noi saatana osaa tehdä maalia. Pitäisi olla jo peukku suussa ja ihmetellä Nukkumatin tarjoamia seksiunia.
Ihan sama. Raumalaiset on hauskoja. @Leelian Lepotuoli tämä oli sinulle, ei kenellekään muulle.

Kiitos, hauskuudestani ollaan montaa mieltä, jo ihan tässä omassa perhepiirissä...

Mää eilen päivittelin tuota otteluseurantaa ja aina Tappara teki maalin. Nyt päätin olla avaamatta hela sontsaa ja Lukko voitti. Himppasen teki mieli Lukon ekan maalin jälkeen käydä kurkkaamassa, mutta onneksi en mennyt. Hyvä tietää nyt, et tämäkin playoffs-sarja on siis kiinni MINUSTA.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää oli mun ensimmäinen tappio näissä playoffeisssa. Tähän mennessä Tappara on aina voittanut, kun mä otan siivua. Nyt on paletti sekaisin ja Lukko menee finaaliin.
Ainoa mahdollisuus on se, että mä olen loput pelit selvinpäin.

Pakko se on ilmoittautua. Näyttää perinteisiltä kalsareilta - jalkapalloa telkkarista, vahvoja oluita lasissa. Baarikaveritkin ties missä.. Poika (ja vaimo) vielä unten maille ja sitten olis omaa aikaa tietokoneen ja konjakin kanssa.

Ärrät ja Ässät? Ei kai toinen valikoitunut toisen mukaan? On kyllä mahtava yhdistelmä! Minä voisin tuohon täydentää tämän kuopiolaisnuorison QPSin... Ei vaan istu minun suuhun. KuPS se olla pittää. Siellä muuten cup-juna puksuttaa taas. Tänään kaatui SJK nottajoella ja seuraavaksi lahi Kuopiossa.

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Torstai vedettiin sosiaalisesti lahjakkaassa porukassa, nyt kaks päivää mennyt kalsareissa.
Ei valittamista. Kyllä tää vaan on kivaa. Herään kun herään, juon kahvia ja vähän kivennäisvettä, pesen tuopin, juon siitä muutaman oluen, käyn kaupassa antaakseni tuopille lisää töitä, elän internetissä katsoen samalla televisiota koko v**un illan. Ei paha.

Huomenna oma futismatsi mutta vasta illalla. Sen oon oppinut että kännissä ei urheilla. Siis alkoholin jyllätessä veressä. Sen haihduttua kaikki on mahdollista ja jopa mukava tapa lopettaa ryyppyputki.

Ehkä vielä täytän mukin. Karlsonin on pakko olla nuorempaa sakkia, sillä tässä iässä ei enää urheilla edes krapulassa.. Jos totta puhutaan, niin 3 juomatonta päivää on edellytys, että taas pystyy kunnolla liikkumaan. Mutta on tämä dokaus väliin sen arvoista!

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Oot oikeassa @Pallonivel , olen -91 syntynyt nuori aikuinen. On toki jo monen vuoden kokemusta kaikenlaisista aloista joten voin todeta, että ei se nykyään enää kovin helppoa ole ja pakko on vähentää jos aikoo itsensä pitää kunnossa.

Silti sen verran monen vuoden kokemus kyseisestä pelistä, että rajat on noin jotakuinkin hallussa jos haluaa pärjätäkin vielä topparin tontilla. Vaikka huomenna saattaa puhalluttaa niin nollat pidetään

Topparina pystyy vielä pelaamaan, jos ei hirveästi nouse ylös hyökkäyksiin;) ..Kateellisena muistelen tuota aikaa, kun pystyi seuraavana päivänä harrastamaan mitä vuan. Nyt sitä vaan juodaan konjakkia ja katsotaan telkkaria.

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Saako osallistua kalsarikänniketjuun vaikka kaverit juotti känniin noitaroviobileissä, missä yhtään demariläskiä ei poltettu? Nimim. Kusunvaan

muaddib

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy